Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Teczowy Festyn.iso

Download: Teczowy Festyn.iso

97,1 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Tęczowy Festyn to kolejna gra edukacyjna z serii Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 3 do 7 lat. Produkcja ta ma za zadanie dostarczyć młodym odbiorcom istotnej dla ich rozwoju wiedzy o otaczającym świecie, a przy okazji stać się dla nich źródłem doskonałej zabawy.
Warstwa fabularna omawianej produkcji prezentuje się następująco: znani z poprzednich odsłon serii bohaterowie, czyli czarodziejka Papatka, myszka Tosia, miś Barnaba i skrzat Filip wraz z innymi mieszkańcami Tęczowej Polany przygotowują się do tytułowego festynu, a zadaniem graczy jest pomóc im w tych przygotowaniach.
Program wprowadza dzieci w klimat prac na wsi, a wśród mini-gier znalazły się między innymi takie zadania, jak: zbieranie miodu, dojenie krowy, zbieranie owoców oraz naprawianie szafy grającej. Ponadto Tęczowy Festyn zawiera szereg układanek, kolorowanek i rymowanek, a także bajkę o motylku oraz piosenkę.
Wyżej wymienione zabawy, oprócz solidnej dawki rozrywki, dostarczają dzieciom informacji na temat przyrody i zwierząt (tęczy, pszczół, motyli, kur czy krów), stymulują ich rozwój intelektualny, przygotowują do pisania literek (A, T, M), zaznajamiają z cyframi i liczbami (1, 2), a także uczą rozpoznawania kształtów (koło, kwadrat) oraz kierunków (prawo-lewo, góra-dół). Warto również zaznaczyć, iż tytuł jest całkowicie pozbawiony przemocy, dzięki czemu doskonale nadaje się dla odbiorców w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

Inne pliki do pobrania z tego chomika
============== Skarby Przyrody ========================= *Blisko 300 najcenniejszych skarbów natury: sanktuaria przyrody,najwspanialsze krajobrazy naturalne, miejsca i gatunki chronione. *Podróż po całym globie oparta na mapach interaktywnych w skali świata, kontynentów i regionów. *1000 zdjęć, 1500 haseł pomocniczych (terminy, notki biograficzne, gatunki zwierząt i roślin). *Multimedia, m.in. filmy animowane i wirtualne spacery. *Gra edukacyjna.
Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow TęczowejPolanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. : Zabawy: Lot na miotle, Zagraj w Kulki, Posklejaj garnki, Kacza Rodzina, Zagraj w karty, Multimedialna Bajka
================================== Kategoria: gry akcji / zręcznościowe ================================== Rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza). Przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo ciąg dalszy. Tym razem, nasz bohater postanowił wcielić się w rolę agenta wywiadu i niczym słynny James Bond rozwikłać zagadkę żądnej władzy organizacji. Oczywiście najpotężniejszą bronią Hugo, jest humor. Przestępczą siatką o nazwie SUSPECTRA kieruje diaboliczny Dr. Nogo. To na skutek jego zbrodniczej aktywności, czarne chmury zawisły nad miastem Aquapolis. Co więcej, istnieje realna groźba, iż Dr. Nogo w swych planach ma także dominację nad całym światem. Nie widząc innego rozwiązania, agencja wywiadowcza R.I.S.K. (Risky Intelligent Spy Knights) na pomoc wzywa właśnie Hugo. Wcielony w trybie natychmiastowym do służb specjalnych, już pierwszego dnia przywdziewa stosowny, czarny garnitur i rusza do akcji. Jego zadaniem jest powstrzymanie despotycznych zapędów Dr. Nogo i wyjaśnienie tajemniczych okoliczności zaginięcia Agenta 01. Całą akcję, torpeduje zatrudniony w charakterze kreta człowiek SUSPECTRY. Jak na szpiega przystało, Hugo do swojej dyspozycji ma niezbędne w takiej pracy kieszonkowe gadżety, jak np. okulary rentgenowskie, po założeniu których każdy posiadacz broni zostanie natychmiast zdemaskowany. Jeszcze inne dostarczą mu cennych informacji na temat niedostępnych lokacji lub sparaliżują na pewien czas sługusów Dr. Nogo. Oczywiście samemu też należy uważać na podobne niespodzianki, bowiem nie raz nadarzy się okazja do utraty przez Hugo jedynego zęba. W walce z wrogiem, nasz śmiałek może ponadto wykorzystać sztukę kamuflażu zamieniając się w roślinę czy też hydrant. W trakcie wypełniania głównego zadania, na Hugo czekają pełne niespodzianek misje poboczne, gdzie zazwyczaj należy się zmierzyć z mniejszym ale i tak wymagającymi sporego wysiłku złem. Typową rozgrywkę urozmaicają wszelkiego rodzaju pojazdy, które nasz podopieczny jest w stanie kontrolować. Nie są to jednak żadne zwykłe środki transportu, tylko prawdziwe bestie wyposażone w takie zabawki jak wyrzutnie rakiet, torpedy, zamrażacze, a nawet miniaturowe bomby nuklearne. Agent Hugo to bez wątpienia pozycja dla najmłodszych, co zresztą sugeruje producent ustalając zakres wieku od pięciu do dwunastu lat. Podkreśla to dowcipna grafika, lekki i przyjemny soundtrack, ale przede wszystkim humorystyczne i stereotypowe podejście do tematu.
=========================== Dobre gry dla najmłodszych można było dawniej policzyć na palcach jednej ręki... bo zwyczajnie rynek gier dziecięcych był jeszcze w powijakach. Jak miło zatem stwierdzić, że programów przygotowywanych z myślą o małych graczach jest teraz nie tylko więcej, ale są też coraz ciekawsze i lepiej wykonane. Oczywiście mam na myśli głównie drobniejsze produkcje niskobudżetowe, dodawane najczęściej do gazetek, ale ważne, że powstające teraz, a nie odgrzewane i wiekowe. Seria "Pluszaki" ukazuje się już od dłuższego czasu, jednak w wersji dla starszych dzieci, natomiast teraz mamy do czynienia z nieco innymi pluszowymi zabawkami w młodszym wydaniu, w sam raz dla przedszkolaków. Pięć maskotek, żywych i mówiących, jak pies Brian w "Family Guy", będzie towarzyszyło graczowi podczas zabawy. Na początku należy wybrać jedną, która ma pełnić rolę przewodnika po świecie dziadka Alberta, a konkretnie jego dużym domu. W pierwszym momencie trudno się tu odnaleźć, gra ma bowiem kilka plansz, po których przemieszczamy się wyłącznie w poziomie, nie tylko klikając na strzałkę przy krawędzi ekranu, ale też zwyczajnie przesuwając obraz. Pomieszczenia są duże i jest ich całkiem sporo, w tym także ukryte za drzwiami, które należy otworzyć - czterolatkowi, bo to dolna granica wieku użytkownika określona przez twórców, dom wyda się naprawdę ogromny i tak bogaty w szczegóły, że może się w głowie zakręcić.
W tym numerze poruszone zostaną tematy związane z samopoznaniem i samoakceptacją, a także naturalnym oswojeniem różnic wynikających z wyglądu, umiejętności, zainteresowań, czy cech charakteru. Bohaterowie pisma pomogą dzieciom w znalezieniu mocnych stron, które sprawią, że każdy Pluszak, tak samo, jak każde dziecko poczuje się wyjątkowy. Rodzice z kolei znajdą tam inspiracje i wskazówki – w jaki sposób rozbudzić w najmłodszych pasję i pozwolić na rozwijanie zdolności, które w przyszłości z pewnością zaowocują satysfakcją i spełnieniem.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności