Cities.XL.2011.PL.part2.rar
-
! LEGO Harry Potter Lata5-7 ! ★★★★★★★★★★ -
! Assassin's Creed Revelations ! ★★★★★★★★★★ -
! Batman Arkham City ! ★★★★★★★★★ -
! RACE Injection ! ★★★★★★★★★ -
! ANNO 2070 ! ★★★★★★★★★★ -
☆ Batman Arkham City -
☆ Battlefield 3 -
♣ Black Mirror III -
♣ BlackSite Area 51 -
♣ BLUR -
♣ BRINK -
♣ BULLETSTORM -
♣ Burnout Paradise The Ultimate Box -
♣ C & C 4 Tyberyjski Zmierzch -
♣ Call od Duty World at War -
♣ Call of Duty 4 Modern Warfare -
♣ Call of Duty Modern Warfare 2 -
♣ Call of Duty Modern Warfare 3 -
♣ Call of Juarez -
♣ Call of Juarez The Cartel -
♣ Call of Juarez Więzy Krwi -
♣ Chernobyl Terrorist Attack -
♣ Cities XL 2011 -
♣ Cities XL 2012 -
♣ Civilization V -
♣ COD BLACK OPS -
♣ Company of Heroes -
♣ Company of Heroes Opposing Fronts -
♣ CRASH TIME 4 The Syndicate -
♣ CRYSIS -
♣ CRYSIS 2 -
♣ Crysis Warhead -
♦ 32 Bit -
♦ 64 Bit -
♦ Code of Honor 2 Łańcuch Krytyczny -
♦ Code of Honor 3 Stan Nadzwyczajny -
♦ Code of Honor Legia Cudzoziemska -
BEZ-INSTALACYJNA -
CRACK+UPDATE -
DODATKI -
MOJE SCREENY -
PATCH -
PES 2012 -
REPACK-BLAC.BOX -
RIP by Black Box -
SPOLSZCZENIE -
WERSJA bez STEAM -
WERSJA od O22y -
WERSJA RELOADED -
WERSJA SKIDROW
![obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/_f6PComDfRKA/TbkKNLMSePI/AAAAAAAABbE/otGF5cV84bA/CITIES.png)
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.