CityLife PC.rar
-
▨ Forza Horizon (2012) XBOX 360 -
American Pie 1,2,3,4,5,6,7 PL -
Android APLIKACJE -
Android Gry -
Beczkowozy -
Bizon -
Case -
Caterpillar -
Ciężarówki -
Claas -
Do Buraków -
do gnojownicy -
do paliwa -
Do Zboża -
Dodawane przez Giants Editor -
FAJNE ANDROID -
Fendt -
Filmy BARDZO DUŻO -
FOLDER NA WRZUTY -
Galeria(1) -
GRY 1 -
GRY 2 -
GTA 4 PEŁNA WERSJA -
Kombajny Zrębowe -
Koparki -
koparki do ziemniaków -
KWIATY -
Leśne -
Ładowarki -
Ładowarki i Koparki -
Ładowarki Kołowe -
Massey Ferguson -
Mod Pack -
Modele -
na 18 urodziny -
Na Bele -
Naczepy -
New Holland -
Objętościowe -
Placeable -
POLSKIE MASZYNY -
Programy -
Przyczepy -
Raba -
Rozrzutniki -
Samozbierające -
Skrzyniowe -
śmieszne zdjęcia -
Ursus c-360 -
Ursus c-360 3P
![obrazek](http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:oj6J6i_b6yDuLM:http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/6/926316_62592_front.jpg)
Strategia ekonomiczna polegająca na rozbudowie Nowego Jorku. Gracz tworzy imperium biznesowe na obszarze dwunastu dzielnic Manhattanu umieszczając w nich obiekty o różnym przeznaczeniu (hotele, restauracje, biurowce, atrakcje turystyczne, pomniki). Każde przedsięwzięcie to potencjalne źródło dochodów, które można przeznaczyć na udoskonalenie istniejących obiektów i ekspansję na nowych terenach. Kluczem do sukcesu jest dbanie o mieszkańców - gracz musi stawiać obiekty zaspokające ich zróżnicowane potrzeby. Należy ich także zachęcać do korzystania z obiektów, reklamując się na billboardach, szyldach i neonach. Gra świetnie oddaje atmosferę tętniącej życiem metropolii oraz symulację jej rozwoju. * Kilkaset dostępnych typów obiektów (biznesów). * Dwa tryby gry: Sandbox (pozwalający od razu na zabudowę wszystkich dostępnych w grze obszarów bez konieczności ich stopniowego odkrywania) oraz Build New York (warunkiem rozpoczęcia zabudowy następnej dzielnicy jest wykonanie określonych zadań). * Wysoki poziom szczegółowości w warstwie wizualnej. * Prosty interfejs i łatwa obsługa.
![20060524213447660.jpg](http://www.gram.pl/upl/katalog/w3/20060524213447660.jpg)
![20061108133758.jpg](http://www.gram.pl/upl/artykul/20061108133758.jpg)
![20061108133758.jpg](http://images20.fotosik.pl/194/bca5bcfd03de2bef.jpg)
![20061108133758.jpg](http://www.playback.pl/numer8/pibi/skriny/3.jpg)
![obrazek](http://img809.imageshack.us/img809/457/frfr.jpg)
![obrazek](http://img210.imageshack.us/img210/457/frfr.jpg)
![obrazek](http://img6.imageshack.us/img6/1712/yyyuh.jpg)
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
![obrazek](http://img687.imageshack.us/img687/44/frfrfrfrddd.jpg)
![obrazek](http://img69.imageshack.us/img69/4816/dddddzx.gif)
![obrazek](http://img263.imageshack.us/img263/4628/hygtfrde.jpg)
![obrazek](http://img69.imageshack.us/img69/4816/dddddzx.gif)
![obrazek](http://img560.imageshack.us/img560/548/xxxxxxxx28kopia.jpg)
![obrazek](http://img69.imageshack.us/img69/4816/dddddzx.gif)
![obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/7763/xxxxxxxx2ee2.jpg)