Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Pound of Ground PC.iso

Madaraa / ►GRY PC / ◄ GRY OD 1-6 GB / Pound of Ground PC.iso
Download: Pound of Ground PC.iso

1,3 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Evil Days: Pound of Ground jest kontynuacją nietypowej produkcji - Evil Days of Luckless John, która stanowi prawdziwy miks różnych gatunków gier - akcji, wyścigów, przygodówek, a nawet roleplay'ów. Za jej stworzenie odpowiada studio Centauri Production mające na swoim koncie głównie przygodówki takie jak: Alternativa, Gooka: The Mystery of Janatris, Memento Mori.

Ponownie wcielamy się w rolę Johnny’ego Meyera, który prowadzi hulaszczy tryb życia w swoim rodzimym mieście Snake City. Z tego powodu pomimo swej ogromnej fortuny nie cieszy się poważaniem wśród sąsiadów, a kobieta, która wpadła mu w oko nie zwraca na niego uwagi. Pewnego dnia wszystko się zmienia – Johnny budzi się w opuszczonej farmie na środku pustyni jedynie z kijem baseballowym w ręku. Niestety nie pamięta niczego, co się wcześniej wydarzyło, a na domiar złego w pobliżu kręcą się całe zastępy zombiaków. Szybko znajduje więc samochód i bardziej przydatne uzbrojenie, po czym udaje się w kierunku swego prawdziwego domu. Gdy jednak dociera do miasta okazuje się, że jego ulice i domy przepełnione są nieumarłymi. Jak się okazuje, tym co przemienia ludzi w bezmyślne zombie jest tajemnicza żółta mgła, za której stworzeniem stoi obłąkany profesor Hoffman Vangele pragnący na zawsze zaistnieć na kartach historii. Zadaniem naszego bohatera jest uratowanie miasta i odnalezienie zaginionej wybranki serca. Jednak najpierw musi stawić czoła całej armii wrogów i winnemu całej tej sytuacji szaleńcowi.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Alarm for Cobra 11: Burning Wheels to gra wyścigowa, stanowiąca kontynuację dla wydanej w 2007 roku produkcji Alarm for Cobra 11: Crash Time. Całość bazuje na popularnym niemieckim serialu kryminalnym Cobra – Oddział specjalny, stworzonym przez stację RTL. W omawianej produkcji gracz poznaje dalsze losy znanych z serialu detektywów, zajmując się rozwiązywaniem ciekawych spraw śledczych. Kampania dla pojedynczego gracza składa się z ponad pięćdziesięciu misji, zaliczanych w dowolnej kolejności. Gracz zajmuje się między innymi wyłapywaniem piratów drogowych, ściganiem niebezpiecznych szaleńców czy demaskowaniem uczestników nielegalnych wyścigów.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, 32MB karta grafiki Soldiers: Heroes of World War II to gra strategiczna, stworzona przez ukraiński zespół Best Way, w której naszym zadaniem jest dowodzenie oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy, wykonujących rozmaite działania, przeważnie na tyłach wroga, w czasie II Wojny Światowej. Akcja ma miejsce na terytorium Europy, a do przejścia czeka ponad 25 misji bojowych inspirowanych heroicznymi wyczynami żołnierzy w czasów IIWŚ, wchodzących w skład sił Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Rosji i Niemiec. Dużym plusem programu jest dobra, trójwymiarowa grafika z realistycznie zrealizowanymi elementami środowiska, które w trakcie misji, można częściowo, lub całkowicie zniszczyć. Poza tym, Soldiers: Heroes of World War II oferuje: * Akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby, która dzięki solidnej realizacji, pozwala poczuć się, jak podczas oglądania filmu wojennego. * Ponad sto pojazdów i dwadzieścia pięć broni, nawiązujących do epoki. * Bezpośrednią kontrolę nad wyborem celu. W grze, dzięki skutecznemu trafieniu można wyeliminować czołg, niszcząc jego gąsienice, lub zabijać żołnierzy wroga, szybkim strzałem w głowę. * Dopracowany silnik fizyczny, z realistyczną trajektorią lotu wystrzeliwanych pocisków. * Zaawansowaną inteligencję komputerowego przeciwnika: wróg atakuje w formacjach, wycofuje się w sytuacjach zagrożenia, szuka naturalnych barier ochronnych i kryjówek, próbuje zorganizować zasadzkę, itp. * Ponad sto różnych animacji żołnierzy, zwiększających realizm rozgrywki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB GTR Evolution to tytuł ze studia SimBin, które zasłynęło takimi grami jak GT Legends, czy GTR 2: FIA GT Racine Game. Pozycje te są bardzo dobrymi symulatorami wyścigów i cieszą się niezwykłą popularnością. Tym razem mamy okazję pościgać się jednymi z najlepszych samochodów z kategorii GT i WCTT Extreme (World Touring Car Championship). m.in.: Aston Martin DBR9, Audi R8 GT Concept, Dodge Viper Comp. Coupe, Corvette C6.R, MNW M3 GTR, Gillet Vertigo, czy Marcos Marcorelly GTC. Produkcja liczy sobie 22 samochody podzielone na trzy klasy. Pojeździmy nimi po 19 zróżnicowanych torach, w tym po legendarnym Nurburgring Nordschleife, który jeszcze nie zagościł w żadnej grze komputerowej o tematyce wyścigowej, głównie ze względu na ogromny poziom trudności. Green Hell – bo tak też mówi się na Nurburgring, jest niezwykle zdradliwy i trudny technicznie. WYPAKUJ KLIKNIJ NA SETUP BAT ZAINSTALUJ GRAJ (PL)
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends. Jako człowiek wcielamy się w postać młodego myśliwego, który natknął się na umierającego króla Imperium. Posłuszny jego rozkazom wyrusza w długą i pełną niebezpieczeństw drogę do stolicy, gdzie dzięki swoim zasługom dostępuje zaszczytu zostania rycerzem, a w końcu nawet generałem całej armii. Z kolei grając po przeciwnej stronie zostajemy przywódcą triendów, którego zadaniem jest zjednoczyć rozproszone armie i odeprzeć atak ludzkich najeźdźców z jego ojczyzny. Obie historie mają odrębny przebieg, ale pod koniec łączą się ze sobą w zaskakującym finale. Na początku rozgrywki wybieramy bohatera, który może należeć do jednej z czterech grywalnych ras. Następnie określamy, czy chcemy być świetnie posługującym się różnymi rodzajami broni wojownikiem czy też specjalizującym się w jednej z dwóch właściwych danej rasie tajemnych dyscyplin magiem. Wybór nastawionej na czary postaci niesie za sobą liczne konsekwencje. Między innymi nie możemy korzystać z większości rodzajów broni ani nosić zbroi.
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Risen to stworzona przez studio Piranha Bytes gra z gatunku cRPG, będąca pierwszym projektem niemieckiej grupy od czasu wydania trzeciej odsłony Gothica. Produkt nie wiąże się w żaden sposób z sagą o przygodach Bezimiennego, gdyż nie pozwoliły na to prawa autorskie, pozostałe przy firmie JoWood. Akcja tytułu rozpoczyna się na wyspie, której centralnym punktem jest czynny wulkan. Wokół niego ukształtował się zróżnicowany krajobraz, w którym można dostrzec góry, tereny bagniste czy kamieniste wybrzeża. Obszar obfituje w zróżnicowane gatunki fauny i flory oraz liczne, przemieszczające się częstokroć w grupach potwory. Wulkaniczną wyspę zamieszkują też ludzie i przedstawiciele innych ras. Próżno jednak szukać tu orków, krasnoludów czy elfów.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Exodus from the Earth jest stricte pecetową grą z gatunku FPS, opracowaną przez rosyjskich developerów z firmy Parallax Arts Studio. Niniejsza pozycja przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, kiedy cywilizacji ludzkiej grozi ogromne niebezpieczeństwo. Ziemia przestaje być odpowiednim miejscem do życia z uwagi na stale rosnącą temperaturę, co spowodowane jest przekształcaniem się Słońca w czerwonego olbrzyma. Świadomość nieuchronnej zagłady motywuje ludzi do rozpoczęcia przygotowań, mających zaowocować skolonizowaniem odległej i nie zbadanej do końca planety. Ziemski rząd wysyła więc agenta imieniem Frank, którego zadaniem jest zdjęcie woalu tajemnicy, okrywającego tę ostatnią oraz pewną korporację, prowadzącą wydobycie niezwykłego minerału o nazwie A.X. Trójwymiarową oprawę graficzną w Exodus from the Earth generuje engine Riposte. Wirtualna rzeczywistość obejmuje dwa równoległe światy, w których toczy się akcja – Ziemię z przyszłości oraz wspomnianą planetę, zamieszkiwaną przez obce człowiekowi stworzenia. Rzecz jasna nasze główne zadanie stanowi przechodzenie do kolejnych etapów zabawy poprzez torowanie sobie drogi brutalną siłą. W trakcie rozgrywki ogień kierujemy na ziemskich agentów służby bezpieczeństwa, roboty, mutanty, cyborgi etc. Okazjonalnie trzeba radzić sobie z prostymi zadaniami logicznymi. Całości dopełnia wysoce interaktywne środowisko, w którym funkcjonują realistyczne prawa fizyki.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund. Nowy produkt powstał pod skrzydłami korporacji Ubi Soft Entertainment, a developingiem zajęło się słynne studio rodem z Montrealu, które stworzyło wcześniej m.in. Tom Clancy’s Splinter Cell. Wśród projektantów honorowe miejsce przewidziano rzecz jasna dla wspomnianego programisty – inicjatora sagi. Kolejna odsłona przygód perskiego księcia została ponownie osadzona w fikcyjnym bliskowschodnim kraju z okresu rozkwitu średniowiecza. Główny bohater powraca z męczącej kampanii wojskowej i zatrzymuje się w gościnie u zaprzyjaźnionego władcy. W pałacu poznaje zdradzieckiego wezyra i pod jego wpływem uwalnia z klepsydry legendarne Piaski Czasu, stanowiące ogromne zagrożenie dla świata. Jednakże nieoczekiwanie pojawia się piękna, zagadkowa i potencjalnie niegodna zaufania niewiasta. Kobieta owa wydatnie wspomaga tytułowego herosa w przywracaniu normalnego stanu rzeczywistości.
wymagania sprzętowe: System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności