Gothic II Noc Kruka.part3.rar
-
30 minut lub mniej 2011 -
Arthur 2010 -
Arthur 2011 -
Artur i Minimki 2006 -
Asterix Na Olimpiadzie 2008 -
Asystent Wampira 2009 -
Batman Forever 1995 -
Blitz 2011 -
Bruce Wszechmogacy 2003 -
Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 2009 -
Do ośmiu razy sztuka 8 Fois Debout 2009 -
Dogma 1999 -
Drive 2011 -
Droga śmierci Wrong Turn At Tahoe 2009 -
Druga Ziemia 2011 -
Druhny 2011 -
Duchy moich byłych 2009 -
Ekspres polarny 2004 -
Epoka Lodowcowa Mamucia Gwiazdka 2011 -
Geneza planety małp 2011 -
Hancock 2008 -
Iluzjonista 2006 -
Jumanji 1995 -
Kowboje i obcy 2011 -
Ksiądz 2011 -
Lemonade Mouth 2011 -
Lodowiec 2011 -
Lokalni patrioci 2009 -
Mali Agenci Wyscig z czasem 2011 -
Miłosna pułapka 2008 -
Most do Terabithii 2007 -
Nędzne psy 2011 -
Nibylandia 2011 -
Ostatni dzień lata 2009 -
Panna Nikt 2010 -
Podwodna miłość 2011 -
Przesyłka ekspresowa 2010 -
Sekret Saszy 2010 -
Smurfs The A Christmas Carol 2011 -
Strach 2009 -
Street Fighter Legenda Chun-Li 2009 -
Supertankowiec 2011 -
Szanghaj 2010 -
Święta Last Minute 2004 -
The Sensei 2008 -
To tylko sex 2011 -
Underworld Przebudzenie 2012 -
Wesołych Świąt Deck the Halls 2006 -
Wielki rok 2011 -
Wyprawa po smierc 2011
JoWooD Entertainment AG ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
RPG akcji (TPP, fantasy)
22 sierpnia 2003 ( światowa data premiery )
20 stycznia 2005 ( data wydania w Polsce )
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D
The Night of the Raven to oficjalne rozszerzenie do jednej z najpopularniejszych gier role-playing 2002 roku, czyli Gothic II. W przeciwieństwie do innych dodatków, gdzie zazwyczaj dostajemy do dyspozycji jedynie nowe obszary czy przedmioty, twórcy z zespołu developerskiego Piranha Bytes poszli o krok dalej – do podstawowej wersji gry wpleciono nową, rozbudowaną historię praktycznie niezwiązaną z główną fabułą Gothic II. Postarano się również o znaczne zmodyfikowanie już istniejącego świata (nie oznacza to jednak zmiany położenia kluczowych lokacji, tylko rozbudowanie ich oraz pojawienie się wielu dodatkowych sekretów, itp.). Zastosowane rozwiązanie wymusza na posiadaczach dodatku przechodzenie całego programu od początku (wszystkie save'y z „samego” Gothic II stają się bezużyteczne po zainstalowaniu dodatku). Z drugiej strony jednak patrząc, liczba nowości czy implementowanych poprawek w pełni rekompensuje tę niedogodność.
Akcja The Night of the Raven jest skonstruowana tak, by gracze mogli przejść dodatek niemal całkowicie omijając fabułę podstawowej gry. Rozszerzenie wprowadza do oryginalnego Gothic II szereg nowych lokacji (dżungla, jaskinie, etc.), około 100 bohaterów niezależnych (NPC-tów), unikatowe przedmioty (np. specjalny amulet, w którym żyje wróżka pomagająca przy szukaniu wartościowego ekwipunku), czary, umiejętności, czy potwory (w stylu niebezpiecznych niedźwiedzi). Podczas naszej wędrówki możemy również spotkać postacie znane z pierwszego Gothica, które nie pojawiły się w części drugiej.
Wybór profesji powiększył się o nowe alternatywy. W The Night of the Raven mamy możliwość „przydzielenia” prowadzonemu bohaterowi roli morskiego pirata, lidera gangu bandytów, czy (zupełne novum) Maga Wody. Ci ostatni działają w pełnej konspiracji, nie ujawniając swych mocy osobom pobocznym (chyba, że sytuacja nie pozostawi im innego wyjścia), dlatego dostanie się w szeregi ich grupy wymaga od graczy sporo wysiłku...
Twórcy omawianego rozszerzenia postarali się także o usprawnienia silnika gry (dopracowano głównie efekty audio-wizualne), jak również usunięcie wszystkich wykrytych błędów programistycznych, z którymi mieliśmy do czynienia w oryginalnym Gothic II.