Colin.McRae.Rally.05.PL.part3.rar
-
Anatomia prawdy -
Awkard Inna -
Bez pardonu -
Bracia i siostry -
Być człowiekiem -
Być jak Erica -
Californication -
Cougar Town - Miasto kocic -
CSI Miami -
CSI New York -
Dexter -
Early Edition - Zdarzyło się jutro -
El Internado - Internat -
Filmy 2012 -
Filmy dok. z lektorem -
Fringe - Na granicy światów -
Glee -
Gotowe na wszystko -
Hannah Montana -
Jak poznałem waszą matkę -
Magia kłamstwa -
Mercy -
NCIS - Agenci NCIS -
Plotkara -
Prywatna praktyka -
Sezon 1 - Lektor -
Sezon 1 [PL] -
Sezon 2 - Lektor -
Sezon 2 [PL] -
Sezon 3 - Lektor -
Sezon 3 [PL] -
Sezon 4 - Lektor -
Sezon 4 [PL] -
Sezon 5 - Lektor -
Sezon 5 [PL] -
Sezon 6 - Lektor -
Sezon 6 [PL] -
Sezon 7 [PL] -
Sezon 8 [PL] -
Sezon 9 [PL] -
Sezon10 [PL] -
Synowie anarchii -
Turbo survival -
We dwoje rażniej -
Więzy krwi -
Zabójcze umysły -
Zagubiona tożsamość -
Zakazane imperium -
Zaklinacz dusz -
Żona idealna
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 3 GB HDD
Piąta część najpopularniejszej na świecie rajdowej serii z firmy Codemasters, promowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy zawodów World Rally Championship (WRC) - Colina McRae. Główną oś zmagań w Colin McRae Rally 2005 stanowi rozbudowany tryb Kariery, w którym rozgrywkę rozpoczynamy jednej z niższych klas światowych rajdów, by z czasem awansować do grona czołowych kierowców. Wirtualną jazdę możemy szkolić w 20 rodzajach imprez rajdowych o różnej randze - m.in. Championship, Challenge, Cup, SuperCup oraz Shield.
Zmagania na kolejnych odcinkach tras rajdowych odbywają się w następujących kategoriach: 2-Wheel Drive, super 2WD, 4-Wheel-Drive, 4WD Classic (i innych). Najciekawiej wygląda oczywiście rywalizacja w klasie samochodów z napędem na cztery koła (4WD championship). Twórcy Colin McRae Rally 2005 zaimplementowali również tryb rozgrywki wieloosobowej (do 8 graczy rywalizujących jednocześnie).
Do gry przeniesiono modele ponad 30 autentycznych, licencjonowanych samochodów, m.in. Volkswagen Golf MK5, Toyota Celica GT-FOUR, Lancia Stratos, Alfa Romeo 147 GTA, Alfetta GTV Turbodelta, Mitsubishi Lancer Evo VIII, Peugeot 206, 205 T16 Evo2 oraz VW Beetle RSi.
Poszczególne rajdy umiejscowione zostały w dziewięciu krajach (do już znanych: Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Australii, Hiszpanii, Grecji i Japonii dołączyły teraz Niemcy). Każda trasa podzielona została na osiem odcinków (plus odcinki testowe i specjalne), wzdłuż których ustawiono w pełni animowanych kibiców.
Usprawnienia nie ominęły silnika graficznego serii, a zwłaszcza interakcji z obiektami znajdującymi się na trasie przejazdu (na które narzekała pewna grupa wirtualnych kierowców). Jeżeli zbyt agresywna jazda doprowadzi do kolizji np. z drzewem, to - oprócz uszkodzeń widocznych na samochodzie - na drzewie pozostanie ślad po zderzeniu, zaś z gałęzi polecą liście. Każdą kolizję dodatkowo „okraszono” efektem rozmycia ekranu (blur), trwającym kilka sekund (podnosi to realizm rozgrywki). Nie należy również zapominać o poprawie pracy kamer (powrócił wyczekiwany przez wielu graczy widok „znad silnika” pojazdu). Dopracowany model zniszczeń pozwala na dostrzeżenie nawet drobnych zadrapań samochodu, zaś sytuacje z odpadającymi częściami zewnętrznymi obserwujemy niemal cały czas (jak w Colin McRae Rally 04).