Assassins Creed Revelations PL.part08.rar
-
30 minut lub mniej 2011 -
Arthur 2010 -
Arthur 2011 -
Artur i Minimki 2006 -
Asterix Na Olimpiadzie 2008 -
Asystent Wampira 2009 -
Batman Forever 1995 -
Blitz 2011 -
Bruce Wszechmogacy 2003 -
Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 2009 -
Do ośmiu razy sztuka 8 Fois Debout 2009 -
Dogma 1999 -
Drive 2011 -
Droga śmierci Wrong Turn At Tahoe 2009 -
Druga Ziemia 2011 -
Druhny 2011 -
Duchy moich byłych 2009 -
Ekspres polarny 2004 -
Epoka Lodowcowa Mamucia Gwiazdka 2011 -
Geneza planety małp 2011 -
Hancock 2008 -
Iluzjonista 2006 -
Jumanji 1995 -
Kowboje i obcy 2011 -
Ksiądz 2011 -
Lemonade Mouth 2011 -
Lodowiec 2011 -
Lokalni patrioci 2009 -
Mali Agenci Wyscig z czasem 2011 -
Miłosna pułapka 2008 -
Most do Terabithii 2007 -
Nędzne psy 2011 -
Nibylandia 2011 -
Ostatni dzień lata 2009 -
Panna Nikt 2010 -
Podwodna miłość 2011 -
Przesyłka ekspresowa 2010 -
Sekret Saszy 2010 -
Smurfs The A Christmas Carol 2011 -
Strach 2009 -
Street Fighter Legenda Chun-Li 2009 -
Supertankowiec 2011 -
Szanghaj 2010 -
Święta Last Minute 2004 -
The Sensei 2008 -
To tylko sex 2011 -
Underworld Przebudzenie 2012 -
Wesołych Świąt Deck the Halls 2006 -
Wielki rok 2011 -
Wyprawa po smierc 2011
Seria Assassin's Creed to bez wątpienia jedna z najpopularniejszych marek w portfolio koncernu Ubisoft. Mając na uwadze oczekiwania fanów, wydawca powierzył deweloping Assassin's Creed: Revelations wewnętrznemu studiu w Montrealu, jednocześnie zapewniając wsparcie ze strony zespołów Ubisoft Annecy, Massive, Quebec, Singapore i Bucharest. Twórcy gry postawili sobie za cel wzbogacić dotychczasowe znane miłośnikom cyklu elementy o nowe funkcje i opcje rozgrywki, zachowując przy tym zgodność z wykreowanym wcześniej uniwersum.
Akcja Assassin's Creed: Revelations rozgrywa się w XVI wieku, choć miejscami fabuła przenosi się także o cztery stulecia wcześniej. Główną postacią gry jest Ezio Auditore da Firenze, czyli bohater Assassin's Creed II oraz Assassin's Creed: Brotherhood. Wyrusza on w pełną niebezpieczeństw podróż śladami swego przodka i jednocześnie mistrza – Altaira. Trop wiedzie go do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu.
Fabuła Assassin's Creed: Revelations obfituje w retrospekcje oraz wątki poboczne. Deweloperzy zadbali o niepowtarzalność każdorazowej rozgrywki, implementując m.in. mechanizm misji będących wynikiem przypadkowych zdarzeń lub zlecanych przez losowo napotkane postaci niezależne.
Nowości w grze to m.in. specjalny hak, umożliwiający pokonywanie odległości na zasadzie trawersu linowego (tzw. zjazd tyrolski). Rozwiązanie to wyraźnie skraca czas potrzebny na przemieszczenie się do wybranej lokacji, jednak obarczone jest pewnym ograniczeniami. Tradycyjnie już wcielając się w asasynów gracze mają dostęp do szeregu zabójczych broni. Ciekawostkę stanowi system konstruowania bomb. Łącząc różnego rodzaju składniki przygotować można 300 różnego rodzaju ładunków przydanych w trakcie wykonywania zadań.
Twórcy gry zdecydowali się także rozbudować takie elementy rozgrywki jak chociażby funkcja „eagle eye”, którą przemianowano na „eagle sense”. Pozwala ona głównemu bohaterowi przewidzieć kierunek, w jakim porusza się wskazany przeciwnik lub postać niezależna. Zmianie uległ również system poszerzania strefy wpływów w mieście. Znane z poprzedniej części Wieże Borgiów zastąpione zostały przez Kryjówki Templariuszy. Sposób ich zdobywania wygląda niemal identycznie, lecz tym razem niezbędna jest także obrona raz przejętych posiadłości. W celu odparcia ataku należy zaliczyć rozbudowaną mini-grę, przypominającą pod względem mechaniki tytuły z gatunku tower defense. Bezpieczeństwo tego rodzaju kryjówek zależy jednak od rozgłosu, im baczniejszą uwagę wzbudzają poczynania zabójców, tym większe prawdopodobieństwo ataku Templariuszy.
W porównaniu do wcześniejszych odsłon serii, w Assassin's Creed: Revelations większy nacisk położono na aspekty zabawy wymagające umiejętności przewidywania i logicznego myślenia. Przykładem tego jest chociażby tryb „Black Room”. Dzięki niemu korzystający z Animusa, Desmond może uzyskać dostęp do wspomnień swoich przodków. Te przedstawione są w formie łamigłówek wymagających umiejętności manipulowania przestrzenią.
Gra korzysta ze sprawdzonego silnika graficznego Anvil. Został on jednak wzbogacony o technologię animowania mimiki postaci „Mocam”, łączącą tradycyjną animację z motion-capture.
Poza możliwością zabawy solowej, twórcy Assassin's Creed: Revelations zadbali o rozbudowany tryb multiplayer. Rozgrywka wieloosobowa mocno związana jest z wątkami fabularnymi gry, a gracze mają możliwość m.in. tworzenia własnych awatarów oraz zakładania gildii.
ore 2 Duo 2.6 GHz, 1.5 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7, łącze internetow