Cities_XL_2011.iso.005
-
akcja -
Animacje erotyczne -
Antywirusy -
Batllefield -
boks -
Cities XL 2011 -
Diablo 2 -
Divinity II The Dragon Knight Saga -
dokumentalne -
Dramat -
Familijne -
Filmy erotyczne -
Football Manager 2011 -
gazety erotyczne -
gg, AQQ -
GTA San Andreas -
Harry Potter i Insygnia Śmierci [część 2] -
Heroes 3 -
Heroes 5 -
mapy -
melodramat -
Metro-2033 -
Mini Gry -
Monopol -
Need For Speed Hot Pursuit 2010 -
O -
Obyczajowe -
P -
płyty -
Programy -
R -
Reklamy -
Replays -
Romans -
S -
Seriale -
Sex -
Starcraft 2 II Beta PL i EN -
starsze -
Systemy operacyjne -
T -
U -
W -
Windows 7 -
Windows Vista -
Windows XP -
X -
Xenus 2 - White Gold -
Y -
Z
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono masę usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej. Twórcy zadbali o odpowiednie zróżnicowanie zabawy. Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Wreszcie pojawił się transport publiczny (autobusy, koleje podziemne itp.), wyraźnemu rozbudowaniu uległ również system podatkowy. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, co czyniło grę solo średnio atrakcyjną, Cities XL 2011 stworzono od postaw z myślą o dostarczeniu zabawy samotnemu graczowi.
Całość gry ukazana jest w bardzo szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Atrakcyjność tego jak to wszystko wygląda wydatnie zwiększa satysfakcję płynącą z bycia wirtualnym burmistrzem.
.
.
.