Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Od Zera Do Ggier Kodera - Karol Kuczmarski + Kody Źródłowe.rar

ManovCorp / Ebooki / Informatyka / Programowanie / C++ / Polskie / Od Zera Do Ggier Kodera - Karol Kuczmarski + Kody Źródłowe.rar
Download: Od Zera Do Ggier Kodera - Karol Kuczmarski + Kody Źródłowe.rar

2,85 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Zobacz sam.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
C++ od kuchni, czyli rola kompilatora w modelu obiektu języka C++
Bardzo przydatne - zadania wraz z odpowiedziami. Można zobaczyć język w działaniu i przyswoić sobie kilka rozwiązań.
okładka
Opis: Jest to najlepszy w świecie podręcznik C++, napisany przez twórcę tego języka. Każdy student informatyki i każdy programista powinien go mieć. Uwzględniono w nim ostateczną wersje standardu ANSI/ISC C++. Opisano język, jego bibliotekę standardową i podstawowe metody projektowania w ujęciu całościowym. Jest to pełny wykład z programowania obiektowego.
okładka
Opis: C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania, w którym napisano szereg profesjonalnych aplikacji, a nawet kilka systemów operacyjnych. Nie bez przyczyny uważany jest on za trudny do opanowania, stanowiąc poważne wyzwanie, zarówno dla programistów, jak i dla autorów podręczników. Wieloletnie doświadczenie w nauczaniu programowania Bruce"a Eckela gwarantuje, że po przeczytaniu tej książki będziesz posługiwał się C++ tak sprawnie, jak językiem polskim. Bruce Eckel to nie tylko autor bestsellerowych podręczników, takich jak "Thinking in Java", ale także członek komitetu standaryzującego C++ i szef firmy zajmującej się szkoleniem programistów. Tworzone przez niego kursy programowania uznawane są za jedne z najlepszych na świecie. Poznasz podstawowe i zaawansowane techniki programowania w C++ Krok po kroku prześledzisz konstrukcje języka Nauczysz się diagnozować i rozwiązywać problemy w C++ Zwięzłe, łatwe do zrozumienia przykłady zilustrują przedstawiane zagadnienia Ćwiczenia utrwalą zdobyte umiejętności na każdym etapie nauki Kod źródłowy zawarty w książce zgodny jest z wieloma kompilatorami (w tym z darmowym kompilatorem GNU C++) Rozpocznij naukę C++ wspólnie z Brucem Eckelem -- jednym z najlepszych dydaktyków programowania na świecie.
okładka
Opis: Chociaż język C++ został "nadbudowany" nad językiem C, zrozumienie prezentowanego tekstu, przykładów i programów, nie wymaga umiejętności programowania w języku C. Tym niemniej założono, że czytelnik ma pewne doświadczenia programistyczne w którymś z języków wysokiego poziomu, jak np. Pascal, Modula-2, czy wreszcie wspomniany język C. Bardzo polecam uważne przestudiowanie zamieszczonych przykładów; ponieważ zdecydowana większość z nich to kompletne programy, warto je skompilować i wykonać w dostępnym środowisku programowym. Sądzę, że towarzyszące przykładom dyskusje i analizy programów okażą się interesujące nie tylko dla początkujących, ale i dla zaawansowanych programistów, których uwadze polecam rozdziały 10 i 11, poświęcone obsłudze wyjątków i dynamicznej kontroli typów. Zawarte w tych rozdziałach opisy i dyskusje oparto na ostatnich ustaleniach wspomnianych komitetów ANSI/ISO, a kompilacja i wykonanie programów wymagają dostępu do najnowszych kompilatorów, np. Borland C++ w wersji 4.5 lub CC w wersji 4.0.
Książka bardzo pomocna osobom stawiającym pierwsze kroki w programowaniu w języku Java jak i tym którzy już mieli z nim styczność. Bardzo przystepnie napisana. 1999r , 196 stron Wprowadzenie - 6 stron; Rozdział 1 Tworzenie i obsługa programów - 16 stron; Rozdział 2 Konstrukcja kodu - 24 stron; Rozdział 3 Programowanie obiektowe - 18 stron; Rozdział 4 Programowanie współbieżne – wątki- 25 stron;; Rozdział 5 Aplety, grafika w Javie - 28s; Rozdział 6 Grafika i multimedia w Javie - 17 stron; Rozdział 7 Strumienie, operacje wejścia-wyjścia - 13 stron; Rozdział 8 Integracja Javy z innymi językami - JNI. Programowanie sieciowe - 39 stron; Rozdział 9 Obsługa baz danych w języku Java - 10 stron;
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności