Copy of Drakensang.The.River.of.Time.2010.PL.part03.rar
-
▣ THE NIGHT OF THE RABBIT PL [ PC ] -
▣ METRO LAST LIGHT [PC] -
▣ DISHONORED COMPLETTE EDITION [PC] -
▣ CITIES XL PLATINUM PL [2013] PC -
▣ I AM ALIVE PL [ PC ] -
▣ RISEN 2 PL [ PC ] -
▣ ZENO CLASH 2 [ PC ] -
Age of Empires 2 HD -
Age of Mythology Extended Edition -
Alan Wake -
Alien Isolation -
Aliens Colonial Marines Complete Edition -
Anno 2070 -
Assassin`s Creed -
Assassin`s Creed 2 -
Assassin`s Creed 3 -
Assassin`s Creed 4 Black Flag -
Assassin`s Creed Brotherhood -
Assassin`s Creed Chronicles China -
Assassin`s Creed Syndicate Gold Edition -
Baldur`s Gate Enhanced Edition -
Batman Arkham Knight -
Battlefield 3 -
Battlefield 4 -
Battlefield Bad Company 2 -
BioShock Infinite -
Blur -
Borderlands Game of the Year Edition -
Borderlands The Pre-Sequel -
Brink Complete Edition -
Bulletstorm -
Call of Duty Black Ops -
Call of Duty Black Ops 2 -
Call of Duty Ghosts -
Call of Duty Modern Warfare 3 -
Carmageddon Reincarnation -
Castlevania Lords of Shadow 2 -
Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition -
Colin McRae DiRT -
Command & Conquer 4 Tiberian Twilight -
Dark Sector -
Darksiders -
Darksiders II -
Dead Island -
Dead Island Riptide -
Dead or Alive 5 Last Round -
Dead Rising 3 Apocalypse Edition -
GRY PC -
Ksiazki -
Zaplątani PL Gra PC
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy. Zamierzeniem autorów było stworzenie gry nawiązującej do klasyki gatunku, kładącej silny nacisk na fabułę, działanie drużynowe i system walki, w którym szybkość wciskania przycisków klawiatury nie jest najistotniejszym elementem. Sami twórcy zwykli określać swe dzieło jako Baldur’s Gate w świecie 3D.
Akcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu. Jak w każdym szanującym się świecie RPG, mamy do czynienia z zestawem zróżnicowanych terenów i państw, począwszy od mroźnej północy, zamieszkanej przez odpowiednik Wikingów, poprzez, przypominające nasz daleki wschód, imperium Kun Kau Peh, a skończywszy na pustynnym Khom i tajemniczych, pełnych magii wyspach. W trakcie przygody dokładnie poznamy nie tylko centrum kontynentu, nazywane Middenrealm, ale nie obejdzie się także bez podróży w bardziej egzotyczne zakątki. Sama fabuła jest bardzo rozbudowana. Przez okres ponad sześciu miesięcy, pracowało nad nią sześciu ludzi. W sumie stworzyli oni historię zapisaną na ponad tysiącu stron.
W trakcie podróży spotykamy bogatą galerię postaci, często widywanych w fantasy: żyjących w harmonii z naturą i parających się magią Elfów, gderliwych, porywczych, uzbrojonych w topory Krasnoludów, dzikich i brutalnych Orków, mrocznych czarnoksiężników, honorowych rycerzy, krzepkich wojowników, sprytnych łotrzyków itd. Jest także kilka bardziej egzotycznych przypadków: świetnie wyszkolone w walce, wyznawczynie bogini wojny Rondry, Amazonki; a także Thorwalianie, twardy lud północy, wzywający w potrzebie boga Swafnira. W wiele z wymienionych ras i klas postaci gracze mogą się wcielić tworząc swego bohatera.
Skoro już jesteśmy przy kreacji głównego herosa warto wspomnieć, że sposób jego tworzenia został niemal żywcem skopiowany z papierowego RPG. Oznacza to, że postać opisana jest szeregiem cech i współczynników, mających wpływ na interakcję z otoczeniem. Dla ułatwienia autorzy okroili trochę ilość detali, jakie musimy określać samodzielnie. W trakcie przygody spotykamy mieszkańców świata, których można przyłączyć do drużyny. Jednocześnie główny bohater może mieć nie więcej niż trzech stałych towarzyszy. Jest także możliwość przyłączenia tymczasowych sojuszników (na przykład w celu wykonania określonego zadania). Ich liczba nie może przekroczyć dwóch.
Aventuria zamieszkana jest prze kilkadziesiąt rodzajów potworów, które z oczywistych względów, nie darzą naszych bohaterów sympatią. Dlatego też walka jest chyba najistotniejszym aspektem gry. Autorzy dążyli do stworzenia systemu, w którym największe znaczenie mają cechy, umiejętności i uzbrojenie drużyny, a nie szybkość reakcji gracza. Walka przebiega w czasie rzeczywistym, ale z możliwością zatrzymania potyczki w dowolnym momencie, by zdecydować o kolejnych posunięciach bohaterów. Do złudzenia przypomina to system znany choćby z Baldur’s Gate.
Drugi bardzo istotny aspekt to interakcja i dialogi z mieszkańcami Aventurii. W Drakensang: The Dark Eye mamy do czynienia z dynamicznymi dialogami, ale jednocześnie dość rozbudowanymi. Co więcej, szanse na uzyskanie porozumienia są ściśle zależne od rasy postaci, a także jej umiejętności. I tak, na przykład szlachetny Elf, ma większe szanse, niż gburowaty Krasnolud, na przekonanie strażników do otwarcia bramy, ale w sytuacji, kiedy trzeba przemówić do rozumu hersztowi opryszków, role się odmienią.