Kubusiowe Przedszkole-Maluchy.rar
-
a Tu zostaw coś od siebie -
Age Of Empires III + dodatki -
ALLEGRO -
Avatar -
Cała prawda o Covid_19 -
Clone Wars 2003-2005 -
DLA MECHANIKÓW I NIE TYLKO -
Dramat -
Emulator PSX -
fabularny -
Fantasy -
Fraglesy -
Gra Odlot -
iPhone -
Kabarety -
Kingsajz -
Kingsajz [DVD5] -
KURS ORIGAMI VIDEO REWELKA -
Montaż CPU--FREE -
Muzyka Avatar -
Need For Speed - Shift -
NINJA BLADE -
PDF -
Piła 6 -
Prince of Persia -
Programy -
Sensacyjny -
Server 2003 -
Shogun Total War - Złota Edycja -
Siedem Życzeń -
SIEDEM ŻYCZEŃ - serial dla dzieci -
Siedem Życzeń(1) -
Siedem Życzeń(2) -
Siedem życzeń(3) -
Siedem Życzeń(4) -
Soldier Of Fortune -
Soldier Of Fortune II Double Helix -
Soldier Of Fortune Payback -
Star Wars Empire At War -
The Incredible Hulk -
Tomb Raider VII Legend -
Tomb Raider VIII Underworld -
Transformers 2 Revenge Of The Fallen -
Ufo Extraterrestrials -
Urban Chaos -
Westerny -
workdata - program do naprawy samochodów -
Worms Blast -
X Men Ewolucja -
Yaiba
NAUKA W ŁATWY,PRZYJEMNY SPOSÓB IDEALNE JEŻELI DZIECKO MA PROBLEMY Z ORTOGRAFIĄ
Quiz przeznaczony jest dla dzieci od lat 6. Stanowi zbiór 895 pytań z różnych kategorii: baśnie, bajki, legendy, co to jest ? (zdjęcie), matematyka, j. polski, rośliny, zwierzęta.
W grzę mamy 3 tryby:
zdobywanie zamku - turniej wiedzy ogólnej, wgrzę może wziąć udział od 2 do 4 graczy
quiz w studiu telewizyjnym - 2do 4 graczy wygrywa ten kto najszybciej uzyska liczbę pnktów potrzebną do zwycięstwa
trening - służy do trenowania swoich uiejętności edukacyjnych - 1 gracz
Program dla dzieci od piątego roku życia. Stanowi zbiór zabaw i gier edukacyjnych, w których najmłodsi poznają, cyfry, litery, kształty, kolory, zwierzęta i rośliny. Zabawy ćwiczą pamięć, rozwijają zdolności kojarzenia i logicznego myślenia. Zadaniem programu jest wprowadzenie dziecka małymi krokami w świat szkolnej edukacji.
Komputerowa Gratka: Wyprawa po skarb 3D. Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.
Bawi i uczy:
- Wyprawa w góry po ukryty skarb
- Poznawanie górskich roślin i zwierąt
- Wspólna przejażdżka podziemną kolejką
- Pokonywanie przeszkód
- Labirynty
Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.
„Przyjacielski podwieczorek” to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować podwieczorek u Tosi. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Komputerowa Gratka: Przyjacielski podwieczorek
Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.
Nauka na wesoło:
- Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
- Przyroda – zwierzęta nocne, zioła
- Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par
- Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz
- Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
- Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany
- Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura
Zabawy:
- Literkowe porządki
- Zapal lampy
- Testuj elektroniczną maszynę
- Wyprawa na moczary
- Sklep wysyłkowy Pani Sowy
- Przygotuj drewno dla Tosi
- Kolorowanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki
Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania - literki J, P, W
- Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr
- Ekologia - segregacja śmieci
- Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki
- Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej
- Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy
- Cyfry i liczby - 0, 10
Zabawy:
- Łowienie puszek
- Skaczące bobry
- Magiczny wiatraczek
- Leśny labirynt
- Zrób domowe przetwory
- Składanie roweru
- Rowerowa przejażdżka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki.
Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura
Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki
Nauka na wesoło:
- Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski
- Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie
- Konstruowanie – budowanie mostów
- Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby
- Muzyczne zabawy – Słodka piosenka
- Ciekawostki – wszystko o miodzie
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura
Zabawy:
- Ruchome piaski
- Budowanie mostów
- Zagadki sowy
- Rozpoznaj cienie
- Chodzenie po kłodzie
- Ratunek dla świetlików
- Kolorowanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki
Pobierz