-
397 -
6120 -
121 -
35
8160 plików
6536,38 GB
Premiera w PL:10 lutego 2012
Tryb gry:single player
Ocena (gry-online):brak oceny
Steel Armor: Blaze of War jest symulatorem czołgu oferującym możliwość wzięcia udziału w największych konfliktach lat 80 XX wieku. Za produkcję odpowiedzialne jest Graviteam, niezależne ukraińskie studio skupiające się przede wszystkim na tworzeniu realistycznych gier wojennych. Firma ma w dorobku kilka symulatorów czołgów zarówno z czasów II wojny światowej (Steel Fury: Kharkov 1942), jak i późniejszych okresów (T-72: Balkans in Fire). Ukraińcy mają na swoim koncie również strategię Achtung Panzer: Kharkov 1943.
Dodatkowy opis: Steel Armor: Blaze of War jest symulatorem czołgu oferującym możliwość wzięcia udziału w największych konfliktach lat 80 XX wieku. Za produkcję odpowiedzialne jest Graviteam, niezależne ukraińskie studio skupiające się przede wszystkim na tworzeniu realistycznych gier wojennych. Firma ma w dorobku kilka symulatorów czołgów zarówno z czasów II wojny światowej (Steel Fury: Kharkov 1942), jak i późniejszych okresów (T-72: Balkans in Fire). Ukraińcy mają na swoim koncie również strategię Achtung Panzer: Kharkov 1943.
Steel Armor: Blaze of War oferuje możliwość wzięcia udziału w 4 historycznych operacjach rozgrywanych w sumie na terenie o powierzchni 60 km kwadratowych. Gracze mogą sprawdzić się w trzech dużych konfliktach: wojnie irańsko-irackiej (1981 rok) oraz w walkach w Afganistanie (1984 r.) i Angoli (1987 r.). W sumie na polu bitwy może znaleźć się jednocześnie do 9 plutonów czołgów (około 30 maszyn).
W Blaze of War rozgrywka stanowi wypadkową z poprzednich produkcji. Autorzy połączyli bowiem warstwę symulacyjną ze strategiczną. Podczas misji gracze powinni zatem zwracać uwagę nie tylko na kierowany przez siebie czołg, ale również zarządzać ogólną strategią (nie jest to jednak tak swobodne, jak w Achtung Panzer: Kharkov 1943). Jeśli ktoś nie jest zainteresowany dowodzeniem, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby powierzyć to zadanie sztucznej inteligencji.
W grze można pokierować dwoma czołgami: radzieckim T-62 stworzonym w 1960 roku oraz powstałym dwa lata później amerykańskim M60A1. Autorzy umożliwi graczom wcielenie się w różnych członków załogi: kierowcę-mechanika, działonowego i dowódcę.
Według autorów opracowana przez nich sztuczna inteligencja jest dynamiczna - nie oskryptowana - i na bieżąco reaguje na poczynania gracza. Sporo czasu poświęcono na stworzenie realistycznych modeli czołgów i innych pojazdów naziemnych oraz powietrznych. Wszystkie obiekty w grze są zniszczalne, a teren ulega przekształceniom na przykład w wyniku ostrzału. W grze znalazła się również encyklopedia techniczna pojawiających się w produkcji pojazdów.
2. Otrzymany obraz zamontuj w wirtualnym napędzie / nagraj na płytę
3. Zainstaluj grą
4. Graj
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
4 plików
3,59 GB