-
587 -
5030 -
7638 -
206
19673 plików
4723,29 GB
Raven Software ( producent )
Activision Blizzard ( wydawca )
Licomp Empik Multimedia ( dystrybutor PL )
gry akcji ( FPS )
18 sierpnia 2009 ( światowa data premiery )
21 sierpnia 2009 ( data wydania w Polsce )
21 sierpnia 2009 ( Europejska data premiery ) (PAL)
18 sierpnia 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 16+
Wolfenstein to nowa gra ze słynnej serii, której korzenie sięgają początku lat osiemdziesiątych XX wieku. Ponownie wcielamy się w postać B.J. Blazkowicza i walczymy z nazistami podczas II Wojny Światowej.
Wolfenstein to kolejna odsłona serii strzelanin traktujących o losach niejakiego B.J. Blazkowicza, żołnierza aliantów na frontach II wojny światowej. Opisywana gra stanowi czwartą, po Wolfenstein 3D, Return to Castle Wolfenstein oraz Wolfenstein: Enemy Territory, odsłonę cyklu, której akcja toczy się w pełnym trójwymiarze. Za produkcję tytułu odpowiada firma Raven Software, doświadczona na FPS-owym polu za sprawą dwóch części Soldier of Fortune, Star Wars Jedi Knight oraz Quake’a 4.
Fabuła Wolfensteina przenosi nas do roku 1943. Podczas gdy sytuacja w Europie zdaje się być opanowywana przez wojska alianckie, naziści wciąż usiłują przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę i pod wodzą Heinricha Himmlera pracują nad tajemniczą bronią o nazwie Black Sun. Oręż powstający przy wsparciu praktyk okultystycznych ma pomóc hitlerowcom w osiągnięciu światowej dominacji. Pokrzyżować te plany może tylko Blazkowicz.
Misja głównego bohatera bierze swój początek w fikcyjnym, niemieckim mieście Isenstadt, okupowanym przez nazistów i wypełnionym bocznymi alejkami, tunelami kanalizacyjnymi oraz osiągalnymi dla gracza dachami budynków, co umożliwia prowadzenie walki w sposób nieliniowy, zależny od pomysłu użytkownika. Wraz z postępami w fabule odblokowywane są kolejne części Isenstadt, umożliwiające szerszą eksplorację świata gry i spotkania z generowanymi w losowych miejscach wrogami.
Przeciwnicy, wyposażeni w zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, starają się zaskakiwać gracza atakami z flanki. Dysponują także własnym morale, które zmienia się adekwatnie do sytuacji widzianej na ekranie – zabicie oficera dowodzącego grupą żołnierzy sprawia, że jego podkomendni wykazują mniejszą chęć do wymiany ognia i stają się dla Blazkowicza łatwiejszym celem. Jest to szczególnie istotne w nocy, kiedy pełne ciemnych zakamarków miasto stanowi dla aliantów podwójne niebezpieczeństwo.
Galeria: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=6664
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB