Alien Nations 2 PL.EXE
-
30 minut lub mniej 2011 -
Arthur 2010 -
Arthur 2011 -
Artur i Minimki 2006 -
Asterix Na Olimpiadzie 2008 -
Asystent Wampira 2009 -
Batman Forever 1995 -
Blitz 2011 -
Bruce Wszechmogacy 2003 -
Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 2009 -
Do ośmiu razy sztuka 8 Fois Debout 2009 -
Dogma 1999 -
Drive 2011 -
Droga śmierci Wrong Turn At Tahoe 2009 -
Druga Ziemia 2011 -
Druhny 2011 -
Duchy moich byłych 2009 -
Ekspres polarny 2004 -
Epoka Lodowcowa Mamucia Gwiazdka 2011 -
Geneza planety małp 2011 -
Hancock 2008 -
Iluzjonista 2006 -
Jumanji 1995 -
Kowboje i obcy 2011 -
Ksiądz 2011 -
Lemonade Mouth 2011 -
Lodowiec 2011 -
Lokalni patrioci 2009 -
Mali Agenci Wyscig z czasem 2011 -
Miłosna pułapka 2008 -
Most do Terabithii 2007 -
Nędzne psy 2011 -
Nibylandia 2011 -
Ostatni dzień lata 2009 -
Panna Nikt 2010 -
Podwodna miłość 2011 -
Przesyłka ekspresowa 2010 -
Sekret Saszy 2010 -
Smurfs The A Christmas Carol 2011 -
Strach 2009 -
Street Fighter Legenda Chun-Li 2009 -
Supertankowiec 2011 -
Szanghaj 2010 -
Święta Last Minute 2004 -
The Sensei 2008 -
To tylko sex 2011 -
Underworld Przebudzenie 2012 -
Wesołych Świąt Deck the Halls 2006 -
Wielki rok 2011 -
Wyprawa po smierc 2011
The Nations to sequel strategicznej gry z cyklu kolonizacji, budowania osady, rozwoju i ekspansji zatytułowanej The Alien Nations. Podobnie jak w Settlers główny nacisk położony jest na rozwój i budowę a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonowie, Amazonki oraz Sajikisi, z których każda posiada unikalne cechy i umiejętności. Grę można zakończyć na dwa różne sposoby, satysfakcjonujące zarówno graczy lubiących brutalną siłę jak i tych którzy rozwiązują problemy drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy celem będzie podbicie wszystkich innych ras, czy nastawi się raczej na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami.
W The Nations pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją jest wprowadzenie podziałów wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion. Rozpoczynamy kontrolując jedno z nich, podejmując decyzje które zadowolą poddanych, przysparzając krajowi bogactwa i prosperity. Jeżeli uda nam się zaspokoić wszelkie potrzeby naszego plemienia inne zaczną się do nas przyłączać. Można nawet pokusić się o zjednoczenie wszystkich plemion tworząc jedno duże państwo.
Zaawansowana sztuczna inteligencja zarządza wszystkimi jednostkami zarówno wrogimi jak i naszymi, wykonując przydzielone im zadania. Posiadają również własną inwencję przejawiającą się np. w budowaniu domostw na własną rękę gdy znajdą wystarczająco dużo miejsca w możliwym do zamieszkania terenie.
• Każda postać ma swój własny wygląd łącznie z rozróżnieniem płci.
• Doba podzielona na cykle dnia i nocy.
• Realistyczny przyrost populacji przez narodziny.
• Znaczne różnice między rasami, z których każda posiada własne unikalne umiejętności.
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D