Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Podstawy logistyki - Stanisław Piasecki.rar

Poldziu250 / Logistyka / Podstawy logistyki - Stanisław Piasecki.rar
Download: Podstawy logistyki - Stanisław Piasecki.rar

31,41 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Podstawy logistyki - Stanisław Piasecki

obrazek

Wstęp

Rozdział I. TEORIA ZAPASÓW
MODELE DETERMINISTYCZNE
1. Wyznaczanie wielkości partii dostaw [jedn. towaru] przy ciągłym popycie
2. Wyznaczanie chwil składania zamówień, jeżeli czas realizacji dostawy jest równy
3. Wyznaczanie chwil składania zamówień, jeżeli dopuszczalny jest deficyt (dla )
4. Optymalna wielkość dostaw z rabatem, przy dostawach powyżej B
5. Optymalna wielkość partii dostaw, przy rosnącym rabacie wraz ze wzrostem partii dostaw
6. Optymalizacja zamówień, wielu rodzajów i towaru przy zapotrzebowaniu w okresie T, oraz dysponowaniu wspólnym magazynem o pojemności
MODELE PROBABILISTYCZNE
7. Optymalizacja wielkości, zamówień psującego się towaru w przypadku popytu losowego
8. Inny model, gdy niesprzedany towar nie traci całkowicie swej wartości
9. Losowa intensywność jednostkowych dostaw, przy stacjonarnym losowym popycie
10. Optymalne chwile składania zamówień o stałej wartości wyznaczane chwilami obniżenia się zapasu do krytycznej wartości: strategia

Rozdział II. KOSZTY I OPTYMALIZACJA PROCESÓW
LOGISTYCZNYCH W FIRMIE
1. Minimalne koszty zaopatrywania przedsiębiorstwa w części
2. Minimalne koszty przy produkcji seryjnej, z cyklicznymi dostawami wyrobów gotowych do magazynu
3. Minimalne koszty przy produkcji seryjnej, magazyn zbytu zaopatrywany ze zmienną intensywnością
4. Minimalizacja kosztów w warunkach sezonowego popytu przekraczającego okresowo możliwości produkcyjne
5. Metody logistycznego planowania operatywnego w przedsiębiorstwie

Rozdział III. LOGISTYCZNE PRZEPŁYWY RZECZOWE
I FINANSOWE W FIRMIE
1. Przepływy rzeczowe (materiałowe)
2. Analiza kosztów przepływów rzeczowych w przedsiębiorstwie
3. Analiza finansowa płatności za dostawy części i wyrobów gotowych
4. Komputerowy model logistyki przedsiębiorstwa (Przykład)

LITERATURA POMOCNICZA (monografie)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Rozdział II Logistyczna obsługa klienta 1. Uwagi wstępne 2. Definicje terminu obsługa klienta 2.1. Obsługa klienta jako czynność 2.2. Obsługa klienta jako standardy 2.3. Obsługa klienta jako filozofia 3. Elementy programu obsługi klienta 3.1. Elementy przedtransakcyjne 3.2. Elementy transakcyjne 3.3. Elementy potransakcyjne 4. Budowa strategii obsługi klienta 4.1. Reakcja klienta na brak produktu 4.2. Kompromis między kosztami a przychodami 4.3. Analiza ABC 4.4. Audyty obsługi klienta 4.5. Błędy w strategii obsługi klienta 5. "Dobrze za drugim razem" 5.1. Wycofanie produktu z rynku 5.2. Skargi 6. Wartość lojalnego klienta
obrazek ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE Autor: MARIAN SOŁTYSIK Wydawnictwo: AKADEMIA EKONOMICZNA KATOWICE SPIS TREśCI WSTĘP ROZDZIAŁ l ISTOTA l WĘZŁOWE PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ LOGISTYKI 1. O istocie współczesnej logistyki 1.1. Rola logistyki w zapewnianiu dostępności surowców, półproduktów i wyrobów finalnych 12. Obsługa logistyczna dostawców odbiorców 1.3. Usługi logistyczne 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej ROZDZIAŁ II ZASADY FILOZOFII LOGISTYKI PODSTAWĄ ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki 2. Zasada „myślenia o całości", czyli podejścia systemowego 2.1. Istota podejścia systemowego w logistyce 2.2. Powiązania między systemami logistycznymi 2.3. Typy systemów logistycznych w przedsiębiorstwie 2.4. Korzyści stosowania podejścia systemowego w logistyce 3. Zasada przepływów w logistyce 3.1. Przepływy fizyczne w gospodarce 3.2. Łańcuchy logistyczne 3.3. Zastosowanie podejścia systemowego w analizie łańcuchów logistycznych 3.4. Łańcuchy dostaw 3.5. „Trzeci uczestnik" w łańcuchach logistycznych i łańcuchach dostaw ROZDZIAŁ III ISTOTA l KONCEPCJE ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO 1. Istota zarządzania logistycznego 2. Od sterowania procesami logistycznymi do zorientowanego logistycznie zarządzania przedsiębiorstwem 3. Zarządzanie łańcuchami dostaw ROZDZIAŁ IV STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE 1. Istota i elementy strategicznego zarządzania logistycznego 2. Strategie logistyczne 2.1. Poziomy i rodzaje strategii logistycznych 2.2. Logistyczne strategie konkurencji 2.3. Logistyczna strategia funkcjonalna 3. Strategiczne i operacyjne zarządzanie logistyczne - wzajemne relacje ROZDZIAŁ V ORGANIZACJA LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWACH 1. Przesłanki wprowadzania logistyki do struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa 2. Czynniki determinujące wybór form organizacji logistyki 3. Wyznaczniki projektowania form organizacji logistyki 4. Projektowanie organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 5. Formy organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 5.1. Organizacja logistyki jako funkcji usługowej w przedsiębiorstwie 5.2. Organizacja logistyki jako zorientowanej przepływowo funkcji przekrojowej 5.3. Organizacja logistyki w koncepcji zorientowanego logistycznie zarządzania przedsiębiorstwem ROZDZIAŁ VI ZWIĄZEK ORIENTACJI LOGISTYCZNEJ l ORIENTACJI MARKETINGOWEJ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 1. Przyczyny odrębnego funkcjonowania logistyki i marketingu w przedsiębiorstwach 2. Relacje logistyki i marketingu 3. Koncepcja zarządzania logistyczno-merketingowego BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABEL 127 stron Rok wydania: 2003
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności