-
3172 -
1769 -
66714 -
2477
80067 plików
1193,87 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
Dodatek do gry The Sims 3
Nowe Lokacje
Crack+keys na PłycieMożecie odwiedzić nowe lokacje w Chinach, Francji i Egipcie:
Al Simhara, Egipt
Shang Simla, Chiny
Champs les Sims, Francja
Przygody mogą być zamawiane przez telefon lub komputer
Simy mogą zamieszkać w nowym miejscu, ale potrzebują odpowiedniego "poziomu pobytu"
Simy dostają możliwość rozpoczęcia nowych karier
W Egipcie będą wydmy, piramidy i Sfinks
W nowych lokacjach będą ukryte unikalne przedmioty
Każda lokacja będzie miała swoja narodową potrawę
Miejsca, które możecie odwiedzić będą zakrytę mgłą, która zniknie po odwiedzinach
Sim musi rozpocząć podróż w Sunset Valley (albo Riverview)
Nowe umiejętności i cechy
Nowe umiejętności:
Sztuki walki w Chinach
Produkcja napojów we Francji
Fotografia w Egipcie
Umiejętności, których nauczycie się w jednej z lokacji można wykorzystać w innej
Nowe cechy:
Dyscyplina - dobra dla sztuk walki
Oko fotografa - dobra dla fotografii
Przygoda - jak sama nazwa wskazuje dobra dla Simów pokroju Indiany Jonesa
Na zdjęciach naprawdę będziecie mogli poznać to, co fotografujecie
Przygody
Misje w każdej lokacji nie są obowiązkowe
Simy mogą zwiedzać nowe miejsca i zabytki
Gracz może wydawać polecenia simowi, np. służące otwarciu skrzyni etc., co może prowadzić do odkrycia skarbów i ukrytych przedmiotów
Lokacje mają swoje znane budowle. Np. we Francji znajdziecie Wieżę Eiffla, a w Egipcie Piramidy
Miejscowi mogą pomagać naszemu simowi
Simy rozpoczynają swoje przygody w namocie, jednak mogą postawić dom, jeśli zdobędą odpowiednią reputację w okolicy i dostną pozwolenie na pobyt
Pierwszy raz w historii serii pojawi się coś, co można nazwać scenariuszem
Sim będzie posiadał swój dziennik, w którym znajdziecie wszystkie ważne informacje
Punkty pobytu decydować będą o tym, jak długo Sim może pozostać w danej lokacji
Simy mogą się wiązać z innymi poznanymi w nowych lokacjach Simami i zabrać je do domu w Sunset Valley/Riverview
Przygody będą dostępne w obozie początkowym
Przygody tworzone są przez łańcuch kolejnych czynności
Przykładem czynności może być fotografowanie Sfinksa
Ukończenie przygody odblokowuje kolejne i poprawia nasz poziom pobuty
Simy mogą odkrywać nowe przedmioty, które następnie mogą zabrać ze sobą do domu
Będą pułapki w trakcie przygód, np. ściany ziejące ogniem. Każdą pułapkę da się ominąć
Jeżeli zarejestrujecie swoją kopię gry otrzymacie możliwość ściągnięcia "zestawu odkrywcy"
Wszelkie przyciski, klucze i przedmioty będą ukryte, np. przełączniki mogą znajdować się w dziurach w ścianie
Niektóre Simy będą się bały mumii, inne nie (prawdopodbnie nie będą się bały te, które są odważne)
Umiejętności i przedmioty mogą być zdobywane wraz z postępami w eksploracji zabytków
Będą ukryte tunele
W głównym obozie na specjalnej tablicy znajdziecie wszystkie dostępne zadania
W Piramidach nowe pomieszczenia będą początkowo nieoświetlone, aby zwiększyć szansę na to, że będziecie zaskoczeni wchodząc do nich
Przełączniki będą wywoływały konretne akcje, np. rozbrojenie pułapki
Poziom pobytu
Posiadając zerowy "poziom pobytu" możecie spędzić w lokacji tylko 2 dni
Mumie
Będą w Egipcie
Mogą rzucić na Sima klątwę, które sprawi, że sam stanie się mumią
Wizyta u Sfinksa zdejmie z Was klątwę
Mumie są silniejsze, pojawią się duchy mumii jeśli ta zginie
Sim może walczyć z mumią. Jeśli przegra dosięgnie go klątwa. Na jej zdjęcia ma 14 dni, jeśli nie zdąży sam stanie się mumią
Mumia, jako część rodziny Sima odblokowuje unikalne opcje
Grobowce
Dostaniecie narzędzie do budowania grobowców, które będzie mogli udostępniać innym graczom
Grobowiec może mieć max. 4 poziomy, można je wyposażyć w ukryte przedmioty
Będziecie mogli tworzyć mgłę, która zakryje część lokacji
Będzie możliwość ustawiania przełączników w podłodze, co może spowodować uruchomienie pułapek itp.
Sim może samemu majsterkować przy pułapkach albo spróbować znaleźć coś, co je rozbroi
Zbiorniki z wodą pozwolą Simowi uniknąć pułapek z ogniem. Na dnie można znaleźć skarby i przełączniki np. dezaktywujące pułapkę
Będą skrzynie ze skarbami
W sakrofagach znajdziecie skarby, ale i mumie
Pojawią się dźwignie w kształcie pochodni, statuy, które można przesuwać i ukryte schody
Nowe opcje budownicze
Namioty
Pułapki i sekretne drzwi
Podobno nie będzie opcji budowy własnych dzielnic, choć taka opcja jest przewidywana
Inne
Nowe stroje
Simy nie starzeją się na wakacjach
Wróciły ekrany ładownia, w formie animacji samolotu, w momencie, kiedy bedziecie zmierzać do celu podróży
Będziedzie mogli tworzyć własne napoje i nadawać im nazwy
Dodane zostaną nowe sztuczki, co pozwoli Wam łatwiej tworzyć własne grobowce
Simy będą mogły przenosić obóz, co znaczy, że możecie rozbić namiot tam, gdzie chcecie
Mają się pojawić krokodyle
Nowe lokacje mogą być odwiedzane przez Sima w każdym wieku
Dzieci muszą mieć opiekę w trakcie wyprawy
Będą publiczne toalety
Napoje, które dojrzewają (oznacza to, że Sim będzie mógł robić wino) są lepsze
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB
![Chomikowe rozmowy Chomikowe rozmowy](http://x4.static-chomikuj.pl/res/a2dccdc43c.png)
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (32) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (32)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)