ppt-sho3.part3.rar
-
_ Farmacja. Rośliny lecznicze -
_ Mircea Eliade -
Answer -
astrologia -
Bombowce i inne -
broń -
Ciało, czakry, meridiany -
czołgi i wozy bojowe -
dinozaury -
Ezoteryka -
fauna -
globusy -
hełmy i nakrycia głowy -
Hobby Model -
Inna Rozkosz-mp3 -
instrumenty muzyczne -
Joga i techniki wschodu -
kalendarze biurkowe -
Kartonowy Arsenał -
Kolej i tramwaje -
kolejki, wagony, bonusy (wielkość H0) -
Mały Modelarz -
maski -
Military Model -
Model Card -
MON -
motocykle i skutery -
MPModel -
numerologia -
Orlik -
Paper Model -
Pedagogika -
Pojazdy cywilne -
Pojazdy wojskowe -
postaci i roboty -
Pro-Model -
Quest -
Rakiety nośne sond kosmicznych -
RimWorld Beta 18 (0.18.1722) Windows -
rozwój duchowy -
samochody -
Samoloty cywilne -
Samoloty I wś -
Samoloty II wś -
Samoloty odrzutowe -
S-F Modele z filmów i gier -
Shipyard(1) -
Steve Jobs -
Śmigłowce -
Wikingowie-Sezon 4 lektor
Dubbing + Tekst !
Quad Core 1.8 GHz, 2 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Trzecia odsłona cyklu zapoczątkowanego w 2001 roku. Tak jak poprzedniczki gra jest strategią osadzoną w realiach średniowiecza, koncentrującą się na aspekcie ekonomicznym.
Stronghold 3 to osadzona w czasach mrocznego średniowiecza strategia ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest rozbudowa i obrona potężnych zamków. Podobnie jak w przypadku poprzedników, tak i tu kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie zadbanie o dobrobyt naszych podwładnych.
Gracz wciela się w pana na włościach. Na początku dysponuje jedynie niewielkim zamkiem i sprawuje władzę nad małą wioską. Rozgrywka polega na zakładaniu i rozwijaniu nowych osad, budowaniu coraz to większych twierdz i toczeniu wojen z konkurencyjnymi lordami. Gra koncentruje się głównie na aspekcie ekonomicznym i budowniczym. Zamczyska można dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne, umożliwiając mieszkańcom w miarę spokojny żywot nawet podczas oblężenia. Równie bogate możliwości mamy podczas zarządzania osadami. Możemy budować domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., słowem struktury, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Oczywiście nie zabrakło również bitew, w których położono nacisk na różnorodne techniki oblężnicze. Podczas potyczek pojawiają się jednostki takie jak inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty).
Wersje językowe: PL\EN\CZ\RU
1. Wypakuj.
2. Wypal albo zamontuj obraz.
3. Zainstaluj.
4. Skopiuj zawartość folderu PROPHET do miejsca instalacji.
5. Graj