Spartanin - Manfredi Valerio Massimo.doc
-
♣Przygody młodego Indiany Jonesa★ -
0 filmy 1930-38 W starym kinie -
0 filmy 2022 polskie -
0 filmy 2023 polskie -
0 filmy 2024 polskie -
0 Seriale 2024 polskie -
00 Filmy 2022 zagraniczne -
00 Filmy 2023 zagraniczne -
00 Filmy 2024 zagraniczne -
00 Seriale 2010 zagraniczne -
00 Seriale 2022 zagraniczne -
00 Seriale 2023 zagraniczne -
00 Seriale 2024 zagraniczne -
000 Indiana Jons -
000 Kinowe premiery 2022 polskie -
000 Seriale z XX w -
1. Johnny -
1986 Serial Zulus Czaka -
5. Śubuk -
akwarele -
Apples.Never.Fall -
Coś nie coś o śmierci -
Dewajtis -
Dimitri Wereszczagin -
Dodane 2024 -
Gdzie diabeł nie może tam baby pośle -
Han Kang -
IO (2022) Film Polski -
Jemioła -
Już Mnie Nie Oszukasz -
Kawa z kardamonem -
Kiedy ślub -
Milion Zagadek Emila -
Nie cudzołóż i nie kradnij -
Niedaleko Pada Jabłko -
Rody Krwi -
Ród Smoka -
Rudolf Steiner -
Rysunek -
Sezon 01 -
Szadź -
Szadź (Sezon 1) PL -
Szadź (Sezon 2) PL -
Szadź (Sezon 3) PL -
Szadź (Sezon 4) PL -
Szeptunka serial Lektor PL -
Tanatoterapia -
Tara Dunkan z 2010 -
W drodze do brzegu życia -
Warszawianka
Gra o tron W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z poacute;łnocy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Kroacute;la, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, roacute;wnie szalone jak on sam... Tron objął Robert - najznamienitszy z buntownikoacute;w. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron. W pakiecie znajduje się 6 części: 1. Gra o tron 2. Starcie królów 3/1 Nawałnica mieczy (Krew i złoto) 3/2 NAWAŁNICA MIECZY (Stal i śnieg) 4/1 Uczta dla wron (Cienie śmierci) 4/2 Uczta dla wron (Sieć spiskowców)
Step Fletcher liczył na to, że nowe życie, które wraz z rodziną zacznie po przeprowadzcedo miasteczka Steuben, będzie szczęśliwsze od dotychczasowego. Niestety, stało się inaczej: w pracy nie ukłąda mu się najlepiej, a jego 8-letni syn Stevie nie potrafi znaleźć sobie miejsca w nowym środowisku. Odrzucony przez szkolną społeczność, chłopiec zanurza się w świecie fantazji, zaludnionym przez wyimaginowanych przyjaciół. Może nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że są to ci sami chłopcy, którzy w tajemniczych okolicznościach zaginęli bez wieści w realnym, materialnym świecie.
Niszczone są kolejne stacje Kompanii leżące pomiędzy Ziemią a Cyteen. Setki niezależnych i pragnących zachować neutralność kupieckich statków, znajdują się pomiędzy młotem a kowadłem. Ostatnią przystanią jest stacja Pell i planeta pod nią - Podspodzie, zamieszkana przez inteligentnych hisa. Unia przygotowuje ofensywę, a obrony Pell podejmuje się Flota Maziana.
Istnieje wielka różnica między czarami a czarną magią, różnica uwypuklona w zmaganiach dwóch tajemniczych osobistości: Mauryla i Hasufina. Tristen stanowi oręż w tej odwiecznej wojnie. Zawezwany i powołany do życia przez czarodzieja Mauryla, stoi w obliczu swojej pierwszej zimy, jakkolwiek posiada kształt i pamięć młodzieńca. Potężną bronią jest także jego miecz. Ostra klinga, naznaczona po jednej stronie słowem "Iluzja", a po drugiej - "Prawda", pomogła młodemu Cefwynowi zasiąść na tronie Ylesuinu, natomiast Tristena przywiodła do władzy w kraju Amefel. Powiewają już szkarłatne sztandary zwiastujące rychłą wojnę. Buntują się ambitni możnowładcy, religijni fundamentaliści zakłócają spokój królestwa Cefwyna, uchodźcy gromadzą się u granic. Tristen musi sięgnąć po miecz i skorzystać z sihhijskiej magii, której się wyrzekł. Jest dzieckiem przeznaczenia, istotą stworzoną do walki w zamierzchłym i straszliwym konflikcie, wykraczającym poza zdolności pojmowania zwykłych śmiertelników.
Opadają kurtyny pomiędzy światami. Nastaje nowe objawienie… Wydarzenia te biorą swój początek w odległej przeszłości, sięgając do wybuchu trwającej po dziś dzień wojny pomiędzy ukrytymi w mroku Nieśmiertelnymi, kiedy to w końcu Forma czarodzieja Mauryla zdołała stawić czoło Cieniom przywołanym z Chaosu. Tristen jest ową Formą; i mniej, i więcej niż człowiekiem. Odnosi sukcesy, zwalczając fale złej magii, dzięki czemu jego przyjaciel Cefwyn zyskuje zarówno królestwo, jak i prawdziwą miłość. Ale Linie utrzymujące świat w ryzach przesuwają się. Bezlitosny wróg szykuje się do bitwy. Tristen ponownie dobędzie miecza, którego ostrze naznaczone jest po jednej stronie słowem “Iluzja", a po drugiej - “Prawda". Tym razem jednak stanie w obliczu czegoś więcej niźli tylko wojna i kolejny pretendent do cefwynowego tronu. Cienie, które ujrzy, przybyły wprost ze Spustoszenia - erupcji ciemności zalewającej świat niczym atrament.
Feniks, ziemski statek kosmiczny, skierowany do eksploracji układu T-230, wychodzi z nadprzestrzeni w miejscu, którego nie zaznaczono na żadnej z gwiezdnych map. Zapasy paliwa są niemal wyczerpane, następny skok jest niemożliwy. Kapitan musi wydać rozkaz lądowania na obcej, niezbadanej planecie. Wkrótce Ziemianie orientują się, że nie są na niej sami. Dochodzi do pierwszego w historii ludzkości kontaktu - z rasą wojowniczych atevi. Zależeć od niego będzie los załogi Feniksa oraz przyszłość miliardów ludzi, zamieszkujących galaktykę...
Trzeci tom z cyklu "Morgaine". Klucznica zamykająca Bramy Świata i jej giermek przybywają z tonącego Shiuanu do krainy zwanej Azeroth, gdzie stoi, ogarnięta ogniami, gwiezdna Brama. To ją Morgaine musi zapieczętować. Za ich przyczyną spada na tę spokojną krainę przerażająca klęska - przybywają hordy z Shiuanu, zdecydowane podbić nową ziemię i pomścić swą utraconą planetę. W Azeroth jednakże pojawia się dodatkowy czynnik: na trzeciej planecie, oprócz rasy ludzkiej, żyją i sprawują rządy qhalowie, przodkowie ludzi. A qhalowie są poza zasięgiem ludzkiej wiedzy...
Bohaterami tej książki są: Sten Duncan, żołnierz; Niun, jedyny ocalały wojownik rasy wrogiej ludzkości; Melein, królowa - kapłanka ostatniej zniszczonej wartowni mri. Jest to opowieść o dwóch potężn...
Drugi tom "Trylogii wojen magów". Oto mija dziesięć lat od chwili, gdy kataklizm zabił Urtha, największego maga wśród żyjących, a jego ludzi rozproszył po świecie. Cały rok zajęła im przeprawa przez niebezpieczne ziemie w poszukiwaniu schronienia, a przez dziewięć lat wznosili Białego Gryfa, który stał się ich siedzibą. Jednak będą musieli stawić czoło nieznanym wrogom, pragnącym z a wszelką cenę zniszczyć Białego Gryfa...