quake4.part1.rar
-
!!! Galaxy Mini 2 GT-S6500 !!! -
__Gry Galaxy Mini 2 GT-S6500 -
__Gry Rozne__ -
360 Waves Patcher (Aktualizacja) -
Asphalt 8 Airborne [2.3+][APK+SD] -
Assassin's Creed Pirates v1.3.0 -
Gry - Android 2014 -
GRY [ ANDROID ] PREMIERY 2014 -
Gry 05.2015 [Android] -
Gry Android -
Gry Android 2013 -
Gry Android 2014 -
Gry Android 2015 STYCZEŃ █ -
gry psp(1) -
GTA San Andreas Android APK+SD Data -
Halo Wars [16+] -
Hitman Blood Money [18+] -
INFERNAL HELL'S VENGEANCE [16+] -
James Bond 007 Blood Stone [16+] -
Kane & Lynch 2 Dog Days [18+] -
Kinect Adventures [7] -
Kinect Sports [12+] -
Kinect Star Wars -
Left 4 Dead (PL) [16+] -
Left 4 Dead 2 [18+] -
Lord Of The Rings Conquest [16+] -
Lost - Via Domus -
Lost Planet 2 [16+] -
Lost planet Extrem conditiony [16+] -
Metro 2033 [18+ ] -
NAJNOWSZE Darmowe GRY na ANDROIDA 2014 -
Need For Speed Most Wanted -
Need for Speed Most Wanted v1.0.50(1) -
Need for Speed The Run PL -
NINJA BLADE [16+] -
Ninja Gaiden 2 [18+] -
Prince of Persia Zapomniane Piaski (PL)[16+] -
Project Gotham Racing 4 [3+] -
Prototype [18+] -
QUAKE 4 [18+} -
Quantum Theory [16+] -
Rayman Origins -
Red Faction Armageddon -
Ridge Racer 6 [3+] -
Root -
Samsung A52s 5G Firmware XEO PL -
Soul Calibur IV [16+ ] -
Suzuki GN GZ DR 125 -
vag311 polskivag kkl vwtool -
WRC FIA World Rally Championship [12+]
Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software. Jest to zarazem pierwsza gra z tego cyklu, która trafiła na konsolę Xbox 360.
Czwarta odsłona serii
kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software. Jest to zarazem pierwsza gra z tego cyklu, która trafiła na konsolę Xbox 360.
Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane – bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy – będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. – zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.
W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.
Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona – ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.
Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.