Arsenal of Democracy.RIP PC.rar
-
►Terraria 1.04 -
♠ Terraria ♠ -
♣♣♣Mapy i Save'y♣♣♣ -
♣♣♣Save JJayJokera sezon 3 part 20!!!♣♣♣ -
♣Skiny Do Minecrafta♣ -
♦=Gry PC do 1GB haslo GB-1 -
Antywirusy -
dodatki -
Escape -
Figurki do wydruku Minecraft -
Galeria -
Galeria(1) -
Gra -
GTA IV Szybkie pobieranie -
LEGO Star Wars III The Clone Wars 2011 -
Midtown Madness 3 -
Minecraft -
Minecraft mody 1.1 -
Minecraft(1) -
Muzyka z Minecraft -
na 1.0.0 -
na 1.1.0 -
na 1.1.0 prosta instalacja -
na 1.8.1 -
Pliki do gier lub gry -
save -
Save JJayJokera sezon 1 -
Save JJayJokera sezon 3 part 18 -
skiny -
Tapety -
Taprty z niestej ziemi minecraft -
Textur Pack -
Textur Paki -
Texture pack do Minecraft -
Textury HD -
Wyszukiwarki chomikuj -
zachomikowane
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.