Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Killing Floor.rar

MzAsTuEeUtSaZm / Gry / Killing Floor.rar
Download: Killing Floor.rar

0,91 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
Killing Floor

Strzelanina (FPP)
14 maja 2009 ( światowa data premiery )
20 listopada 2009 ( data wydania w Polsce )
14 maja 2009 ( data premiery w USA )

Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Killing Floor to specjalna wersja popularnej modyfikacji Unreal Tournament 2004, opracowanej w całości przez niezależną, amatorską grupę Shatterline Productions. Jej komercyjny debiut mógł nastąpić dzięki wsparciu studia Tripware Interactive, założonego kilka lat wcześniej również przez amatorów. Zasłynęło ono oczywiście z produkcji modyfikacji Red Orchestra: Ostfront 41-45, która zwyciężyła w konkursie Make Something Unreal.

Akcja Killing Floor, strzelaniny FPP utrzymanej w konwencji survival horroru, osadzona została w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Zaraza ta, będąca efektem działań tajemniczej organizacji Horizon, została na chwilę powstrzymana, jednakże w wyniku przeniesienia prac badawczych do podziemi największych brytyjskich miast, tragiczne w skutkach działania laborantów doprowadziły do wypełznięcia mutantów na powierzchnię. Wcielając się w jednego z sześciu śmiałków staramy się powstrzymać mroczną inwazję zarażonych ludzi, uratować zdrowych i przywrócić wcześniejszy porządek.

Killing Floor poza rozbudowanym trybem multiplayer (oferującym przede wszystkim opcję kooperacji z obsługą sześciu osób) pozwala nam także na podjęcie rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza. W ramach gry uzyskujemy możliwość zmierzenia się z dziewięcioma typami przeciwników, przetestowania ponad dwunastu rodzajów broni oraz prowadzenia walk na rozległych, otwartych terenach, stworzonych na potrzeby eksterminacji dużej liczby oponentów.

Cechą wyróżniającą Killing Floor jest system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5.

NOWE MAPY DO GRY

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

522083421
Inne pliki do pobrania z tego chomika
45 Gier na Nokie.jar
Killing Floor Strzelanina (FPP) 14 maja 2009 ( światowa data premiery ) 20 listopada 2009 ( data wydania w Polsce ) 14 maja 2009 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista Killing Floor to specjalna wersja popularnej modyfikacji Unreal Tournament 2004, opracowanej w całości przez niezależną, amatorską grupę Shatterline Productions. Jej komercyjny debiut mógł nastąpić dzięki wsparciu studia Tripware Interactive, założonego kilka lat wcześniej również przez amatorów. Zasłynęło ono oczywiście z produkcji modyfikacji Red Orchestra: Ostfront 41-45, która zwyciężyła w konkursie Make Something Unreal. Akcja Killing Floor, strzelaniny FPP utrzymanej w konwencji survival horroru, osadzona została w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Zaraza ta, będąca efektem działań tajemniczej organizacji Horizon, została na chwilę powstrzymana, jednakże w wyniku przeniesienia prac badawczych do podziemi największych brytyjskich miast, tragiczne w skutkach działania laborantów doprowadziły do wypełznięcia mutantów na powierzchnię. Wcielając się w jednego z sześciu śmiałków staramy się powstrzymać mroczną inwazję zarażonych ludzi, uratować zdrowych i przywrócić wcześniejszy porządek. Killing Floor poza rozbudowanym trybem multiplayer (oferującym przede wszystkim opcję kooperacji z obsługą sześciu osób) pozwala nam także na podjęcie rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza. W ramach gry uzyskujemy możliwość zmierzenia się z dziewięcioma typami przeciwników, przetestowania ponad dwunastu rodzajów broni oraz prowadzenia walk na rozległych, otwartych terenach, stworzonych na potrzeby eksterminacji dużej liczby oponentów. Cechą wyróżniającą Killing Floor jest system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5. NOWE MAPY DO GRY
Bloodlines Vampire The Masquerade - Bloodlines jest kolejną wirtualną interpretacją klasycznego (pen & paper) systemu RPG firmy White Wolf Publishing. Głównymi wykonawcami produktu są programiści, którzy stworzyli wcześniej m.in. Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura i debiutancką odsłonę kultowego cyklu Fallout. Nieliniowa warstwa fabularna przedstawia nam alternatywną wizję współczesnego Los Angeles, zatopionego bez reszty w mrocznej atmosferze (niebo szczelnie przykryte ciemnymi chmurami, zadymione nocne kluby, przesiąknięte wilgocią kanały, spowite mgłą cmentarze itp.). Właśnie w takim otoczeniu rozpoczynamy drogę na szczyt hierarchii jednego z siedmiu klanów wampirów. Każde stronnictwo oferuje swojemu członkowi specyficzne umiejętności (niewidzialność, nadnaturalna szybkość, kontrola umysłu itd.), determinujące sposób prowadzenia rozgrywki. Bohater może posiadać maksymalnie dwanaście zdolności, ulegających rozwojowi za sprawą punktów doświadczenia. Pomocne w eliminowaniu wszelakich oponentów okazują się jednak nie tylko wspomniane sprawności, ale również rozmaite rodzaje broni (m.in. nóż, katana, pistolet maszynowy i miotacz płomieni). Ponadto developerzy zaimplementowali system dialogów, oparty o przygotowane wcześniej ścieżki i ukazujący realistyczne emocje na twarzach rozmówców. Do tego dochodzą jeszcze zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji i wysoki stopień interaktywności wirtualnego środowiska. Całości dopełnia opcja wieloosobowej zabawy online, traktująca o walkach grup wampirów z łowcami. MODY
Amnesia Przygodowa gra akcji (survival horror) 08 września 2010 ( światowa data premiery ) 19 listopada 2010 ( data wydania w Polsce ) 08 września 2010 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe : Pentium 4 1.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 9600 lub lepsza, Windows XP/Vista/7. Survival horror rozgrywający się w XVIII wieku. Akcja gry toczy się głównie na terenie upiornego zamku. Amnesia: The Dark Descent (Mroczny Obłęd) to survival horror stworzony przez studio Frictional Games, które miłośnicy gatunku pamiętają zapewne z serii Penumbra. Kolejna produkcja szwedzkiego dewelopera w dalszym ciągu nawiązuje do klimatów rodem z opowiadań i powieści pisarza H.P. Lovecrafta. W grze wcielamy się w niejakiego Daniela, który błądzi po mrocznych korytarzach osiemnastowiecznego zamczyska. Bohater stracił pamięć z własnej inicjatywy i nie wie dokładnie co się stało, chociaż nie ma wątpliwości, że jego życie jest zagrożone. Przemierzając kolejne części twierdzy odkrywamy przerażające wydarzenia z przeszłości Daniela i próbujemy zrozumieć dlaczego bohater sam wywołał swoją czasową amnezję. Amnesia: The Dark Descent łączy elementy eksploracji, survival horroru i przygodówki. Twórcy gry postanowili zrezygnować z walki i zastąpić ją znacznie ciekawszymi pomysłami. Gracz musi dbać o stan psychiczny i zdrowotny Daniela, a więc uciekać lub chować się przed wszelkimi przerażającymi istotami oraz unikać mroku. Taki model rozgrywki sprawia, że szczególnie istotnymi przedmiotami są lampa olejna oraz zapałki, którymi możemy rozświetlić kolejne komnaty. Korzystając z tych form pomocy rozwiązujemy zagadki, uruchamiamy maszyny i poszukujemy kolejnych fragmentów listów oraz notatek. Na potrzeby gry studio Frictional Games podrasowało swój silnik graficzny (HPL2), dzięki czemu lokacje i efekty świetlne wyglądają naprawdę dobrze. Nie jest to oczywiście poziom technologiczny znany z wysokobudżetowych produkcji, ale mimo wszystko autorom udało się stworzyć sugestywne środowisko. Bardzo ważnym elementem są też odgłosy, które pomagają budować klimat i po prostu straszyć. Dodatkowym atutem gry jest to, że w sieci są dostępne narzędzia edytorskie pozwalające stworzyć własne przygody.
E.Y.E. Divine Cybermancy Gra akcji 29 lipca 2011 ( światowa data premiery ) obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce ) 29 lipca 2011 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6GB HDD, Windows XP/Vista Gra akcji wzbogacona o liczne elementy znane z gier RPG, nawiązująca klimatem do takich tytułów jak: Blade Runner, Ghost In The Shell oraz Warhammer 40 000. Historia opowiadana w E.Y.E przenosi nas w mroczną i tajemniczą przyszłość, inspirowaną takimi tytułami jak Blade Runner, Ghost In The Shell oraz Warhammer 40 000. Trwający od wielu lat konflikt pomiędzy Federacją i Metastreumonic Force wkracza w kulminacyjną fazę. Rozgrywka stopniowo odkrywa przed graczem subtelną sieć konspiracji, powiązań oraz manipulacji obu stron konfliktu, których celem jest sięgnięcie po absolutną władzę. E.Y.E jest grą akcji przedstawioną w perspektywie pierwszej osoby, która wykorzystuje liczne rozwiązania znane nam z produkcji RPG. Aby odnieść sukces, gracz musi zarządzać swoim inwentarzem, sprawnie operować zestawem umiejętności oraz kilkunastu rodzajów implantów oddanych do jego dyspozycji. Istotną rolę odgrywają również postaci niezależne, z którymi gracz może konwersować przy pomocy rozbudowanego systemu dialogów – pozyskując w ten sposób niejednokrotnie, ważne informacje. Tryb kampanii podzielony został na 7 rozdziałów, z których każdy poza misjami głównymi, zawiera również szereg zadań pobocznych. Interesujący jest fakt, że jeżeli graczowi nie uda się pomyślnie wykonać danego zadania, nie oznacza to natychmiastowego końca zabawy. Wręcz przeciwnie, jego porażka w dynamiczny sposób wpłynie na kształtowanie otaczającego go świata. Przejawiać się to może w różny sposób, np.: we wrogim nastawieniu do naszej osoby, neutralnej dotąd frakcji. Nasz arsenał składa się z 25 rodzajów broni, przeznaczonych zarówno do walki bezpośredniej, jak i dystansowej. Dodatkowym atrybutem, dodającym smaku rozgrywce jest system odkryć naukowych jakich możemy dokonać w grze (możemy modyfikować nasz ekwipunek przy użyciu niemalże 50 rodzajów rozwiązań technologicznych). Ciekawym elementem jest również wprowadzenie wskaźnika stanu psychicznego naszego bohatera. Silne emocje mogą negatywnie wpływać na jego zachowanie np: na krótką chwilę unieruchamiając postać. Poziomy charakteryzują się dużą liczbą alternatywnych ścieżek i zostały zaprojektowane z myślą o swobodzie działania. Gracz sam może decydować w jaki sposób chce podejść do danego problemu, tworząc tym samym własny styl gry. Nieliniowość sprawia, iż eksploracja otoczenia daje wiele przyjemności, a brak odgórnie wytyczonej drogi wpływa pozytywnie na żywotność tytułu.
Rage - BlackBox Gra akcji (FPP, Postapokalipsa, Otwarty Świat) 04 października 2011 ( światowa data premiery ) 07 października 2011 ( data wydania w Polsce ) 04 października 2011 ( data premiery w USA ) Wymagania sprzętowe: Core 2 Quad 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 GTX lub lepsza), 25 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Rage nie jest zwykłym tradycyjnym przedstawicielem gatunku pierwszoosobowych strzelanin, choć niewątpliwie jest to jego najważniejszym element. Gra stanowi miks typowego dla id Software shootera z wyścigami samochodowymi na zrujnowanej w wyniku uderzenia asteroidy Ziemi. Postapokaliptyczny klimat przywodzi na myśl klasyczny obraz kina akcji Mad Max 2: The Road Warrior. Podobnie jak w filmie z Melem Gibsonem w roli głównej, tak i w Rage głównym środkiem lokomocji oraz najważniejszym dobrem jest odpowiednio zmodyfikowany oraz przystosowany do pokonywania zdradzieckich bezdroży wehikuł. W trakcie trwającej około dziesięciu godzin przygody można zdobyć w sumie cztery pojazdy, różniące się osiągami i liczbą slotów na broń. Główny bohater gry, określany przez samych jej twórców osobnikiem o klasie Bucka Rogersa (herosa z kart amerykańskich komiksów), wywodzi się z Arki – jednego ze specjalnych schronów, które pozwoliły starannie wyselekcjonowanym Ziemianom przetrwać kataklizm. Zmuszony do wyjścia na zewnątrz, szybko brata się z ocalonymi z pogromu ludźmi, którzy próbują przetrwać w nowej niebezpiecznej rzeczywistości. Mutanci, bandyci i wojskowy reżim zwany Władzą – to główni przeciwnicy bohatera, który chcąc nie chcąc, staje do walki o lepsze jutro. Gra jest zubożonym sandboksem, a rozgrywka koncentruje się na wykonywaniu krótkich, niezbyt skomplikowanych misji. Istotną rolę w trakcie zmagań pełnią pojazdy. Z ich pomocą można szybko przemieścić się z miejsca na miejsca, a także wziąć udział w serii morderczych wyścigów, których stawką są certyfikaty uprawniające do kupna usprawnień samochodów. W grze obecny jest ponadto system craftingu, pozwalający tworzyć użyteczne gadżety w oparciu o znalezione schematy. Świat w Rage skonstruowano w oparciu o nowy silnik firmy id Software (id Tech 5) oraz technologię Virtual Texturing, będącą rozbudowaną wersją MegaTexture, użytej po raz pierwszy w Quake Wars: Enemy Territory. Oprócz standardowej kampanii dla jednego gracza, Rage oferuje również ubogi tryb multiplayer. W grze dostępne są raptem dwa tryby zmagań: Furia, czyli deathmatch na kółkach i Legendy Pustkowi – specjalnie zaprojektowane scenariusze dla dwóch osób.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności