Cities.part4.rar
-
► CRYSiS 3 - RELOADED -
♠♠Film♠♠ -
♣ Silent Hill Homecoming -
♣ Silent Hunter 5 Bitwa o Atlantyk -
♣ Singularity -
♣ Sniper Ghost Warrior -
♣ Sonic Unleashed -
♣ Splinter Cell Conviction -
♣ STALKER Zew Prypeci -
♣ STALKER Cień Czarnobyla -
♣ STALKER Czyste Niebo -
♣ Star Wars The Force Unleashed II -
♣ STARCRAFT 2 Wings of Liberty -
♣ STCC THE GAME 2 -
♣ Steel Storm Burning Retribution -
♣ Stoked Big Air Edition -
♣ Super Street Fighter IV Arcade Edition -
♣ Supreme Commander 2 -
♣ TEST DRIVE UNLIMITED 2 -
♣ The Elder Scrolls IV Oblivion -
♣ The First Templar -
♣ The Saboteur -
♣ The Settlers 7 Droga do Królestwa -
♣ THE SIMS 3 -
♣ The Sims Średniowiecze -
♣ Titan Quest - Złota Edycja -
♣ Tom Clancy's HAWX 2 -
♣ Transformers War For Cybertron -
♣ TRON-Evolution -
♣ TROPICO 3 -
♣ Two Worlds 2 -
♣ Virtua Tennis 4 -
♣ Warfare Reloaded -
♣ Warhammer 40,000 Dawn of War II Retribution -
♣ WHEELMAN -
♣ WIEDŹMIN -
♣ WOLFENSTEIN -
♣ XENUS 2 -
♣Wiedzmin 2 -
♦ TROPICO 3 Władza Absolutna -
♦The Sims 3 Impreza w plenerze -
♦The Sims 3 Kariera -
♦The Sims 3 Miejskie Życie -
♦The Sims 3 Nowoczesny Apartament -
♦The Sims 3 Po Zmroku -
♦The Sims 3 Pokolenia -
♦The Sims 3 Szybka Jazda -
♦The Sims 3 Wymarzone Podróże -
Hitman 4 - Blood Money +crack+spolszczenie -
Hitman 4 Blood money
![obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/_f6PComDfRKA/TbkKNLMSePI/AAAAAAAABbE/otGF5cV84bA/CITIES.png)
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.