DSF-2011-GAMEPC-1GB.part2.rar
-
● SHAUN WHITE PL SKATEBOARDING -
● CARS 2 2011 PC -
● DUNGEONS THE DARK LORD 2011 -
● EYE DIVINE CYBERMANCY 2011 PC -
● FROM DUST 2011 PC ORGINS -
● PRO EVOLUTION SOCCER 2012 PC -
● SUPER STREET FIGHTER 4 ARCADE EDITION PL -
♦AGGRESSION PL -
♦ALICE MADNESS RETURNS 2011 -
♦ALICE MADNESS RETURNS 2011(1) -
♦ALONE IN THE DARK 2010 PL -
♦AOE 3 PL -
♦ARMA GOLD PL -
♦AUTA 2010 PL -
♦BATTLE VS CHESS 2011 -
♦BATTLEFIELD 2142 -
♦BIONIC COMMANDO PL -
♦BLACK MIRROR 1 -
♦BLACK MIRROR 2 -
♦BLACK MIRROR 3 -
♦BLACK PROPHECY 2011 -
♦BLONDYNKA W OPAŁACH PL -
♦BORDERLANDS PL -
♦BRINK FULL PL -
♦BULDURS GATE PL -
♦BURNOUT PL -
♦CALL OF JUAREZ PL -
♦Capsized 2011 PC -
♦CARGO 2011 -
♦CIVILIZATION 5 -
♦CLONK RAGE 2011 -
♦COLIN 04 PL -
♦COLIN 05 PL -
♦COLIN DIRT 1 PL -
♦COLIN MCRAE DIRT 3 -
♦COMBAT ZONE SPECIAL FORCES PL -
♦CONSPIRACIES 2 -
♦CRASH TIME 4 PL -
♦CRASHER 2011 -
♦CRYOSTASIS PL -
♦CRYSIS PL -
♦CZARNOBYL 2011 TERRORIST ATTACK -
♦DAMNATION PL -
♦DARK MESSIAH PL -
♦DARK SECTOR PL -
do pobrania -
do pobrania 1 -
ferie filmy -
święta -
zzz
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.