LOTR-BFME 2-KN.part08.rar
-
♦DISCIPLES 3 PL ODRODZENIE -
♦DISCIPLES 3 PL WSKRZESZENIE -
♦DODATKI PL -
♦HEROES 5 PL ZŁOTA EDYCJA -
♦MIGHT & MAGIC HEROES VI 2011 -
♦SIMS 2 PL -
1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny -
2. Harry Potter i Komnata Tajemnic -
3. Harry Potter i Więzień Azkabanu -
4. Harry Potter i Czara Ognia -
Age of empires -
Age of Mythology -
Asterix i Obelix -
AVATAR -
civllization -
crack do GTA SAN ANDREAS -
crack do GTA SAN ANDREAS(1) -
Driver -
GTA -
GTA SAN ANDREAS -
Harry Potter -
Harry Potter i Czara Ognia -
Harry Potter i Czara ognia PL -
Harry Potter I Insygnia Smierci PL -
Harry Potter i Insygnia Śmierci PL -
Harry Potter I Ksiaze Polkrwi PL -
Harry Potter i Zakon Feniksa -
Harry Potter i Zakon Feniksa(1) -
Heroes -
Ja wam pokażę! avi -
Laleczka Chucky 1-5 -
Milosc na wybiegu avi -
Need For Speed -
Nigdy w zyciu avi -
Pizza Syndicate -
sa mp-0.3c -
San Andreas -
SAVE DO GTA SAN ANDREAS -
SAVE DO GTA SAN ANDREAS(1) -
Spolszczenie do GTA SAN ANDREAS -
Spolszczenie do GTA SAN ANDREAS(1) -
Straszny Film -
Szybcy i Wściekli 5 -
Titanic 2 -
To nie tak jak myslisz kodku rmvb -
Twierdza -
Twierdza Crusader -
Twierdza Crusader Extreme -
Twierdza Legendy -
Tylko mnie kochaj avi
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 3 GB HDD, Windows XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.