Child.part2.rar
-
007 Legends -
09.Film (Sims 3) -
11. Skok w Przyszłość -
Air Conflicts Pacific Carriers -
American Pie 1 PL -
American Pie 2 PL -
Angry Birds Trilogy -
Assassin's Creed III -
Assassin's Creed IV Black Box -
Avengers PL -
Battleship -
Borderlands 2 -
Call of Duty Black Ops II -
Crash Time 5 Undercover -
Dead Island - Game of the Year Edition -
Dead Or Alive 5 -
DeadFall Advantures -
Devil May Cry -
DiRT 3 -
F1 2012 -
Fallout New Vegas -
Fallout New Vegas Ultimate Edition -
FIFA 13 -
FIFA Street 12 -
Football Manager 2014 -
Gra O Tron -
Gry PS3 -
Harry Potter for Kinect -
Injustice -
Inversion -
Kac Vegas 3 PL -
Kac Vegas PL -
KINECT RUSH A Disney Pixar Adventure -
KINECT Star Wars -
Lego Batman 2 DC Super Heroses -
LolliPop Chainsaw -
Madagaskar 3 -
Mass Effect 3 -
Max Payne 3 -
Merida Waleczna -
NFS Rivals -
Olimp w Ogniu PL -
Oszukać Przeznaczenie 5 PL -
Piekło nad Berlinem PL -
Portal 2 -
Saints Row 4 -
Sherlock Holmes The Awakened Remastered -
Star Wars The Force Unleashed -
Star Wars The Force Unleashed II -
Xcom Enemy Within
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.