Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

GhostMaster.rar

Download: GhostMaster.rar

536,35 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzetowe:
Pentium III 1.2 GHz,128MB RAM,32MB akcelerator 3D,1 GB HDD

Ghost Master to jedyna w swoim rodzaju gra. Wcielasz się w Ghost Mastera, lokalnego szefa duchów. Swoją pośmiertną karierę urzędnika (tak, tak - już nie żyjesz) zaczynasz w Gravenville z zadaniem wyjaśnienia dziwnych wydarzeń. Zostajesz wysłany na miejsce z małą niewielką drużyną duchów i straszydeł, które będą Ci pomagały. Aby poznać tajemnicę miasteczka będziesz musiał solidnie nastraszyć wszystkich mieszkańców. Akcja toczy się w zróżnicowanych lokacjach; studenckich akademikach, pociągu (15.10 do Yumy?), szpitalu (no cóż ten, na pewno musi być na peryferiach...), bazie wojskowej (uciekający marines są naprawdę szybcy!). Wszędzie tam gracz może siać przerażenie wśród śmiertelników śmiejąc się nad ich głowami i na wiele innych naprawdę okropnie zabawnych sposobów...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek


Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Antikiller to strzelanina z perspektywy trzeciej osoby, przygotowana w oparciu o niezwykle popularny rosyjski film z roku 2002 o tym samym tytule. Ów obraz kinematograficzny, określany często przez rodzimych odbiorców mianem najlepszego kryminału od upadku Związku Radzieckiego, doczekał się dwóch sequeli. Fabuła gry praktycznie nie różni się od swojego pierwowzoru ze srebrnego ekranu. Były policjant, major Korenew po wyjściu na wolność, po kilku latach odsiadki w więzieniu dowiaduje się, że jego przyjaciele z jednostki zostali zamordowani, a nieformalną władzę w Moskwie przejęli Szaman i Vane wprowadzając totalny chaos. Panoszące się bezprawie i chęć pomszczenia kolegów zmusza protagonistę do podjęcia odpowiednich działań. Rzecz jasna porządek w mieście można zaprowadzić stosując wyłącznie metody dobrze znane przestępcom.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer. Niepokonany samuraj i odważni mnisi przeciwstawiają się barbarzyńcom, złym czarnoksiężnikom i śmiertelnym ninja, a wszystko to dzieje się w świecie pełnym magii i walki. Można zostać przywódcą jednego z czterech klanów: honorowego klanu Smoka, śmiertelnego Węża, trującego Lotusa lub barbarzyńskiego Wilka. Poruszamy się w pełni trójwymiarowym świecie gęstych lasów, kamiennych klifów, piaszczystych wydm, pól ryżowych i huczących wodospadów. Jest to żywy świat, gdzie ptaki wzlatują w powietrze płoszone przez wojowników, wilki podążają za żołnierzami, a dzikie konie galopują po stepach. Ogień parzy i rozprzestrzenia się na wioskę, podczas gdy wieśniacy noszą wodę z pobliskiej rzeki. Bohaterowie, którym przybywa doświadczenia w czasie gry, dodają ducha walki naszym oddziałom. Można rekrutować wielu różnych bohaterów: od ślepego łucznika Aracha do mistrza burz i błyskawic Zymetha. Każdy z nich może przesądzić o losie bitwy. Innowacyjny system pozyskiwania surowców powoduje, że każdy wybór jest istotny. Woda może przyspieszyć wegetację ryżu, lecz ryż i woda potrzebne są zarówno dla żołnierzy jak i dla koni, gdy te potrzebne są do formowania kawalerii. Chłopi są podstawą ekonomii, zbierają surowce, łapią dzikie konie oraz trenują sztuki wojenne zostając wojownikami.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB Gra przenosi nas do zatłoczonego miasta o nazwie Megacity. Sama rozgrywka składa się z dwóch głównych elementów. Pierwszym z nich jest prowadzenie jednego z ośmiu dostępnych modeli autobusów. Tutaj musimy przestrzegać zasad ruchu drogowego oraz meldować się na przystankach na czas. Trzeba również pamiętać o tym, aby trzymać się wytyczonej trasy pojazdu. Jeżeli ominiemy jakiś przystanek, grozi nam utrata zaufania naszych pasażerów. Ogółem do wykonania są 34 misje w obrębie 18 różnych tras. W drugiej części zabawy wcielamy się w rolę menadżera firmy zarządzającej autobusami. Do naszych zadań należy kupowanie nowych maszyn, a także pilnowanie, aby te stare były utrzymywane w dobrym stanie. Rozbudowano tu również nieco aspekt ekonomiczny, ponieważ mamy możliwość reklamowania naszych linii komunikacyjnych oraz wynajmowania wirtualnym inwestorom przestrzeni reklamowej na posiadanych przez nas autobusach. Naszą kiesę zasilają też pieniądze ze sprzedaży biletów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Tron Bhaala kończy epicką sagę opowiadającą o przygodach ludzkiego potomka boga wojny, która jak pamiętamy rozpoczęła się w warowni Candlekeep w grze Wrota Baldura. W Tronie Bhaala możemy odkrywać nowe miasta i podziemia podążając dalej głównym wątkiem z Cieni Amn. Tym razem wędrujemy po ziemiach Tethyru, w czasach gdy olbrzymia wojna przyniosła zniszczenia w skali niespotykanej wcześniej w świecie Forgotten Realms. Przygotowano rozbudowane podziemia Watcher’s Keep, gdzie spotkamy potężnego demona. Na potrzeby gry przygotowano nowy zestaw opcji Advanced Dungeons & Dragons. Są to m.in.: wzbogacone charakterystyki postaci, nowe NPC do przyłączenia, nowe dialogi i relacje między członkami drużyny oraz ponad 40 czarów z wysokich poziomów magii (m.in. Wish, Bigby's Hand Spells). Podniesiono granicę doświadczenia postaci do ośmiu milionów, co pozwoli osiągnąć niektórym klasom nawet 40 poziom. Pojawiły się także nowe specjalne umiejętności dla każdej klasy postaci, jak specyficzne uderzenia dla wojowników, nowe pułapki dla złodzieja czy określone czary dla kleryków i magów. Dodatek wymaga posiadania pełnej wersji Baldur’s Gate II: Cienie Amn.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 128MB RAM Wszystkie gry z serii Civilization, opierają się na rozwoju cywilizacji od początków jej istnienia do czasów obecnych, a nawet, jak w przypadku Alpha Centauri, wybiegają dalej w przyszłość. Rozpoczynając grę jako jeden z przywódców wybranego historycznego narodu, musimy zadbać o rozwój naszego państwa poczynając od koczowniczego plemiona. W porównaniu z poprzednią częścią udoskonalone zostały pewne aspekty gry. Dowódcy naszych wojsk wraz z kolejnymi walkami będą zdobywali doświadczenie, dzięki czemu ich umiejętności walki wzrastają. Zmieniono zasady stref kontroli obszarów danych jednostek, przez co wzrosło znaczenie jednostek mobilnych oraz prowadzących ostrzał na odległość, takich jak katapulty, artyleria czy okręty wojenne. Jeszcze więcej unowocześnień dotyczy polityki i dyplomacji. Wprowadzono dwupoziomową dyplomację, pozwalającą na wykorzystanie przez bardziej zaawansowanych graczy wszystkich możliwości stosunków międzynarodowych. Dla początkujących pozostawiono prostotę znaną z wcześniejszych części gry. Dodatkowo możemy handlować złotem, wynalazkami, sojuszami, mapami, miastami, jednostkami i dobrami naturalnymi.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną. Z takim stanem rzeczy nie mogą pogodzić się byli prominenci i wojskowi, którzy pragnąc odzyskać władzę i wpływy, organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku. Ich celem jest destabilizacja sytuacji politycznej i powrót do starego stylu życia. Sprzyja im ogólnoświatowe rozbrojenie i brak jakichkolwiek lokalnych konfliktów. Jedyną nadzieją ludzkości staje się tytułowy Antaeus, ostatni z super krążowników, posiadający na swym pokładzie nanofabrykę umożliwiającą produkcję różnego typu jednostek bojowych: czołgów, helikopterów, samolotów itp. Jednostki te pilotowane są przez umysły martwych żołnierzy, które dzięki technologii „Soulcatcher” mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Antaneus zużywa resztki swoich zapasów energii do stworzenia poszczególnych członków załogi i wyrusza do ostatniej walki. Jego celem jest infiltracja archipelagu podejrzanych wysp i zniszczenie centralnej bazy operacyjnej wroga.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D Pamiętasz tych żołnierzy, którzy tak ci dali popalić w Half-Life? Teraz jesteś jednym z nich. A życie w Opposing Force nie jest łatwe. Jako żołnierz wysłany w celu wyeliminowania Gordona Freemana zostałeś oddzielony od swojej macierzystej bazy i odkryłeś nową rasę Obcych. Szybko okazuje się, że ta bardzo zaawansowana forma życia - znana na razie tylko jako rasa X - dostała się na Ziemię z laboratoriów Black Mesa, kiedy Gordon Freeman przebywał w świecie Xen. Chociaż początkowo zostałeś wysłany na Black Mesa tylko w celu uciszenia Freemana i jego naukowców, to w tej chwili musisz przede wszystkim walczyć o swoje życie z rasą X i licznymi innymi wrogami. Jednak jako specjalista wojskowy nie jesteś zupełnie bezbronny. Dysponujesz arsenałem najnowszych broni, w tym eksperymentalnych, a także bronią Obcych. W miarę zagłębiania się w kolejne obszary Black Mesa napotkasz zupełnie nowe postacie: przyjaciół i wrogów.
obrazek Dream Pinball 3D jest zwieńczeniem dziesięcioletniej twórczości grupy ASK Homework w kategorii komputerowych pinballi. Autorzy, którzy odpowiadają między innymi za stworzenie Pure Pinball czy Ball Adventures, są całkowicie pewni, iż ich najnowszy wytwór jest najlepszą grą w pinball, jaką może zafundować sobie użytkownik komputera osobistego. Nieprzypadkowo nazwa produktu silnie kojarzy się z przełomowym Pinball Dreams, autorstwa niegdysiejszych mistrzów gatunku – Digital Illusions. Jednym z głównych założeń najnowszego dziecka ASK było zapewnienie wyśmienitej zabawy każdemu – zarówno weteranom, którzy na Pinball Fantasies zjedli kule, jak i graczom, którzy jeszcze nigdy nie zetknęli się z grą tego typu. Cel ten osiągnięto poprzez wprowadzenie czterech zróżnicowanych poziomów trudności – przy czym na najniższym niezwykle trudno stracić kulę, zaś na najwyższym niezwykle trudno utrzymać tąże na stole. Czas spędzony na odbijaniu bili flipperami bez przerwy umila nam zaawansowana techniczne oprawa dźwiękowa, obsługująca wielopłaszczyznowe efekty 3D – a więc technologię dotychczas w pinballach niespotykaną. W ślad za efektowną ścieżką dźwiękową podąża trójwymiarowa szata graficzna, wykorzystująca dobrodziejstwa DirectX9. Pozwala ona na generowanie skomplikowanych efektów, takich jak HDRI, Motion Blur, Bloom/Particle Simulation czy Depth of Field. Zapewniają one zarówno wysoki realizm odwzorowania stołu, jak i niemal niczym nieskrępowane możliwości projekcji szalenie efekciarskich animacji, w stylu płonących ramp, iskrzących się kul czy oślepiających refleksów stalowych elementów maszyny. Na nic jednak nie zdałyby się graficzne wodotryski, gdyby pole gry ukazane było w sposób nieciekawy i nieczytelny. Całe szczęście, autorzy o tym nie zapomnieli i opracowali specjalny system sześciu predefiniowanych kamer, których położenie może zostać w każdej chwili zmienione przez gracza, a następnie zapisane na dysku. Nie zignorowano przy tym posiadaczy platform nieco słabszych pod względem obliczeniowo-graficznym – rozbudowany system ustawień pozwala na wyłączenie pewnej ilości wizualnych fajerwerków, czyniąc grę znacznie płynniejszą i bardziej komfortową.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 4 MB Doomsday to podtytuł rozszerzenia do Hearts of Iron 2 - drugiej części jednej z najlepszych strategii w historii, poruszających temat burzliwych dziejów II Wojny Światowej. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, ów dodatek jest w pełni samodzielną produkcją. Na Hearts of Iron 2: Doomsday składają się: materiał z oryginalnej gry plus wprowadzane nowości. Opisywany add-on przedłuża realia wirtualnych zmagań aż do 1953 roku (pojawiają się tutaj nowe misje w stylu konfliktu w Izraelu). W Doomsday zaimplementowano również całkowicie alternatywny scenariusz II Wojny Światowej do rozegrania, który pozwala na sprawdzenie jak wyglądałby porządek na naszym globie, gdyby działania militarne potoczyły się inaczej, niż znamy to z kart podręczników do historii. Ponadto, twórcy programu oddali grającym bardziej rozbudowane drzewko rozwoju technologicznego (w czasie wyścigu zbrojeń możemy konstruować różne rodzaje broni, w tym atomowej, wynajdujemy śmigłowce bojowe etc.), a także możliwość regularnego kupowania patentów na nowe uzbrojenie od swoich sojuszników.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności