DUES.EX-2011-X360-PL.part8.rar
-
- █ FILMY DOKUMENTALNE -
- █ FILMY FAMILJNE [ CHOMIKUJ ] -
- █ FILMY FANTASY [ CHOMIKUJ ] -
# 01. Dziwny świat Kota Filemona -
# 02. Przygody Kota Filemona -
# 13 demonów Scooby Doo (rmvb) -
# Klinika Dla Pluszaków -
# Masza i niedźwiedź PL -
# Miś Fantazy (rmvb) -
# Monster High -
# Najpiękniejsze Baśnie Braci Grimm -
# Niech żyje Król Julian -
# Niech żyje król Julian na wygnaniu -
# Niech żyje król Julian sezon 2 -
# Niech żyje Król Julian sezon 3 -
# Niech żyje król Julian sezon 4 -
# Niech żyje król julian sezon 6 -
# Nieustraszeni bracia Adrenalini -
# ok Zaczarowany ołówek (rmvb) -
# Pan Andersen opowiada (rmvb) -
# Strażak Sam -
# Wilk i zając (rmvb) -
# Zgaduj z jessem -
Bajka Niesamowity świat Gumballa -
Bajka Świnka Peppa -
Bajka Witaj Franklin -
BBC 6Minute English -
Chihayafuru PL -
FILMY ANIMOWANE -
Kursy Multimedialne -
Macross Delta -
Monster High - Sezon 1 -
Monster High - Sezon 2 -
Monster High - Sezon 3 -
Monster High - Sezon 4 -
Monster High - Sezon 6 -
Programowanie -
Strażak Sam sezon 01 -
Strażak Sam sezon 02 -
Strażak Sam sezon 03 -
Strażak Sam sezon 04 -
Strażak Sam sezon 05 -
Strażak Sam sezon 06 -
Strażak Sam sezon 07 -
Strażak Sam sezon 08 -
Strażak Sam sezon 09 -
Strażak Sam sezon 10 -
To Aru Kagaku no Railgun napisy PL -
Zaczarowany ołówek (rmvb) -
Zgaduj z Jessem
REGiON: PAL
JĘZYK: PL
ABGX360: http://s2.ifotos.pl/img/D_haexrsw.png
Trzecia część słynnej gry akcji z elementami cRPG osadzona w cyberpunkowej wizji przyszłości. Tym razem za jej powstanie nie jest odpowiedzialne studio Ion Storm, lecz Eidos Montreal.
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
Zoom ( producent ) Square-Enix / Eidos ( wydawca ) zręcznościowe ( 3D )
Mister Mosquito jest jedyną grą dającą możliwość wcielenia się w… komara. Jako owad musisz naprzykrzać się rodzinie państwa Yamada i wysysać z nich krew. Historia jest nadzwyczaj prosta. W Mister Mosquito gracz widzi świat oczami komara. Upalne lato daje doskonałe warunki do gryzienia w rozmaite partie ciała, a wszystko po to, by uzbierać taką ilość życiodajnej substancji, która zagwarantuje przetrwanie zimy. Gra dzieli na poziomy, a w każdym z nich akcja rozgrywa się w innym pomieszczeniu oraz atakujemy różnych członków rodziny. Na przykład w łazience musimy ugryźć kąpiącą się osobę, która od czasu do czasu zanurza się w wannie i mamy tylko chwilę by usiąść na określonej partii ciała. Otoczenie nie jest dla nas zwykle sprzyjające i szkodzi nam wszystko, począwszy od wentylatora, na wodzie skończywszy. Najgroźniejsze są jednak próby zgniecenia (czyli klaśnięcia) przez człowieka, który nas zauważy. Wtedy jedynym ratunkiem jest ukrycie się w jakimś ciemnym zaułku i przeczekanie niebezpieczeństwa. Gdy już uda nam się przysiąść na przykład na ręce, musimy zacząć powoli wysysać krew z naszej ofiary. Trzeba to jednak robić na tyle dyskretnie, by delikwent nie poczuł swędzenia (zbyt szybkie wysysanie krwi, takowe właśnie powoduje) i nie pacnął komara otwartą dłonią. Takie uderzenie powoduje oczywiście natychmiastową śmierć. W grze dominuje specyficzny japoński humor i dialogi mogą niektórym graczom wydać się nieco… dziwne. W każdym razie jest to chyba jedyna symulacja życia komara.
A2M ( producent ) Disney Interactive Studios ( wydawca ) gry akcji ( przygodowa ) 17 października 2006 ( światowa data premiery ) obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce ) 17 listopada 2006 ( Europejska data premiery ) (PAL) 17 października 2006 ( data premiery w USA ) (NTSC) |