Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

The Settlers 7 Droga do Królestwa RAZOR1911 PL PC.iso

Martin990 / GRY PC 1 PLIK / █ STRATEGIE / The Settlers 7 Droga do Królestwa RAZOR1911 PL PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHZ, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Epicka strategia typu 4X, w której gracz zarządza galaktycznym imperium w systemie turowym i stacza olbrzymie bitwy w czasie rzeczywistym. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Ntronium Games, założone przez R. T. Smitha - prawdziwego weterana gier strategicznych, który pracował nad wszystkimi częściami kultowej serii Total War, w tym był głównym projektantem przy Medieval 2: Total War. Akcja gry rozpoczyna się w roku 2526, gdy cywilizacja ludzka, podobnie jak i kilka innych, kupuje od kosmicznych kupców technologię umożliwiającą przekroczenie prędkości światła, co daje początek dzikiej ekspansji kosmosu. Szybko okazuje się, że bezkresna wydawałoby się przestrzeń gwiezdna jest zbyt mała by pomieścić wszystkich. Gracz staje na czele jednej z dwunastu ras, mając tylko jedno zadanie: poprzez handel, dyplomację, rozwój technologiczny a także ostatecznie wojnę, zagwarantować, by to jego gatunek okazał się dominującą potęgą w galaktyce.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.5 GB HDD Druga część znanej gry strategicznej rozgrywanej w czasie rzeczywistym, w której zadaniem gracza jest stanąć na czele jednej z czternastu cywilizacji i poprowadzić ją od epoki kamienia łupanego do ery lotów kosmicznych, badając nowe technologie, produkując wojsko i stawiając czoła konkurencyjnym nacjom.Zmiany wprowadzone do Empire Earth 2 nie ograniczają się tylko do tego, co najbardziej oczywiste, czyli nowych jednostek dla każdej cywilizacji. Przede wszystkim rozbudowana została sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika, który jest znacznie bardziej wymagającym oponentem niż w pierwowzorze. Komputer nie tylko reaguje szybciej i bardziej dynamicznie, ale także analizuje taktykę gracza i dostosowuje do niej swoją. Po raz pierwszy w historii serii, autorzy zaimplementowali też wpływ zmiennych warunków pogodowych na zachowanie jednostek. Gracz będzie musiał teraz zmieniać strategię działania w zależności od tego, co aktualnie „dzieje się za oknem”: śnieg, deszcz czy mgła. Aby ułatwić grę ludziom nie przyzwyczajonym do dużej ilości elementów decydujących o sprawnym funkcjonowaniu państwa, w Empire Earth 2 pojawił się specjalny system, który sam przydziela zadania mieszkańcom królestwa, np. uprawę roli. Również w kwestii walki poczyniono podobne ułatwienia. Inteligentniejszy system tworzenia formacji w znaczący sposób poprawi nawigację wojskiem i zminimalizuje sytuację znaną z innych RTS-ów, w których armia sama łamie szyk i wdaje się w przypadkowe potyczki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP SP2/Vista The Golden Horde jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Ancient Wars: Sparta przy użyciu tego samego silnika (AWE Engine). Niniejszy produkt osadzono w realiach historycznych i zgodnie z nazwą związano z czasami istnienia Złotej Ordy. Mowa konkretnie o początkowym okresie egzystencji tego wielkiego euroazjatyckiego państwa, czyli połowie XIII wieku. Scenariusz nie jest jednak liniowy i w zależności od podjętych działań można dotrzeć do rozmaitych zakończeń – niekoniecznie zgodnych z historią.Przystępując do zabawy wybieramy jedną z trzech średniowiecznych frakcji. Mongołowie są niezwykle mobilni i dysponują znakomitą jazdą (łucznicy konni), siły ruskie potrafią świetnie wykorzystywać w walce warunki naturalne, a zachodnioeuropejscy rycerze w habitach są skuteczni w oblężeniach i posiadają najlepsze opancerzenie. Każdej ze stron konfliktu przypisano indywidualną ścieżkę rozwoju oraz unikalnych bohaterów pokroju Aleksandra Newskiego, Batu-chana i Hermanna von Salzy. Postaci takie pozytywnie wpływają na skuteczność bojową towarzyszących im oddziałów, a także posiadają specjalne zdolności i mogą być wyposażone w przeróżną broń. Warto zauważyć, iż dzięki przejmowaniu w trakcie bitew technologii militarnych zwyciężonych wrogów istnieje sposobność do późniejszego wykorzystywania ich w trakcie własnych działań.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP Star Wolves 2 jest kontynuacją trójwymiarowej gry, łączącej elementy fabularne, symulacyjne i strategiczne. Developerzy ponownie umieścili akcję w odległej przyszłości, a konkretnie w XXIII wieku. We wszechświecie nadal panuje niepokój, chociaż nad większością znanych ludzkości terenów sprawuje władzę potężne imperium. Kosmos przemierzają bowiem również piraci i tzw. bersekerzy, czyli rasa, bazująca na wysoko rozwiniętej technice. My natomiast przejmujemy kontrolę nad członkami eskadry bojowej o nazwie Gwiezdne Wilki, która musi walczyć o byt w międzyplanetarnym chaosie.Jako świetnie wyszkolony pilot możemy bez problemu podróżować pomiędzy kilkudziesięcioma systemami gwiezdnymi. Wirtualny scenariusz rozwija się w zależności od frakcji (trzy dostępne stronnictwa), którą wspieramy w trakcie wykonywania rozmaitych misji. Te ostatnie polegają m.in. na handlowaniu i walce z nieprzyjaciółmi (w tej bardzo przydaje się tryb taktycznej pauzy i specjalny zestaw umiejętności, odmienny dla każdej postaci). Ponadto nasze działania determinują charakter koniecznych do zrealizowania zadań, a zatem zaczynając ponownie zabawę ze Star Wolves 2 od zera i grając w podobny (aczkolwiek nie identyczny) sposób wcale nie musimy natknąć się na takie same cele misji, jak poprzednio.Warto zauważyć, iż w stosunku do poprzedniej części autorzy wprowadzili szereg nigdzie nie prezentowanych wcześniej statków kosmicznych. Teraz możemy zasiąść np. za sterami wehikułu-bazy, obsługiwanego przez dwóch pilotów, a także pokierować nową generacją galaktycznych myśliwców. Do tego dochodzą jeszcze oddziały najemników, gotowe bez wahania służyć pod naszą komendą za odpowiednie wynagrodzenie. Całości dopełniają odświeżone elementy graficzne, zawarte w interfejsie użytkownika.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD World War I to klasyczna strategia czasu rzeczywistego. Za jej produkcję odpowiedzialne jest niewielkie studio developerskie o nazwie Dark Fox. Warto jednocześnie dodać, iż WW I działa na zmodyfikowanym silniku graficznym gry Blitzkrieg autorstwa Nival Interactive.Akcja gry, jak sam tytuł zresztą wskazuje, osadzona została w czasie I Wojny Światowej. Jest to dość nietypowe posunięcie, gdyż w większości wydawanych obecnie historycznych RTS-ów gracz koncentruje się na wydarzeniach, które miały miejsce podczas II WŚ. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki należy wybrać jedną z trzech dostępnych stron konfliktu - Rosjan, Aliantów lub Niemców. Wybór ten jest niezwykle ważny, gdyż dla każdej z walczących stron przygotowano odrębną kampanię. Warto dodać, iż w trakcie zabawy mamy okazję wziąć udział w wielu słynnych bitwach z tego okresu. Podobnie jak w przypadku wspomnianej wcześniej strategii Blitzkrieg, WW I pomija całkowicie ekonomiczny aspekt rozgrywki. Gracz koncentruje się wyłącznie na prowadzeniu działań wojennych, zarówno ofensywnych, jak i obronnych. Nie mniej istotne jest odpowiednie wykorzystanie podległych jednostek. Gracz może dowodzić między innymi kawalerią, piechotą, artylerią, a nawet organizować ataki z powietrza. Autorzy zadbali o realistyczne uzbrojenie i wyposażenie walczących jednostek.Akcja obserwowana jest w rzucie izometrycznym. Jednym z podstawowych atutów oprawy wizualnej World War I są same bitwy, w których bierze spora ilość jednostek. Zadbano również o realistyczne animacje widocznych na planszy obiektów (głównie walczących ze sobą wojsk).
obrazek Przypominająca pod wieloma względami legendarne Heroes of Might & Magic III, gra RTS / RPG w klimatach fantasy. Złoty wiek świata Urak przeminął wiele dziesiątków lat temu. Siły śmierci przez cały czas rosły w siłę i szykowały się do decydującego rozwiązania. Pozostałych przy życiu siedmiu lordów, zdając sobie sprawę z nadchodzącego, musi zapomnieć o wzajemnych obrazach , zniewagach i pchnąć na dalszy plan własną dumę i wzajemną odrazę. Muszą się zjednoczyć by stawić czoła , nadchodzącym czarnym chmurom w postaci Lorda śmierci, który postanowił zmienić cykl życia. Tak przedstawia się sytuacja w świecie, w którym przyjdzie nam zmierzyć się i pokonać Lorda śmierci Balkotha. Nie będzie to jednak łatwe zadanie do wykonania. Oprócz wojsk zwaśnionych Lordów, Lorda śmierci po naszym świecie włóczą się różne bandy renegatów. Ty drogi graczu startujesz z namiastką surowców i minimalną gwardią przyboczną. W takich oto realiach przyjdzie Ci stoczyć bój ze złem.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.66GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB RAM Elements of War to strategia czasu rzeczywistego autorstwa rosyjskiego Lesta Studio specjalizującego się głównie w tworzeniu gier reprezentujących ten gatunek. Wcześniej spod skrzydeł tego dewelopera wyszły takie produkcje jak Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu, czy Aggression: Starcie Mocarstw. Akcja gry została umiejscowiona w niedalekiej przyszłości na terenie Stanów Zjednoczonych. Trwa właśnie konflikt wywołany tajemniczym eksperymentem mającym zapewnić całkowitą kontrolę ludzkości nad pogodą. Przedsięwzięcie oczywiście się nie udało, co doprowadziło do niemal całkowitego załamania się klimatu na świecie. Zamieszanie starają się wykorzystać trzy zwalczające się frakcje, dążąc objęcia kontroli nad śmiercionośnymi broniami władającymi warunkami atmosferycznymi.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 32 MB Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego. AI War to nietypowa produkcja typu RTS, w której toczymy boje z dysponującym zaawansowaną sztuczną inteligencją komputerem, posługując się w tym celu kosmicznymi armiami złożonymi z tysięcy jednostek. Grę cechuje olbrzymia skala przedstawianych wydarzeń. Rozgrywki toczą się na przestrzeni całych układów słonecznych, wypełnionych często ponad setką planet. Typowe armie każdej ze stron potrafią liczyć nawet do kilkudziesięciu tysięcy statków kosmicznych. Twórcy zadbali o to, by grający nie pogubili się w tym wszystkim. Zamiast ręcznie zarządzać każdym najmniejszym szczegółem mogą skoncentrować się na ważnych decyzjach taktycznych i strategicznych. Podczas walki dużą rolę odgrywają ataki z flanki, plany obronne oraz wywiad, dzięki któremu zdobywamy informacje nie tylko o oddziałach wroga i ich położeniu, ale również jego technologii.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D The Nations to sequel strategicznej gry z cyklu kolonizacji, budowania osady, rozwoju i ekspansji zatytułowanej The Alien Nations. Podobnie jak w Settlers główny nacisk położony jest na rozwój i budowę a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonowie, Amazonki oraz Sajikisi, z których każda posiada unikalne cechy i umiejętności. Grę można zakończyć na dwa różne sposoby, satysfakcjonujące zarówno graczy lubiących brutalną siłę jak i tych którzy rozwiązują problemy drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy celem będzie podbicie wszystkich innych ras, czy nastawi się raczej na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami. W The Nations pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją jest wprowadzenie podziałów wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion. Rozpoczynamy kontrolując jedno z nich, podejmując decyzje które zadowolą poddanych, przysparzając krajowi bogactwa i prosperity. Jeżeli uda nam się zaspokoić wszelkie potrzeby naszego plemienia inne zaczną się do nas przyłączać. Można nawet pokusić się o zjednoczenie wszystkich plemion tworząc jedno duże państwo.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133 MHz, 256 MB RAM, 1.5 GB HDD, karta grafiki 8MB Close Combat: Wacht am Rhein to tytuł bazujący na znanej serii realistycznych strategii, charakteryzujących się specyficznym ukazaniem akcji z góry oraz rozbudowanymi opcjami dowodzenia jednostkami, tworzonych w przeszłości głównie przez firmę Atomic Games. Produkt studia Strategy 3 Tactics w istocie jest przeróbką czwartej części cyklu, czyli Close Combat IV: Battle of the Bulge, w której mogliśmy stanąć po stronie Aliantów oraz III Rzeczy, w trakcie kontrofensywy w Ardenach. Nie dziwi więc, że poprzednia gra Close Combat IV dostępna jest tutaj w całości. Nie oznacza to jednak braku nowych elementów – podrasowano chociażby stronę wizualną i mechanikę, dzięki czemu stara kampania na pewno okaże się na powrót ciekawa, zarówno dla weteranów komputerowych strategii jak i nowicjuszy. Tym bardziej, że twórcy dopracowali także sztuczną inteligencję przeciwników i naszych jednostek (ulepszono taktykę piechoty, ruch pojazdów, kwestie morale oraz ogólne podejmowanie decyzji przez wrogów). To doskonale uzupełniają profile psychologiczne żołnierzy, odpowiadające za ich realistyczne zachowanie na polu walki.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności