Desert Law PL.zip
-
Alien RPG -
Armie Apokalipsy -
Armie oficjalne -
Bolt Action -
Charge! magazine -
Cold War Commander -
Conan -
CRUSADER No Regret -
Dead Man's Hand -
Diablo 1 -
Diablo 1 Spolszczenie napisow i Dialogow -
Dodatki - scenariusze - itp -
Dreszcz -
Edytor przygody -
Fallout 1 -
Fallout 1.5 - Resurrection -
FALLOUT RPG PL -
FoRes_EN_patch_1_5 -
Gunfighter Ball -
Karcianka KULT -
KULT -
Making and Painting Miniatures and Terrain -
Miejsca i lokacje do NS -
Moves magazine (SPI) -
mp3 [KULT RPG] -
Necromunda New -
Neuroshima Hex -
NEUROSHIMA TACTICS -
Neuroshima; Opowiadania -
No Quarter (Privateer Press) -
Podręczniki i suplementy -
POLITICAL CESSPOOL -
Postacie, NPC, BN, karty postaci -
Przygody, scenariusze do NS -
Punkapocalyptic -
Różności, dodatki, sprzęt i nowinki do NS -
Ruthless -
Scale 75 -
Scenariusze -
SILENT STORM -
Space Hulk -
Spolszczenie do FoRes_EN_1_5_ -
STRZYGI -
Syntezator mowy -
This Not a Test -
Urban Manhunt -
Urban War -
Wargames Journal -
Wargames World -
Wargames, Soldiers & Strategy
W grze pojawiają się nowe jednostki, nowe budynki i tekstury. Wykorzystano również wątek fabularny, sprytnie wpleciony w całość, pomimo liniowości akcji. A z tego powodu, że jest silnik Blitzkriega, to śmiało można wrzucać różne łatki (z Bilitzkriega) usprawniające gre.
Np; takie jak - Wspólne znaczniki grupy pojazdów, łatkę czasu trwania wraku pojazdu
...chciałbym dorwać Map Editor do Desert Law