Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

W Krainie Muzyki.iso

Ninoczka115 / - DZIECI - EDUKACJA / W Krainie Muzyki.iso
Download: W Krainie Muzyki.iso

232,72 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Minimalne wymagania sprzętowe gry zamieszczonej na płycie CD-ROM:
System operacyjny Microsoft Windows 95 lub nowszy
Komputer zgodny z IBM PC
Procesor: klasy Pentium II 233 MHz
32 MB RAM
CD-ROM x24
Karta graficzna zgodna z Windows®(800x600 TrueColor)
Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)

NAUKA NA WESOŁO:

Liczenie - w zakresie 10
Kształty - figury geometryczne
Pojęcia - wysoki - niski, prawy - lewy, większy - mniejszy
Kolory - barwy podstawowe i pochodne
Muzyka - piosenka, gama c- dur, rytm, dźwięki
Usprawnianie - pamięć, spostrzegawczość, zręczność, uwaga
Ćwiczenia pamięciowe - rozwijanie pamięci słuchowej, trening koncentracji uwagi
Obsługa komputera - myszka

ZABAWY:

Znajdź różnice
Dźwięki brzdęki
Uciekający instrument
Muzyczny pociąg
Bębenkowe rytmy
Zepsute cymbałki
Chwytaj dźwięki
Swawolne nutki
Ratowanie i skakanie
Gramy dla Mamy

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

Inne pliki do pobrania z tego chomika
W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was na przygodę w Rzymie. ==================================================== Z Filipem uzupełnijcie podpisy pod portretami. Z Barnabą zostańcie konserwatorami zabytków. Ze mną połączcie magiczne karty, a z Tosią obsłużcie klientów restauracji kucharza Bartolomeo. NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do czytania i pisania - homonimy, antonimy i synonimy * Cyfry i liczby - liczby rzymskie * Ciekawostki - wszystko o Rzymie * Zawody - policjant, konserwator, artysta, kucharz i kelner * Sztuka - fresk, opera, zabytki * Muzyczne zabawy - Piosenka kucharza Bartolomeo * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Liczydło - matematyczne karty * Rozwożenie pizzy * Labirynt w katakumbach * Serwowanie dań * Występ gladiatorów * Książka kucharska * Układanka * Magiczne karty * W pracowni konserwatorskiej * Z pamiętnika dziadka Patryka * Na rzymskim targu * Rymowanki i wierszyki
W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was do Ameryki Południowej na poszukiwanie skarbu Inków. Z misiem Barnabą zostańcie pilotami. Filipowi pomóżcie rozbić obozowisko, a Tosi sprzedawać koktajle i sałatki. Razem ze mną spróbujcie uchronić spiżarnię przed szkodnikami. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Litery Ć, Ń, Ś, Ź - zmiękczenia przez kreskę * Przyroda - fauna i flora Ameryki Południowej * Cyfry i liczby - dzielenie na równe części i rozdzielanie po kilka * Historia - wszystko o Inkach * Ciekawostki - mieszkańcy Amazonii * Muzyczne zabawy - Piosenka podróżnika * Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: * Lot samolotem * Obsługa w barze * Szukanie różnic * Kipu - węzełkowe szyfry * Przebieralnia * kolorowanka * Inkaski labirynt * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
W tym numerze Komputerowej Gratki zapraszamy Was na przygodę z "Zakochanym Filipem". Ze skrzatem Filipem - treserem policzcie piłki. Z misiem Barnabą przygotujcie wesołego klauna i magiczny cylinder, Tosi pomóżcie przejść po linie. A ze mną spróbujcie zostać cyrkowymi iluzjonistami. Zapraszamy do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: * Litery Ó i Ż – pisanie i odczytywanie wyrazów * Zasady pisowni "ó" * Cyfry i liczby – dwa (trzy) razy tyle * Magiczne słowa – porównania i idiomy * Ciekawostki – wszystko o sztuce cyrkowej * Muzyczne zabawy – Piosenka Filipa * Obsługa komputera – mysz i klawiatura ZABAWY: * Czarowanie w cyrku * Akrobacje na piłce * Tresura żabek * Magiczne żelazko * "Żonglowanie słowami" * Układanka * Z pamiętnika dziadka Patryka * Rymowanki i wierszyki
================== GRA BEZ PRZEMOCY ================== Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania. Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio... - Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...? - Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci? - Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady? - W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną? - ..Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend? Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej, jeszcze bardziej obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie... Trzecia część przygód Reksia gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy. Wraz z Reksiem gracz odwiedzi 5 różnorodnych krain, gdzie pozna 30 barwnych i oryginalnych postaci. Czeka na niego mnóstwo zakręconych zabaw - od gier zręcznościowych po zadania logiczne. Nauka czarów, latanie na miotle, podróże na smoku, magiczne pojedynki, tajemnicze labirynty, liczne zagadki i łamigłówki to jedynie mała część atrakcji, które czekają na Reksia w Krainie Czarów. A wszystko to tradycyjnie doprawione dużą dawką humoru... Nowością w grze jest alternatywne zakończenie. Dzięki temu każda rozgrywka będzie się różnić od poprzednich. Oczywiście tak jak wszystkie gry wydawcy, ta także pozbawiona jest przemocy!
Tęczowy Festyn to kolejna gra edukacyjna z serii Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. Produkcja ta ma za zadanie dostarczyć młodym odbiorcom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym świecie, a przy okazji stać się dla nich źródłem doskonałej zabawy. Warstwa fabularna omawianej produkcji prezentuje się następująco: znani z poprzednich odsłon serii bohaterowie, czyli czarodziejka Papatka, myszka Tosia, miś Barnaba i skrzat Filip wraz z innymi mieszkańcami Tęczowej Polany przygotowują się do tytułowego festynu, a zadaniem graczy jest pomóc im w tych przygotowaniach. Program wprowadza dzieci w klimat prac na wsi, a wśród mini-gier znalazły się między innymi takie zadania, jak: zbieranie miodu, dojenie krowy, zbieranie owoców oraz naprawianie szafy grającej. Ponadto Tęczowy Festyn zawiera szereg układanek, kolorowanek i rymowanek, a także bajkę o motylku oraz piosenkę. Wyżej wymienione zabawy, oprócz solidnej dawki rozrywki, dostarczają dzieciom informacji na temat przyrody i zwierząt (tęczy, pszczół, motyli, kur czy krów), stymulują ich rozwój intelektualny, przygotowują do pisania literek (A, T, M), zaznajamiają z cyframi i liczbami (1, 2), a także uczą rozpoznawania kształtów (koło, kwadrat) oraz kierunków (prawo-lewo, góra-dół). Warto również zaznaczyć, iż tytuł jest całkowicie pozbawiony przemocy, dzięki czemu doskonale nadaje się dla odbiorców w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności