mvl-swtf.iso.003
-
► Najpiękniejsze bajki DISNEYA -
◈ Zwariowane melodie (Swiat_Bajek) -
◉● Scooby Doo 13 Strasznych Opowiesci (2012) -
├►Bajki -
2000 -
2001 -
2002 -
2003 -
2004 -
2005 -
2006 -
2007 -
2008 -
2009 -
2010 -
2011 -
2012 -
2013 -
2014 -
2015 -
Bajki -
Bajki -> Bardzo Duzo -
Bajki i filmy familijne -
BAJKI KINOWE HITY -
BAJKI PL HD -
Carnival Games Monkey See Monkey Do -
Disney (1937-2012) -
Fantastic Pets -
Filmy -
Filmy i Bajki 2000-2016 -
Gry XBox360 KINECT -
Hulk i agenci M.I.A.Z.G.I -
Księga Dżungli [2010] -
KUBUS PUCHATEK -
LEGO - Ninjago -
LEGO Star Wars.Kroniki Yody -
Mega zbiór Bajek -
Misja Lanfeusta -
Ninjago -
Nowe przygody Kubusia Puchatka [65] -
Pingwiny z Madagaskaru [52] -
Pingwiny Z Madagaskaru [56+3] -
Skarbczyk Najpiękniejszych Bajek (1995) [27] -
Teraz Miki! - Klasyka Disneya -
Teraz Miki! - Klasyka Disneya(1) -
the looney tunes nowosc -
Vanquish -
Virtua Fighter 5 non-jtag -
Warriors; Legends of Troy -
XBOX 360 Hacking
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
XBOX-360
Kontynuacja przygód sekretnego ucznia Dartha Vadera - potężnego Starkillera.
Star Wars: The Force Unleashed II to druga odsłona serii gier akcji TPP, prezentujących nieznane dotąd wydarzenia ze świata stworzonego przez George’a Lucasa z perspektywy Ciemnej Strony Mocy. Za opracowanie produkcji, rozgrywającej się w okresie między III i IV epizodem Gwiezdnych Wojen, odpowiada firma LucasArts.
W kontynuacji The Force Unleashed ponownie wcielamy się w rolę Starkillera, czyli sekretnego ucznia samego Dartha Vadera. Autorzy nazywają tę część „mrocznym” epizodem – na wzór filmowego Imperium Kontratakuje. Podobnie jak w części pierwszej uczestniczymy w wielu epickich wydarzeniach, podczas których wykorzystujemy ogromną potęgę Mocy. Główny bohater dysponuje wieloma technikami walki – nowością w tym odcinku są umiejętności m.in. Mind Trick (zmuszająca przeciwników do walki po naszej stronie lub np. do skakania w przepaść) i Force Fury (pozwala kilka razy na poziom „wymaksować” wszystkie posiadane umiejętności), chociaż najczęściej korzysta z niezawodnych mieczy świetlnych. Zmianom uległa również sama rozgrywka stawiając równie silny akcent na taktykę i zagadki, co na walkę. Sama walka zaś wymaga większego skupienia, pojawiają się bowiem przeciwnicy o przeróżnych opornościach wymuszający zmianę taktyki.
Jako urozmaicenie dla tradycyjnych poziomów chodzonych autorzy przygotowali sekwencje, w których siedzimy za sterami myśliwca TIE oraz wstępy do niektórych poziomów prezentujących swobodne opadanie w połączeniu z omijaniem przeszkód i walką.
SCREENY Z GRY :