[GBF-HT]Shaman_King_vol01_ch007.zip
-
● Akaboshi Manga PL -
● Alive! Manga PL -
● Basilisk Manga PL -
● Beach Stars Manga PL -
● Double Arts Manga PL -
● Flame of Recca Manga PL -
● Naruto Manga PL -
Advanced SystemCare Pro -
Air Gear Manga PL -
D.Gray-man Manga PL -
Deys -
Dragon Ball Super Manga PL -
Dragon Ball Z Edition Mugen 2014 -
Escaflowne (Remastered) -
Golden Boy -
Grand Theft Auto San Andreas v1.0.6 -
Hellsing Ultimate -
Kuban -
Łowcy Nagród - Kenix Kil -
Nowa Nadzieja -
Oddworld Stranger s Wrath v1.0.13 -
Oktawian -
Outsiders Terra_Formars_v01 -
Outsiders Terra_Formars_v02 -
Podmuch Mocy -
Polowanie na Aurrę Sing -
Przeznaczenie Biggsa -
Rambo -
Rebelia -
Rock'n'Roll -
Rock-n-Roll Injection -
Rozdziały -
Scalped -
SPAWN (TM-SEMIC) -
SPIDER-MAN (TM-SEMIC) -
Star Wars - Boba Fett - Enemy of The Empire -
Tenshi no Tamago -
Terra Formars Manga PL -
The Force Unleashed -
THE OLD REPUBLIC -
Top Gear [720p] -
Transformers (TM-SEMIC) -
W Okopach -
Więzy Krwi - Opowieść o Jango i Bobie Fettach -
Wrak -
X-Men (TM-SEMIC) -
Yu-Gi-Oh Movie -
Yu-Gi-Oh season 0 -
Złoty Wiek Sith -
Zmierzch Imperium
Fabuła Króla szamanów skupia się wokół tytułowych szamanów – ludzi posiadających nadprzyrodzone zdolności. Według głównego bohatera, szaman to „osoba, która łączy ten świat z tym drugim”, a więc stanowią pomost między światem materialnym a duchowym, co samo w sobie jest bliskie duchowi szamanizmu.
Do konstrukcji świata wykorzystane zostały także inne wierzenia i religie świata. Zrównano je wszystkie ze sobą tłumacząc, iż prawdziwą ich formą jest ujęcie szamańskie. W świecie europejskim tak swobodne żonglowanie motywami religijnymi byłoby nie do przyjęcia, jednak w kulturze japońskiej wykorzystanie elementów religijnych do budowy fabuły mangi jest czymś naturalnym, a sacrum i profanum nie są od siebie oddzielone tak silnie, jak w świecie europejskim.
Szamani, aby być skutecznymi, łączą się z mieszkańcami zaświatów bądź z siłami natury. Kluczem fabuły jest zdobycie pozycji tytułowego Króla szamanów, który ma możliwość połączenia się z Królem duchów i wykorzystaniem własnej pozycji do swoich celów, które wahają się od uratowania świata, aż po jego zniszczenie.
Wyłonienie Króla szamanów odbywa się co pięćset lat w tzw. Turnieju szamanów organizowanym przez (fikcyjne) małe północnoamerykańskie plemię indiańskie – Patch. Do komunikacji z uczestnikami turnieju plemię opracowało tzw. dzwonek wyroczni (ang. Oracle Bell) – nowoczesny komunikator elektroniczny, który jest zarazem świadectwem uczestnictwa szamana w turnieju. Sposób ten został wybrany do wskazania zwycięzcy turnieju, ponieważ wg jego organizatorów (oraz samego Króla duchów) człowiek pokazuje swoje prawdziwe oblicze w sytuacjach ekstremalnych, takich jak walka.