Cities.XL.2012-RELOADED.part5.rar
-
Afterfall InSanity -
Alan Wake's American Nightmare -
Blood Bowl Chaos Edition (2012) -
Chyłka - Zaginięcie -
CUS wykład -
Dziedzictwo Bourne'a -
Egzorcysta -
F1 2014 -
Global Ops Commando Libya -
GTA San Andreas -
Hard Reset Extended Edition -
Kod nieśmiertelności -
KWP wykład -
Mark of the Ninja -
Mechanika i Budowa Maszyn -
Mechatronika -
Medal of Honor Warfighter -
Men in Black 3 PL 720p -
Modelowanie wykład -
MP ćwiczenia -
MP wykład -
MUM 2koło -
Narcos SEZON 3 PL -
Premium Rush -
Repo Men - Windykatorzy 2010 PL -
Shutter Island - Wyspa tajemnic 2010 PL -
Soundtracks -
Spolszczenie -
Studia -
Techniki Mikroprocesorowe -
TechnologiaMaszynwykład -
The Sims 3 Cztery pory roku -
The Sims 3 Diesel - akcesoria -
The Sims 3 Impreza w plenerze- akcesoria -
The Sims 3 Kariera -
The Sims 3 Kolekcja -
The Sims 3 Luksusowy wypoczynek - akcesoria -
The Sims 3 Miejskie życie - akcesoria -
The Sims 3 Nie z tego świata -
The Sims 3 Nowoczesny apartament -
The Sims 3 Po zmroku -
The Sims 3 Pokolenia -
The Sims 3 Słodkie niespodzianki Katy Perry -
The Sims 3 Szybka jazda - akcesoria -
The Sims 3 Wymarzone podróże -
The Sims 3 Zostań Gwiazdą -
The Sims 3 Zwierzaki -
Wolfenstein The Old Blood -
Wolfenstein.The.Old.Blood-CODEX -
Worms Revolution
Cities XL 2012
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.
Pentium IV 2.8 GHz,
2 GB RAM,
karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza),
8 GB HDD,
Windows XP/Vista/7
RELEASE: Cities.XL.2012-RELOADED
1. Pobierz 5 part-ów archiwum i wypakuj.
2. Otrzymany obraz płyty ISO zamontuj w wirtualnym napędzie .
3. Zainstaluj, wpisz jakikolwiek cdkey i enter .
Gra próbuję łączyć się z internetem ? więc zablokuj ją firewallem lub odłącz internet.
4. Wejdź w obraz płyty i pliki z folderu Crack wklej do folderu z grą.
5. GRAJ .