Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Kajko i Kokosz - Szranki i konkury 02 (Egmont).cbr

Misia08 / Komiksy Polskie / Kajko i Kokosz / Kajko i Kokosz - Szranki i konkury 02 (Egmont).cbr
Download: Kajko i Kokosz - Szranki i konkury 02 (Egmont).cbr

38,17 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Do spokojnego grodu, władanego przez kasztelana Mirmiła, przybywa grupa rycerzy. To Czarne Trójkąty. Podejmują się oni wybudować dla kasztelana piękny zamek. Rozbijają swój obóz w pobliżu Mirmiłowa i zabierają się do pracy. Tymczasem zostaje skradziony złoty puchar księcia. Jest to jedyne naczynie, z którego Mirmił zwykł pijać miód, toteż jego utrata wywołuje w nim straszną depresję. Ponieważ nie ma innego sposobu, żeby wyleczyć kasztelana, więc Kajko i Kokosz wyruszają na poszukiwanie pucharu. Odkrywają, że sprawcami kradzieży są Czarne Trójkąty, zatem wdzierają się do ich obozu i odbierają puchar. Jednak wkrótce potem naczynie znów wpada w ręce łotrów. Niebawem wychodzi na jaw, że Czarne Trójkąty chcą w ten sposób wymusić na Mirmile zgodę na zajęcie świeżo wybudowanego zamku. Dodatkowo żądają, żeby Mirmił przyniósł podpisany dokument razem z głowami swoich rycerzy - Kajka i Kokosza. Z opresji uratować rycerzy i gród może tylko pomoc Ciotki Jagi - starej czarownicy spokrewnionej z Kokoszem...
obrazek Brat Mirmiła - Wojmił, który w swych wiecznych kampaniach wojennych stracił całą swą drużynę rycerzy, prosi Mirmiła o przysłanie posiłków. Kajko i Kokosz zostają więc oddelegowani i wyruszają w podróż. Po drodze spotykają woja Wita, który mówi wierszem i jest śmiertelnie zakochany w pięknej Fochnie. Na nieszczęście, Fochna jest córką Mszczuja - sąsiada Wojmiła, z którym toczą się ciągłę wojny. Wojmił podejmuje decyzję, że skoro Fochna nie chce wyjść za Wita dobrowolnie, to trzeba ją porwać i zmusić do tego. Jednak podczas ataku sam zakochuje się w tej pięknej dziewczynie a to oznacza kłopoty dla Kajka i Kokosza, bowiem Wit i Wojmił zaczynają rywalizować w staraniach o wdzięki Fochny. Tymczasem ona wymyśliła sobie, że wyjdzie za tego, który wykona jej trzy zadania - zdobędzie złote jabłko, jajo mitycznego Żar Ptaka oraz koronę króla piratów. Ponieważ Wojmił i Wit leczą rany po ostatnim pojedynku, do wykonania zadania wysyłają Kajka i Kokosza. Nasi przyjaciele wyruszają więc w długą i niebezpieczną podróż...
obrazek Zbójcerze wpadają na kolejny "genialny" plan - zarażają Mirmiła grypą. Kasztelan jak zwykle zaczyna desperować, że to już na pewno zakończy jego żywot, więc Kajko i Kokosz wyruszają w podróż do cudownego źródła Pochwista. Woda z tego źródła podobno leczy wszelkie choroby i dolegliwości. Po przybyciu na miejsce trafiają do zamku, gdzie mieszka piękna Kaprylda i stają się obiektem jej machinacji, dostarczając jej w ten sposób rozrywki. Okazuje się także, że przez machinacje tej dziewczyny źródło Pochwista utraciło swą cudowną moc. Udają się więc do żyjącej w górach wróżki Grety. Jednak przed spotkaniem z nią muszą pokonać strzegącego jej spokoju Marzana. Gdy wreszcie docierają do wróżki okazuje się, że jest ona... matką Kapryldy. Dowiadują się od niej w jaki sposób przywrócić źródłu jego dawną moc. Zadanie to nie jest łatwe, jednak naszym bohaterom udaje się tego dokonać. Zdobywają też nieco cudownej wody dla Mirmiła. Przed powrotem postanawiają jeszcze pomóc Grecie odmienić charakter Kapryldy. Porywają ją więc z zamku i wywożą na bezludną wyspę. Gdy księżniczka przeżyje tam dzięki swojej własnej pracy jakiś czas, jej charakter ulegnie zmianie. Po powrocie do zamku dowiadują się, że ojciec Kapryldy popełnił samobójstwo na wieść o jej porwaniu. Kajko i Kokosz wykorzystują więc wodę, żeby przywrócić mu życie. Potem wracają do Mirmiłowa, lecz bez wody i... bez Milusia, który odnalazł swoją miłość - piękną smoczycę i postanowił spędzić z nią resztę swych dni w krainie smoków. Pozostaje pytanie w jaki sposób Kajko i Kokosz przywrócą zdowie kasztelanowi skoro nie mają już cudownej wody?? Sprytny Kajko i na to znajdzie sposób...
obrazek Zbójcerze wpadają wreszcie na nowy, odkrywczy pomysł jak pognębić Mirmiłowo. Zanieczyszczają wodę w studni grodu co wywołuje kompletną suszę. Aby ratować mieszkańców, Kajko i Kokosz wyruszają do Pani Przyrody by prosić ją o "ożywienie" studni. Ich podróż wiedzie prosto przez krainę borostworów - tajemniczych leśnych istot. Podczas podróży pomagają rozwikłać kilka problemów borostworów, dzięki czemu mogą liczyć na ich pomoc. Od skrzatów otrzymują na przykład zioła, dzięki którym mogą zrozumieć język istot lasu. Uspokajają także dokuczliwego dowcipnisia - Bugiego oraz pomagają uporać się z niesfornym dzieckiem jednej z borostworów. Wreszcie docierają do Pani Przyrody i otrzymują od niej liść, który po wrzuceniu do studni przywróci jej wodę. Nasi bohaterowie bez ociągania wracają do Mirmiłowa i wrzucają listek do studni. Okazuje się, że Kokosz na wszelki wypadek wziął jeszcze jeden listek i również wrzucił go do studni. Tymczasem Zbójcerze, którzy weszli w posiadanie maczugi Łamignata szykują się do ataku na Mirmiłowo...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności