Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Test Drive Unlimited PL PC.rar

Madaraa / ►GRY PC / ◄ GRY OD 1-6 GB / Test Drive Unlimited PL PC.rar
Download: Test Drive Unlimited PL PC.rar

3,51 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB (GeForce 6600GT lub lepsza), 8 GB HDD, Windows 2000/XP

Istniejąca od 1987 roku seria Test Drive przez lata doczekała się mnóstwa kontynuacji, w których sukcesywnie zmieniała swoje oblicze. Omawiana produkcja jest pierwszą, jaką stworzono z myślą również o konsoli Xbox 360 i w stosunku do swoich poprzedników zawiera najwięcej zmian, odróżniających ją od standardowych wyścigów samochodowych.Pierwszą zmianą, jaką napotkają gracze po uruchomieniu gry jest możliwość wybrania tzw. avatara, czyli wizerunku kierowcy. Ma to miejsce na lotnisku, gdzie zaczyna się cała zabawa. Ponadto w trakcie gry odwiedzamy sklepy i kupujemy ubrania, które odróżnią nas od innych użytkowników Test Drive Unlimited podczas rozgrywek sieciowych. Warto dodać, że ciuchy nabywa się za kupony wygrywane za podwożenie autostopowiczów. Część ubrań firmowana jest przez prawdziwych projektantów, np. Marka Ecko, część można ściągnąć z Internetu za pomocą łatwej w obsłudze usługi. Kolejna zasadnicza zmiana dotyczy sposobu uczestnictwa w wyścigach. Każdy gracz otrzymuje na starcie swój dom z garażem, który stanowi bazę wypadową do wszystkich działań podjętych podczas zmagań. Swoje własne cztery kąty umożliwiają np. odbiór wewnętrznej poczty elektronicznej, przeglądnięcie stale uaktualnianego biuletynu informującego o nowych samochodach i wyścigach, a także korzystanie z aukcji internetowych na modłę popularnego serwisu eBay, gdzie inni użytkownicy wystawiają do sprzedaży swoje maszyny. Odpowiedzialny za wydanie gry koncern Atari postarał się również, aby po premierze programu można było ściągać z sieci modele nowych samochodów. Ich liczba jest uzależniona od zawartych umów na wykorzystanie licencji pomiędzy Atari a producentami prawdziwych aut.Po podjęciu gotowości wyruszenia na ulice, gracz udaje się do garażu, który nie spełnia tylko funkcji dekoracyjnych, ale stwarza również możliwość wyposażenia auta w kosztowne elementy wyposażenia wnętrz. Gracz może również obchodzić samochód, przyglądać się mu pod każdym kątem, otwierać drzwi i podziwiać tapicerkę. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w grze standardowo zawartych jest około 90 luksusowych samochodów i motocykli, Test Drive Unlimited odkryje się przed nami nie tylko jako produkt rozrywkowy, ale również jako interaktywny katalog aut, które możemy dowolnie oglądać i podziwiać.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
wymagania sprzętowe: Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600 Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.
wymagania sprzętowe: System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Brutalna gra nawiązująca do footballu amerykańskiego, przypominająca Speedballa i Chaos League. Dowodzimy drużynami składającymi się z przedstawicieli różnych ras, znanych z uniwersum Warhammera.Blood Bowl to gra sportowa, będąca brutalną odmianą futbolu amerykańskiego osadzoną w klimatach fantasy, wzbogacona dodatkowo o opcje managerskie. Jest to zarazem nieoficjalna kontynuacja wydanej w 2004 roku gry Chaos League. Jedną z głównych zalet Blood Bowl jest licencja firmy Games Workshop, w rezultacie czego akcja programu rozgrywa się w fantastycznym uniwersum Warhammera.Gracz przejmuje kontrolę nad drużyną składającą się z osobników jednej z ośmiu dostępnych ras. Wybór ten odgrywa bardzo istotną rolę, albowiem przedstawiciele każdej z grup mają swoje mocne i słabe strony. Przykładowo, orkowie wyróżniają się za sprawą ogromnej siły, ale cechują się niewielką mobilnością, krasnoludy dysponują możliwością stawiania skutecznych bloków, a ludzie-jaszczurki wykazują się nieprzeciętną zwinnością.Dostępne rasy do walk wystawiają drużyny składające się z różnych typów zawodników (napastnicy, obrońcy itp.). Warto ponadto zwrócić uwagę na możliwość przyzywania potężnych pomocników, takich jak ogry czy pogromcy trolli. Stwory te są w stanie przechylić szalę zwycięstwa w spotkaniu. Członkowie zespołu w miarę wygrywania kolejnych pojedynków zdobywają punkty doświadczenia, dzięki czemu uzyskują dostęp do nowych umiejętności.Proces zarządzania drużyną obejmuje przede wszystkim dbanie o jej finanse. Pozyskane z kolejnych meczów fundusze przeznacza się między innymi na zakup nowych zbroi czy potężnych broni. Możliwe staje się również wynajmowanie usług różnego rodzaju pomocników, w tym zagrzewających drużynę do walki cheerleaderek. Równie istotne jest umiejętne ustalanie składu zespołu.Kolejne mecze mogą być przeprowadzane na dwa różne sposoby. Decydując się na starcia rozgrywane w czasie rzeczywistym w większym stopniu należy skupić się na wykonywaniu szybkich i efektownych akcji. Niejednokrotnie na podjęcie właściwej decyzji gracz ma jedynie kilka sekund. Zdecydowanie spokojniej prezentuje się drugi wariant rozgrywki, oferujący zabawę w systemie turowym. Większy nacisk położono tu na elementy taktyczne, gdyż wykonanie każdego ruchu związane jest z dogłębnym planowaniem.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 256 lub lepsza), 4,5 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Lost Horizon jest przygodówką point-and-click, opracowaną przez niemieckie studio Animation Arts, autorów cyklu Secret Files. Akcja gry ma miejsce w 1936 roku, a naszym zadaniem jest rozwikłanie tajemnicy wypraw nazistów, zajmujących się poszukiwaniem efektywnych środków zagłady. W tle przewija się okultyzm, starożytne artefakty oraz zapomniane bóstwa.Podczas zabawy wcielamy się w trzy zróżnicowane postacie: byłego brytyjskiego żołnierza, a obecnie przemytnika Fentona Paddocka, wysłanego z misją zlokalizowania zaginionej w Tybecie ekspedycji naukowej; Richarda Westona, syna gubernatora i kierownika owej ekspedycji, oraz Kim – młodziutką mieszkankę Hongkongu.Wyprawa Fentona to oczywiście dopiero wstęp do prawdziwej przygody. Cała historia jest wielowarstwowa i wielowątkowa. W trakcie niej poznajemy burzliwą przeszłość przemytnika i dowiadujemy się, dlaczego usunięto go z armii. Wzruszamy się losem dorastającej w sierocińcu Kim i zastanawiamy, czemu dziewczynę ściga chińska triada. Fabuła Lost Horizon zabiera nas do promieniujących spokojem starożytnych świątyń Tybetu, tętniącego nocnym życiem Hongkongu czy barwnego Maroka. Trafiamy też do wspaniałego i na wskroś angielskiego pałacu gubernatora oraz narażamy się na niebezpieczeństwo w ciemnych i obskurnych portowych uliczkach. Mimo że historia ma poważne tło – niepewna sytuacja polityczna na całym świecie i szerzący się nazizm – w grze odnajdziemy charakterystyczne dla twórców Tajnych Akt poczucie humoru i parę żartobliwych scen.Fani tejże serii rozpoznają też od razu charakterystyczny kursor w kształcie komputerowej myszki z zielonymi klawiszami. Innym wspólnym elementem jest możliwość przełączania się między postaciami i konieczność współpracy między nimi w niektórych momentach. Nowością natomiast jest narrator, który (zamiast dotychczasowego dziennika) udziela wskazówek, oczywiście, na wyraźnie żądanie gracza. Niektóre zagadki da się rozwiązać na dwa sposoby, np. umiejętnie prowadząc dialog z daną postacią niezależną, która dzięki temu zechce nam pomóc, lub radząc sobie samemu. W trakcie rozgrywki pojawiają się także krótkie czasówki, które można powtarzać aż do skutku i ustalać ich stopień trudności. Wszystkich porzygodówkowiczów zapewne ucieszy informacja, że mimo burzliwych czasów, w jakich osadzono fabułę gry, licznych ucieczek, pościgów i sytuacji zagrożenia życia bohaterów, w grze nie można zginąć.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2.5 GB HDD Po klęsce swoich armii, tchórzliwy król uciekł za granicę i stamtąd próbuje spiskować, aby odzyskać tron. Potężni baronowie nie zamierzają czekać i już rozpoczęli rozdrapywanie królestwa na małe i słabe państewka. Czy jesteś w stanie powstrzymać ich wygórowane ambicje i zjednoczyć królestwo pod swoim panowaniem? Przekonaj się o tym w wyjątkowej grze Twierdza 2! Zagraj w najbardziej realistyczne połączenie strategii czasu rzeczywistego z grą symulacyjną!
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Studio Gaijin Entertainment znane było dotychczas z solidnych gier o tematyce lotniczej. Na pierwszy plan wysuwa się tu nader udana próba przeniesienia kultowego Il-2 Sturmovik na konsole, który siłą rzeczy nie zdobył pierwszych miejsc na listach sprzedaży, natomiast dobrze odebrali go krytycy oraz fanatycy symulacji. Drugim sztandarowym tytułem została seria Wings of Prey. Rosyjski zespół poszedł za ciosem i postanowił opracować produkt przeznaczony dla miłośników helikopterów bojowych. Apache: Air Assault to luźno nawiązująca do klasyki (mowa tu o Desert Strike oraz Gunship 2000) gra akcji z pewnymi ambicjami.Apache: Air Assault posiada domyślnie trzy tryby rozgrywki. Kampania, jak sama nazwa wskazuje, kieruje gracza przez 16 misji. Operacje Eskadry to nic innego jak multiplayer z 13 specjalnie przygotowanymi scenariuszami, w których może wziąć udział do czterech użytkowników naraz. Tryb wieloosobowy skupia się wyłącznie na kooperacji, co w ostatecznym rozrachunku jest ogromną zaletą. Twórcy położyli ogromny nacisk na współpracę i jakość samej rozgrywki w sieci – nie zanotowałem przeraźliwych lagów ani przesadnie utrudniających zabawę błędów. Jeżeli dopracowanie jednego trybu odbyło się kosztem usunięcia pozostałych, to jest to moim zdaniem dobry ruch. Ostatnim typem zabawy jest Lot swobodny, w którym można ustawić kilkanaście opcji dotyczących uzbrojenia, liczby jednostek sojuszniczych i wrogich, a przede wszystkim lokacji, w której postanowimy potrenować.Brzmi zachęcająco? Pomijając multiplayer, w rzeczywistości wygląda to odrobinę gorzej. Kampania cierpi przede wszystkim na brak sensownego wątku, który mógłby faktycznie zainteresować gracza globalnym konfliktem. Historia nie ma w zasadzie konkretnego wprowadzenia i od razu rzuca nas w wir świszczących dookoła kul i rakiet. Mam ogromny żal do autorów, że nie spróbowali świadomie nawiązać do starych, niesamowicie grywalnych symulatorów, które posiadały menu briefingu, pokazujące sytuację geopolityczną oraz zarys następnej misji. Skopiowanie tak prostego pomysłu nie byłoby wielkim grzechem, a na pewno przyczyniłoby się do bardziej pozytywnego odbioru wklejonej od niechcenia, pretekstowej fabuły. W konsekwencji ciężko pisze się o kampanii Apache’a jako kampanii, bardziej wygląda to na zlepek zadań porozrzucanych na kilku wyimaginowanych terytoriach – afrykańskim wybrzeżu Lualu, południowoamerykańskiej dżungli Salcedo oraz chłodnym i górzystym Tazyrstanie.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 2.5 GB HDD Juiced to wyścigi samochodowe będące kombinacją realistycznej symulacji oraz prostoty sterowania i efektowności rozgrywki typowej dla dynamicznych gier arcade’owych. Podobnie jak konkurencyjna produkcja Need For Speed: Underground zrealizowano je w stylu słynnego filmu The Fast And The Furious. Juiced oferuje fanom tego typu produkcji nowoczesną i efektowną grafikę 3D, realistyczny model fizyczny i model zniszczeń samochodów, tysiące możliwych modyfikacji samochodów, niespotykaną wcześniej możliwość jazdy drużynowej oraz „coś” co autorzy nazywają „prawdziwym spojrzeniem na uliczne wyścigi”.W Juiced oprócz prędkości liczy się także styl. Jeśli twoja jazda lub po prostu samochód nie przypadnie do gustu przeciwnikom nie będą chcieli się z tobą ścigać. Naturalnie przekłada się to na karierę - nie ma wyścigów, nie ma kasy, nie ma usprawnień samochodów. Gra w umiejętny sposób łączy symulację z elementami zręcznościowymi, co powoduje, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.Opcja rozgrywki drużynowej, o której wspomniano na początku, umożliwia łączenie się z sieciową społecznością graczy Juiced i „rekrutację” kierowców do swojego teamu. Tak skompletowana drużyna stanie do zawodów z innymi - stawką jest oczywiście zwycięstwo ale także prestiż i uznanie w oczach całej społeczności.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności