Horstmann.Cay.Cornell.Gary-Java.Podstawy.Wydanie.VIII.2008.pdf
-
01.03 -
01.04 -
02.02 -
02.03 -
02.04 -
03.02 -
03.03 -
03.04 -
04.02 -
04.03 -
04.04 -
05.02 -
05.03 -
05.04 -
06.02 -
06.03 -
06.04 -
07.02 -
07.03 -
07.04 -
08.02 -
08.03 -
08.04 -
09.02 -
09.03 -
09.04 -
10.02 -
10.03 -
10.04 -
11.02 -
11.03 -
11.04 -
12.02 -
12.03 -
12.04 -
assists -
ETS2.Map.DLCs.v1.49.2.23s -
ETS2-MAP-DLCs-BETA-v1.50.0.44 -
Euro Truck Simulator 2 -
Gry -
index -
morgue -
parts -
pdd -
Stare seriale -
style -
temp -
topicidx -
trans -
work
![obrazek](http://ksiegarnia.pwn.pl/public/pic/hcovers/240/6c/microsoft-visual-c-2012-krok-po-kroku_191867.jpg)
Praktyczny przewodnik krok po kroku nauki programowania w języku Visual C#. Naucz się krok po kroku, jak tworzyć własne aplikacje w oparciu o język Visual C# 2010 oraz platformę Microsoft .NET Framework 4.0. Książka jest przeznaczona dla osób posiadających już podstawowe umiejętności w zakresie programowania, pozwalając w serii ćwiczeń praktycznie opanować zasady języka C# i tworzenie aplikacji i składników dla systemu Windows. Dowiedz się jak: Używać zmiennych, instrukcji, operatorów i metod Utworzyć aplikację opartą na platformie Windows Presentation Foundation Tworzyć interfejs użytkownika i sprawdzać poprawność wprowadzanych danych Zarządzać błędami i obsługiwać wyjątki Zarządzać zasobami przy użyciu procesu oczyszczania pamięci Używać typów ogólnych, tworzyć nowe typy danych oraz składniki wielokrotnego użytku Odpytywać i manipulować danymi przy użyciu zapytań w języku LINQ oraz bibliotek ADO.NET Badać obsługę wielowątkowości oferowaną przez bibliotekę Task Parallel Library Rozpocząć tworzenie własnych usług webowych przy użyciu platformy Windows Communication Foundation
![obrazek](http://ecsmedia.pl/c/c-5-0-programowanie-tworzenie-aplikacji-windows-8-internetowych-oraz-biurowych-w-net-4-5-framework-b-iext22846101.jpg)
Najlepszy podręcznik poświęcony C#! W dzisiejszych czasach szczególną popularnością cieszą się języki programowania pozwalające na pisanie kodu łatwego do przenoszenia między platformami. Nikt nie ma czasu na pisanie kilku wersji jednej aplikacji. C# to uniwersalny język, w którym bez trudu dokonasz tego dzieła. Dzięki swej elastyczności, wydajności oraz mocnemu wsparciu społeczności zdobył on uznanie programistów. Taki wybór to strzał w dziesiątkę! Ten rewelacyjny podręcznik jest Twoim kluczem do poznania wszystkich niuansów języka C# 5.0. Kolejne wydanie zostało zaktualizowane o wszystkie nowości w C#. Znajdziesz tu kompletny opis języka i platformy .NET. W trakcie lektury oprócz standardowych zagadnień będziesz mógł sprawdzić, jak tworzyć aplikacje dla systemu Windows 8 i interfejsu Metro. Ponadto błyskawicznie opanujesz detale związane z programowaniem obiektowym, dynamicznym i statycznym określaniem typów oraz językiem XAML. Książka ta jest uznanym kompendium wiedzy na temat języka C#. Musisz ją mieć! Dzięki tej książce: przygotujesz interfejs użytkownika zgodny z duchem Windows 8 wykorzystasz wielowątkowość w platformie .NET poznasz podstawy programowania obiektowego przekonasz się, jak LINQ może ułatwić Ci życie opanujesz język C#
![obrazek](http://s3.postimg.org/w436we02r/nsj_Ykh7.jpg)
Programowanie w Twoim zasięgu! Pomimo swojego wieku C++ wciąż zajmuje wysoką lokatę na liście najpopularniejszych języków programowania. Przez lata dzięki wydajności oraz dostępności zdobył sobie licznych wielbicieli i wciąż jest niezastąpiony w wielu zadaniach, choć w branży przewagę nad nim mają język Java i platforma .NET. Jeżeli jednak oczekujesz najwyższej wydajności i przewidywalnego czasu wykonania zadania, język C++ może okazać się jedynym słusznym wyborem. Z tą książką opanujesz język C++ bez trudu, poświęcając na to tylko godzinę dziennie! W trakcie lektury zgłębisz jego tajniki, poznasz zalety oraz wady. Każda kolejna godzina to coraz bardziej zaawansowana, a przy tym ciekawsza dawka wiedzy. Opanowanie materiału zawartego w podręczniku pozwoli Ci na pisanie programów o różnym stopniu złożoności oraz swobodne poruszanie się w świecie języka C++. W trakcie lektury opanujesz składnię i elementy języka - tablice, instrukcje warunkowe, pętle czy stałe nie będą miały przed Tobą żadnych tajemnic. W kolejnych rozdziałach dowiesz się, jak wykorzystać wskaźniki i dyrektywy kompilatora. Ponadto zaznajomisz się z zasadami programowania obiektowego oraz poznasz nowości zawarte w wersji 11. Książka ta jest doskonałym źródłem wiedzy dla każdego adepta języka C++! Dzięki tej książce: poznasz składnię języka C++ opanujesz nowości wersji 11 języka C++ poznasz zasady programowania obiektowego napiszesz program o dowolnym stopniu skomplikowania
![obrazek](http://helion.pl/okladki/326x466/cpprim.jpg)
Doskonały podręcznik dla początkujących programistów Typy danych i konstrukcje sterujące Programowanie proceduralne i obiektowe Biblioteka STL Obsługa plików C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania, jego możliwości są ogromne. Używa się go do pisania aplikacji narzędziowych, gier, a nawet systemów operacyjnych. Nauka języka C++ jest jednak żmudnym i skomplikowanym procesem -- to prawdziwe wyzwanie dla programistów. Opanowanie potęgi C++ wymaga poznania zasad programowania obiektowego, korzystania z bibliotek i szablonów, obsługi błędów i wyjątków i wielu innych zagadnień. Ale odpowiednio napisany podręcznik, zawierający podstawową wiedzę na temat tego języka, zdecydowanie ułatwi przyswojenie sztuki programowania w C++. Książka "Język C++. Szkoła programowania. Wydanie V" to właśnie taki podręcznik. Jego autor Stephen Prata przedstawia C++ w sposób idealnie nadający się dla początkujących programistów chcących opanować tajniki tego języka. Czytając tę książkę, poznasz historię języka C i jego najważniejsze elementy, dowiesz się, czym różni się programowanie proceduralne od obiektowego i jak stosować te dwie techniki, korzystając z C++. Nauczysz się definiować klasy i obiekty, przydzielać zasoby pamięci dla aplikacji, korzystać ze wskaźników i implementować mechanizmy obsługi plików i strumieni wejścia-wyjścia. Kompilatory języka C++ Struktura programu Proste i złożone typy danych Pętle i instrukcje warunkowe Definiowanie funkcji i korzystanie z nich Model pamięci w C++ Podstawowe elementy programowania obiektowego -- obiekty i klasy Dynamiczne przydzielanie pamięci Mechanizmy dziedziczenia Obsługa wyjątków Biblioteka STL Operacje wejścia-wyjścia
![obrazek](http://s1.fotowrzut.pl/46UI2N7Q60/1.jpg)
Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane, aby nauczyć się programowania w Pythonie Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada system automatycznego zarządzania pamięcią, który zdejmuje z programisty obowiązek panowania nad tym skomplikowanym obszarem. Jeżeli zdecydowałeś się na naukę programowania w tym języku, to przyszła pora na wybór książki. Ta, którą trzymasz w rękach, będzie strzałem w dziesiątkę! Sięgnij po nią i przekonaj się, jak skonfigurować swoje środowisko pracy i rozpocząć przygodę z Pythonem. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, co to są typy proste, zmienne, instrukcje warunkowe, pętle oraz listy. Ponadto nauczysz się tworzyć listy i funkcje oraz obsługiwać wyjątki i korzystać z plików. Gdy już zbudujesz fundamenty wiedzy na temat języka Python, przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień. Programowanie obiektowe, tworzenie grafiki oraz graficznego interfejsu użytkownika, tworzenie animacji i efektów dźwiękowych to tylko niektóre z poruszanych tematów. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób, które zamierzają opanować język Python! Dzięki tej książce nauczysz się: tworzyć, wycinać i indeksować łańcuchy znaków, definiować funkcje, odczytywać (zapisywać) dane z (do) plików tekstowych, tworzyć duszki i manipulować nimi, stawiać czoło programowaniu obiektowemu, tworzyć interfejs GUI, posługiwać się dźwiękiem i muzyką oraz tworzyć animacje. Co znajduje się na stronie internetowej? instalator Windows Pythona 3.1.1, instalator Windows pakietu Pygame 1.9.1 do Pythona 3.1.x, silnik gier Livewires,
![obrazek](http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/186000/186347/164155-352x500.jpg)
Zbiór praktycznych porad dla programistów i projektantów baz danych Jak obsługiwać różne typy danych? W jaki sposób optymalizować wydajność baz danych? Jak budować raporty za pomocą języka SQL? Jesteś programistą, któremu przypadło w udziale opracowanie aplikacji bazodanowej? Szukasz sposobu na zoptymalizowanie działania zapytań SQL? A może zastanawiasz się, w jaki sposób sprawnie zarządzać kontami użytkowników bazy danych? Język SQL to potężne narzędzie, którego opanowanie pozwoli Ci na sprawne poruszanie się w gąszczu tabel każdej bazy danych. Za pomocą odpowiednio sformułowanych instrukcji można manipulować danymi, zarządzać kontami użytkowników i generować raporty. Jednak, pomimo stosunkowo niewielkiej ilości poleceń, język SQL kryje w sobie wiele zawiłości. Dzięki książce "100 sposobów na SQL" nie będziesz musiał odkrywać każdej z nich samodzielnie. W każdym z rozdziałów znajdziesz praktyczne porady i sposoby rozwiązywania typowych zadań programistycznych związanych z bazami danych i językiem SQL. Poznasz podstawy języka, dowiesz się, w jaki sposób przetwarzać różne typy danych i korzystać z symboli zastępczych. Nauczysz się tworzyć aplikacje sieciowe, optymalizować wydajność tabel i zapytań SQL oraz tworzyć raporty. Przeczytasz ponadto o administrowaniu serwerem bazy danych i udostępnianiu tabel użytkownikom. Podstawowe elementy języka SQL Łączenie tabel Przetwarzanie danych tekstowych Operacje na liczbach i datach Bazy danych w aplikacjach sieciowych Zapytania niezależne od tabel Maksymalizowanie wydajności zapytań Tworzenie raportów Administrowanie kontami użytkowników Udostępnianie informacji
![obrazek](http://ecsmedia.pl/c/html5-nieoficjalny-podrecznik-b-iext11387206.jpg)
Poznaj możliwości HTML5! HTML5 to coś więcej niż język służący do tworzenia stron WWW — to zbiór kilkunastu niezależnych standardów sieciowych pod jednym wspólnym szyldem. Z rozmachem wkracza do codziennego życia projektantów stron internetowych. Jego nowe możliwości naprawdę robią wrażenie: obejmują ścisłą integrację ze środowiskiem przeglądarki internetowej, usługi geolokalizacyjne, doskonałe wsparcie dla multimediów i aplikacji offline. Jeszcze niedawno takie możliwości nie śniły się żadnym webmasterom, a dziś są w zasięgu każdego! Dzięki kolejnej książce z serii "Nieoficjalny podręcznik" nie musisz odkrywać tajników HTML5 na własną rękę. Znajdziesz tu wszystkie istotne informacje, dzięki którym błyskawicznie zaczniesz korzystać z dobrodziejstw HTML5. W trakcie lektury nauczysz się dynamicznie rysować elementy, używać geolokalizacji oraz przechowywać dane użytkowników w lokalnych magazynach danych. Ponadto poznasz nowe znaczniki oraz ich przeznaczenie. HTML5 to przyszłość sieci, dlatego już dziś warto poznać jego możliwości! HTML5 to: wsparcie dla plików multimedialnych usługi geolokalizacyjne wygodne przechowywanie danych aplikacje offline standard nowoczesnej sieci Internet!