American Conquest Anthology PL.part06.rar
-
30 minut lub mniej 2011 -
Arthur 2010 -
Arthur 2011 -
Artur i Minimki 2006 -
Asterix Na Olimpiadzie 2008 -
Asystent Wampira 2009 -
Batman Forever 1995 -
Blitz 2011 -
Bruce Wszechmogacy 2003 -
Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 2009 -
Do ośmiu razy sztuka 8 Fois Debout 2009 -
Dogma 1999 -
Drive 2011 -
Droga śmierci Wrong Turn At Tahoe 2009 -
Druga Ziemia 2011 -
Druhny 2011 -
Duchy moich byłych 2009 -
Ekspres polarny 2004 -
Epoka Lodowcowa Mamucia Gwiazdka 2011 -
Geneza planety małp 2011 -
Hancock 2008 -
Iluzjonista 2006 -
Jumanji 1995 -
Kowboje i obcy 2011 -
Ksiądz 2011 -
Lemonade Mouth 2011 -
Lodowiec 2011 -
Lokalni patrioci 2009 -
Mali Agenci Wyscig z czasem 2011 -
Miłosna pułapka 2008 -
Most do Terabithii 2007 -
Nędzne psy 2011 -
Nibylandia 2011 -
Ostatni dzień lata 2009 -
Panna Nikt 2010 -
Podwodna miłość 2011 -
Przesyłka ekspresowa 2010 -
Sekret Saszy 2010 -
Smurfs The A Christmas Carol 2011 -
Strach 2009 -
Street Fighter Legenda Chun-Li 2009 -
Supertankowiec 2011 -
Szanghaj 2010 -
Święta Last Minute 2004 -
The Sensei 2008 -
To tylko sex 2011 -
Underworld Przebudzenie 2012 -
Wesołych Świąt Deck the Halls 2006 -
Wielki rok 2011 -
Wyprawa po smierc 2011
American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich, która to zapoczątkowała powstanie nowych niepodległych państw, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk, czy Kolumbia. Akcja rozpoczyna się w roku 1492, w chwili gdy Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat, a kończy w XVIII wieku, gdy ogłoszono niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na graczy czeka tu około 300 lat niesłychanie wciągających zmagań, obfitujących w wielkie bitwy, głośne wydarzenia oraz nieustanne spory polityczne.
• Dwanaście nacji występujących w grze, zarówno europejskie jak Anglia, Hiszpania, Francja oraz rdzenno amerykańskie, jak Aztekowie i Inkowie.
• Każda nacja posiada odmienne cechy, kulturę, styl architektoniczny, jednostki wojskowe, zależności ekonomiczne oraz dysponuje innymi technologiami.
• Opcje rozgrywki jedno i wieloosobowej.
• Cztery kampanie zawierające 30 wymagających misji, możliwość rozegrania całej kampanii, pojedynczych misji oraz historycznych bitew.
• Wiele elementów i wydarzeń znanych z historii, sławni przywódcy, wydarzenia, bitwy, itp.
• Gra wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny Cossacks: European Wars.
• Zależności polityczno-ekonomiczne, gospodarowanie surowcami, itp.
• Rozbudowa osad, budowanie przeróżnych budowli militarnych i cywilnych.
• Rozbudowany system bitewny, taktyczne planowanie i prowadzenie bitew, odwzorowanie różnych formacji bojowych: piechota, jazda, artyleria, możliwość kontroli armii składających się nawet z 16 tysięcy jednostek.
Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D