Child.part6.rar
-
POMOCNIK GRACZA -
◄BAJKI i BAŚNIE► -
◄BANKNOTY► -
◄MINI GRY NA PC► -
☆ Alice Madness Returns -
☆ GTA Episodes From Liberty City -
☆ Harry Potter i Insygnia Śmierci –cz.2 -
☆ Kung Fu Panda 2 -
☆ Left 4 Dead 2 -
☆ Need for Speed ProStreet -
☆ NFS Shift 2 Unleashed -
☆ Shadows Of The Damned -
♣ Air Conflicts Secret Wars -
♣ Alice Madness Returns -
♣ Arcania Gothic 4 -
♣ ARMA 2 -
♣ Assassin's Creed II -
♣ BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 -
♣ BULLETSTORM -
♣ COD BLACK OPS -
♣ CRYSIS 2 -
♣ DiRT 3 -
♣ Duke Nukem Forever -
♣ F.E.A.R. 3 -
♣ FABLE 3 -
♣ FALLOUT NEW VEGAS -
♣ GEARS OF WAR -
♣ Harry Potter i Insygnia Śmierci –cz.2 -
♣ MASS EFFECT 2 -
♣ NFS Shift 2 Unleashed -
♣ PAINKILLER Redemption -
♣ Tom Clancy's HAWX 2 -
♣ Transformers War For Cybertron -
♣ TROPICO 3 -
♣ Virtua Tennis 4 -
♣ WIEDŹMIN 2 -
♦TATUAŻE NA CIELE -
♦WZORY TATUAŻY -
۞ GRY PC -
۞ GRY PC 2011 NOWOŚCI -
BAJKI I FILMY DLA DZIECI -
Cofnij Zegar (tvn) -
FILMY RELIGIJNE -
Gry PC -
GRY PC RIP -
Gry PS2★ ══════════════ -
MODELE DO SKLEJANIA -
Natural Dread Killaz - Naturalnie -
Nauka Wiązania Krawata -
SONDA - Magazyn Naukowy
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.