Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Anno 2070 (2011) RELOADED PL PC.part3.rar

Panek1988 / Gry / ■ Anno 2070 PL PC / Anno 2070 (2011) RELOADED PL PC.part3.rar
Download: Anno 2070 (2011) RELOADED PL PC.part3.rar

1 GB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować










Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7



To już piąta część jednej z najpopularniejszych strategii ekonomicznych na rynku. Cykl narodził się w studiu Sunflowers, które stworzyło dwie pierwsze jego odsłony. Przy produkcji edycji 1701 oraz 1404 pałeczkę przejął zespół Related Design. Natomiast nad Anno 2070 pracuje głównie ekipa Blue Byte, czyli twórcy Settlersów.

Akcja przeniesiona została w niedaleką przyszłość. Do roku 2070 zmiany klimatu spowodowały drastyczne podniesienie się poziomu wód, co zafundowało ludzkości biblijny wręcz potop. W takiej sytuacji postanowiono wrócić do sprawdzonych metod i wzorem Noego wybudowano Arki, mające zapewnić naszemu gatunkowi przetrwanie i umożliwić mu odbudowę swojej dawnej potęgi na tych skrawkach lądu, które wciąż wystają ponad wodę.

Rozgrywka bazuje w większości na mechanizmach doskonale znanych fanom serii, które zostały jednak wzbogacone o szereg nowych opcji. Po raz pierwszy w historii cyklu dostajemy możliwość pokierowania trzema frakcjami – Tycoons, Echoes oraz Tech. Ci pierwsi stawiają na przemysł i agresywną ekspansję. Za nic mają dobro środowiska, zamiast tego priorytetem jest dla nich osiąganie dużych zysków i gromadzenie surowców w najkrótszym możliwym czasie. Drugie z tych stronnictw preferuje wolniejszy rozwój przemysłowy i koncentrowanie się na odnawialnych źródłach energii, co umożliwia mu zachowanie naturalnego środowiska w stanie praktycznie nietkniętym. Ostatnia społeczność jest ukierunkowana na nowoczesne technologie i rozwój badań nad praktycznie każdą sferą życia. Podstawą jej egzystencji są liczne laboratoria i ośrodki badawcze. Co ciekawe, frakcje nie są sobie wrogie i gra wcale nie zmusza nas do wybrania jednej z nich. Zamiast tego są po prostu ścieżkami rozwoju, które możemy swobodnie wykorzystywać i łączyć dla realizacji naszych celów. Wszystkie stronnictwa mają inne budynki, technologie oraz mieszkańców z unikalnymi potrzebami.

Inną nowością jest Arka, czyli olbrzymi wodny statek będący naszą bazą dowodzenia i czymś w rodzaju awatara gracza w wirtualnym świecie. Jest on jednocześnie jedynym stałym elementem, z którym zaczynamy każdą misję. Zapewnia wrażenie ciągłości w kampanii, ponieważ Arkę można ulepszać oraz załadowywać surowcami i wszystko to nie znika z poziomu na poziom. Tym samym nie zaczynamy już zawsze od zera. Statek jest również zintegrowany z naszym sieciowym profilem. Przeniesienie akcji w przyszłość wymusiło również kompletne przemeblowanie systemu surowców. Część z nich została usunięta, dodano też masę nowych, takich jak piasek, ropa czy szkło. Przede wszystkim jednak pojawiła się energia elektryczna, napędzająca większość budynków. Ponadto olbrzymią rolę odgrywa ekologia. Zniszczone środowisko przynosi gorsze plony i wraz ze wzrostem poziomu zdewastowania natury maleje przydatność gospodarcza danego terenu.












Inne pliki do pobrania z tego chomika
GRY PCResident Evil Operation Raccoon City - SKIDROW Akcja tego tytułu, mocno związanego z drugą i trzecią częścią cyklu, rozgrywa się w 1998 roku. W grze wcielamy się w role członków Umbrella Security Services (USS), czyli przeciwników postaci, które mieliśmy okazję kontrolować w Resident Evil 2 oraz Resident Evil 3: Nemesis. W grze zaprezentowany został trójstronny konflikt pomiędzy USS, siłami specjalnymi USA oraz biologicznie zmodyfikowanymi monstrami stworzonymi przez Umbrellę
OKŁADKI - 179814ac7c49b50de68c3ee1cadd69a6.jpg SPOLSZCZENIE DO GRY : Orcs Must Die! 2
OKŁADKI - Close_Combat_-_Cross_of_Iron_Coverart.jpg Close Combat: Cross of Iron to szósta już odsłona jednej najbardziej realistycznych, taktycznych strategii czasu rzeczywistego jakie powstały. Wykorzystuje ona motywy frontu wschodniego, będąc ideowym kontynuatorem trzeciej części serii, pt. Close Combat III: The Russian Front. Odnajdujemy tutaj jednak znaczną ilość nowych, świeżych rozwiązań oraz potężnie rozbudowane wsparcie dla rozgrywki sieciowej. Rozgrywkę rozpoczynamy opowiadając się po jednej z dwóch walczących na froncie wschodnim stron: Nazistów lub Sowietów. Do naszej dyspozycji oddano wszystkie klasyczne bitwy, operacje i kampanie, które pierwotnie występowały w trzeciej części Close Combat ? możemy więc ponownie stoczyć opublikowane wcześniej bitwy, tym razem korzystając z nieco zmodernizowanego silnika gry, wyposażonego w ulepszoną szatę graficzną, lepiej dopracowane udźwiękowienie (wykorzystujące sample z bardziej zaawansowanej pod tym względem czwartej części Close Combat ? Battle of the Bulge) oraz pełne wsparcie dla systemu Windows XP, technologii DirectX i nowoczesnych procesorów kompatybilnych z Pentium 4. Poprawiono także realizm oraz zgodność historyczną programu, eliminując kilka mniej lub bardziej irytujących potknięć pierwowzoru. Ponadto, Cross of Iron zawiera w sumie 26 niepublikowanych wcześniej scenariuszy oraz 6 zmodyfikowanych bitew z oryginału ? ta mieszanka składa się na zestaw dwunastu całkowicie nowych operacji, odwzorowujących dwanaście miesięcy bitew frontu wschodniego. Boje toczymy więc zarówno w suchym i ciepłym lecie, jak i strasznie mroźnej, śnieżnej zimie. Warto również zwrócić uwagę na dodatkową Wielką Kampanię, nazwaną przez twórców Fuger's Eastern Fury ? ma ona miejsce w latach 1943-1944 i z pewnością jest łakomym kąskiem dla weteranów serii Close Combat. Do najistotniejszych nowości należy zaliczyć bardzo szeroką obsługę trybów rozgrywki online. Standardowym wyposażeniem Cross of Iron jest opcja Battle HQ, pełniąca rolę internetowego lobby dla trybu multiplayer. Ten bezpośredni tryb gry wieloosobowej został dodatkowo wyposażony w narzędzie Skin Library Utilities, pozwalające na wprowadzenie daleko idących modyfikacji w zakresie wyglądu map, menusów czy jednostek. Jest to doskonała opcja dla wszelkiego rodzaju klanów, które chciałyby wyróżnić się nieco z tłumu. Najciekawszym dodatkiem jest jednak aplikacja o nazwie Massive Multiplayer Close Combat III. Wprowadza on globalną, strategiczną mapę specjalnej sieciowej kampanii, która pozwala na symultaniczne rozgrywanie bitew w czasie rzeczywistym praktycznie nieograniczonej liczbie graczy jednocześnie. Za organizację i zarządzanie tym trybem rozgrywki odpowiedzialny jest specjalny serwer, który operuje bez przerwy, na bieżąco rejestrując posunięcia graczy i przenosząc wyniki poszczególnych bitew na skalę globalną konfliktu.
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 9500 GT lub lepsza), 1.75 GB HDD, Windows 7(SP1) OKŁADKI - quantum_conundrum_poster.jpg To gra logiczna ukazana z pierwszoosobowej perspektywy, która wykorzystuje mechanikę manipulacji wymiarami. Produkcja powstała w studiu Airtight Games, a w pracach brała udział główna projektantka gry Portal, czyli Kim Swift. Gracz wciela się w małego chłopca, którego matka zostawiła w domu wujka. Okazuje się, że jest on naukowcem, który zamienił budynek w ogromne laboratorium służące do tajemniczych badań i popadł w obłęd. Utknąwszy w środku, młody bohater próbuje wydostać się na zewnątrz wykorzystując specjalne urządzenie umożliwiające manipulację wymiarami. IDS, bo tak w skrócie nazywa się ten unikatowy przyrząd, pozwala na rozwiązanie przygotowanych przez szalonego naukowca łamigłówek. Przykładowo, ze względu na swoją niewielką posturę, bohater ma problemy z przenoszeniem ciężkich przedmiotów. Aby wyeliminować tę przeszkodę, konieczna jest zmiana wymiaru na ?puchowy?, w którym całe otoczenia zmienia barwy na różowawe, a obiekty stają się leciutkie i tym samym łatwe do podniesienia. W trakcie rozgrywki, oprócz umiejętności logicznego myślenia, gracz musi czasami wykazać się refleksem. Często dzieje się tak w przypadku zadań wykorzystujących wymiar, w którym czas na moment uległ znacznemu spowolnieniu. Oprawa wizualna przywodzi na myśl poprzednią produkcję Kim Swift, czyli Portal. Wnętrze laboratorium zostało podzielone na serię pomieszczeń. Każde z nich zawiera szereg łamigłówek, które musimy rozwiązać, żeby dostać się do kolejnego. Tryb gry: single player
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności