-
4085 -
144 -
1739 -
87
6062 plików
65,3 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![obrazek](http://pl.oriflame.com/content-storage-v3/live/images/pl_PL/12100611-12802300-logo.jpg)
Kompendium wiedzy Konsultanta
1. Sposoby składania zamówień
- osobiście w placówkach: Oddzialy i Filie ; Biura Regionalne.
- faksem: 022/ 873 12 50
- e-mailem: zamowienia@oriflame.com.pl
- w e sklepie: www.oriflame.pl
- telefonicznie: 022/ 45 80 300
- przez SMS: 0 604 777 962 ( przeczytaj instrukcje ).
Pamiętaj, aby wybrać miejsce, w którym chcesz odebrać zamówienie. Może to być dowolna placówka Oriflame lub Twój adres domowy. Zamówienie, które zrealizujesz z odbiorem w dowolnej placówce Oriflame będzie czekało na Twój odbiór 7 dni roboczych.
2. Placówki Oriflame
Sprawdź adresy i godziny otwarcia ; Oddzialy i Filie ; Biura Regionalne.
Pamiętaj!
- W pierwszy poniedziałek obowiązywania katalogu (ook) rozpoczynamy sprzedaż w oddziałach i filiach od godz. 10:00.
- W ostatnią sobotę obowiązywania katalogu zamówienia składane w oddziałach , filiach, telefonicznie, faksem, przez sms,
e-mailem, - są przyjmowane do godz. 15:00.
- W ostatnią niedziele obowiązywania katalogu zakupy można realizować tylko w e-sklepie do godz. 17:00.
3. Oplata detaliczna
Oplata detaliczna w wysokości 4zl jest doliczana do zamówienia poniżej 100 pp. Nie ponosisz opłaty przy kolejnym zamówieniu w danym katalogu, gdy suma punktów z Twoich zakupów, zrealizowanych w tym katalogu wyniesie min.
100pp.
Przykład:
Składasz pierwsze zamówienie w katalogu za 80pp - płacisz 4 zł opłaty detalicznej. Składasz drugie zamówienie z tego samego katalogu za min. 20pp, oplata detaliczna nie zostanie już naliczona, ponieważ masz razem min. 100pp.
4. Zamówienia z dostawą do domu .
To bardzo wygodna forma! W ciągu 4 dni roboczych od przyjęcia przez Oriflame zamówienia, kurier dostarczy Ci produkty
do Twojego domu. Opłata wysyłkowa w wysokości 10 zł doliczana jest do zamówień poniżej 100pp.
5. Odbiór produktów .
Oddziały (Warszawa, Chorzów, Wrocław, Poznań)
Składane zamówienia są realizowane i wydawane na miejscu w trybie natychmiastowym. Produkty Oriflame nabywane przez konsultanta za gotówkę są wydawane na podstawie dowodu wpłaty należności za zamówione towary.
Przy zamówieniach kredytowych:
- konsultant odbiera zamówienie osobiście - niezbędny jest dowód osobisty.
- zamówienie odbiera osoba trzecia - niezbędny jest dowód osobisty odbierającego oraz karta konsultanta, na którego wystawiona jest faktura zamówienia. Osoba trzecia może także odbierać zamówione produkty na podstawie upoważnienia stałego, które należy wpisać i potwierdzić w recepcji Oddziału .
Filie i Biura Regionalne
Zamówienia składane w tych placówkach oraz drogą listowną, faxową, telefoniczną lub za pomocą Internetu, realizowane
są przez Oriflame i dostarczone na adres domowy konsultanta albo do wskazanej przez niego placówki .
Czas dostawy przesyłki wynosi od 24 godzin do kilku dni od daty złożenia zamówienia. Należy ją odebrać ze wskazanej
przy zamawianiu placówki w ciągu 7 dni roboczych od daty dostarczenia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.
Produkty Oriflame w tych placówkach może odebrać:
- konsultant odbiera zamówienie osobiście - niezbędny jest dowód osobisty.
- zamówienie odbiera osoba trzecia - niezbędny jest dowód osobisty odbierającego oraz karta konsultanta, na którego wystawiona jest faktura zamówienia.
Zamówienia na adres domowy
Przy odbiorze przesyłki należy wpisać na dokumencie przewozowym swoje imię i nazwisko, numer dowodu osobistego,
datę i godzinę otrzymania przesyłki, a następnie własnoręcznym podpisem pokwitować jej odbiór.
6. Kredyt Oriflame
Konsultant, który dostarczył do Oriflame komplet dukumentów, może kupować produkty z odroczonym terminem płatności
14 - dni. W ramach kredytu można złożyć 2 zamówienia.
Wysokość kredytu Konsultantów niepełnoletnich - 300 zł .
Wysokość kredytu Konsultantów pełnoletnich - 500zl .
Konsultanci pełnoletni mogą ubiegać się o zwiększenie limitu kredytowego, w tym celu należy wysłać podanie.
7. Płatności Oriflame
Za zamówione produkty możesz zapłacić;
- osobiście w kasie (w Oddziale lub Filii)
- przelewem na numer konta podany na fakturze
- uruchamiając polecenie zaplaty
8. Informacje od Oriflame
Wyraź zgodę na otrzymywanie informacji od Oriflame .
Od 2003 obowiązuje ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną . W myśl przepisów ZGODA odbiorcy na przesyłanie informacji tą drogą jest niezbędna. Jeśli chcesz otrzymywać od Oriflame korespondencję drogą elektroniczną, wyraź swoja ZGODĘ , wysyłając list wg. następującego wzoru na adres poczta@oriflame.com.pl
# Imię i nazwisko
# Numer Konsultanta
# Swój adres e-mail.
# Treść zgody: Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez Oriflame Poland Sp. z o.o. w Warszawie wszelkich informacji handlowych Oriflame na mój adres elektroniczny.
9. Sprzedaż katalogów
Im więcej katalogów trafia do Twoich Klientów, tym większą osiągasz sprzedaż. Inwestycja w katalogi po prostu się opłaca! Ceny katalogów znacząco spadają w zależności od tego ile sztuk zamówisz. Sprawdź w cenniku. Aby zamówić katalogi, dopisz ich kod i ilość przy składaniu swojego zamówienia.
10. Jak otrzymać katalog gratis?
Bezpłatny katalog na kolejny OOK otrzymujesz zawsze w swoim zamówieniu. Jeśli zdarzy Ci się nie złożyć zamówienia,
udaj się do najbliższej placówki Oriflame i zakup katalog lub zadzwoń do swojego Lidera .
11. Adres korespondencyjny
Jeśli Twój adres zmienił się i chcesz poinformować o tym Oriflame prześlij podanie Na nowy adres będziesz otrzymywać korespondencję i produkty.
12. Unikalna Gwarancja Satysfakcji
Konsultant może zwrócić produkt, który nie spełni jego oczekiwań, w terminie do 21 dni roboczych od daty zakupu. Kwota, która zapłacił za zwrócony kosmetyk zostanie odjęta od kolejnego zamówienia. Unikalna Gwarancja Satysfakcji obejmuje tylko produkty z aktualnej oferty katalogowej.
13. Wygaśniecie członkostwa
Wygaśniecie członkostwa nastąpi automatycznie, jeśli Konsultant przez rok nie zrealizuje zamówienia w żadnym z OOK.
14. Wznowienie członkostwa
Bezpłatne wznowienie członkostwa jest automatycznie przyznawane Konsultantom, którzy nie zrealizowali zamówienia tylko w jednym OOK w ciągu ostatniego roku. Standardowa oplata wznawiająca wynosi 19zl , czyli jest równa opłacie wpisowej.
15. Ponowne przystąpienie do Klubu Oriflame
Jeśli cofnięcie członkostwa nastąpiło na wniosek Konsultanta, może on ponownie dołączyć do Klubu Oriflame po 8 OOK
od daty rezygnacji.
16. Jakie dokumenty potrzebne są do rejestracji z odroczonym terminem płatności osoby nieletniej, która ukończyła 16 rok życia?
* wypełniony wniosek o przyjęcie do Klubu Oriflame z danymi nieletniego. W rubryce seria i numer dowodu osobistego należy wpisać numer legitymacji szkolnej
* kserokopia legitymacji szkolnej
* kserokopia dowodu osobistego rodzica (jeśli rodzic posiada jeszcze stary dowód osobisty, należy skopiować strony zawierające: pesel, adres, seria i numer dowodu, dzieci )
* zgoda rodzica, którego dowód został skopiowany o treści: Akceptuję, poręczam i potwierdzam niniejsze zobowiązania córki/syna
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB
![Chomikowe rozmowy Chomikowe rozmowy](http://x4.static-chomikuj.pl/res/a2dccdc43c.png)
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (34) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (34)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)