Anno 1701 - Patch v.1.04 PL.rar
-
! ANNO 2070 ! ★★★★★★★★★★ -
▣ Euro Truck Simulator 2 [PC] -
■ Battlefield Bad Company 2 -
▣ Crash time V PC (2012) -
█ DLA DZIECI -
♣ CRYSIS -
♣ Operation Flashpoint Red River -
120 Super Sexy Girls Wallpapers -
2006 - 1701 -
2009 - 1404 -
60 Sexy and HOT Girls Wallpapers 1920 X 1440 -
ADW Model 2008 -
aktorka -
Astronomia -
auto -
Bajki i baśnie polskie -
Basnie Braci Grimm -
BUDOWLE -
Crack -
Czas Honoru 4 -
Dean Yeagle -
Dla dzieci -
Filmy 3D -
FILMY PREMIERY -
GRY Z AMIGI Na (PC) -
GTA 4 -
hentai -
instrukcje lego -
Kartonowe modele do sklejania -
Kurs Rysowania Dla Dzieci • -
ŁATWE MODELE DO SKLEJANIA DLA DZIECI -
MaskotekXD -
Medal of Honor 2010 PL -
Mio, mój Mio -
Patch v.1.04 PL -
Patche v.1.3 PL -
Programy -
Psoty Dudusia Wesołka -
ruskie modele papierowe -
Samochody i Motocykle -
samoloty -
SAMOLOTY Z KARTKI PAPIERU -
Savy -
Sexi Azjatki -
Tapety Czarno Białe -
Tapety HD rar -
TESTY NA INTELIGENCJĘ -
The Settlers 6 -Narodziny Imperium -
The Settlers 7 2010 PL -
Zrób to sam
=============PATCH 1.04=================================
Ogólne ulepszenia:
- Usunięto błędy pojawiające się podczas prób połączenia się w grze wieloosobowej.
=============PATCH 1.03=================================
Ogólne ulepszenia:
- Nowa nagroda za wykonanie zadania: okręty
Zostało wprowadzone nowe (rzadkie) zlecenie handlarzy, dzięki któremu gracz może otrzymać azjatycką dżonkę wojenną jako nagrodę.
- W menu została dodana opcja „Dodatki“, umożliwiająca uruchomienie i pracę z edytorem map oraz wczytanie map stworzonych w edytorze.
- Wprowadzono nowe komunikaty językowe, żeby zwiększyć różnorodność wypowiedzi oraz powiedzeń używanych przez ludność.
- Zostało wprowadzonych wiele zmian, aby gracz posiadający dodatek (z grą główną) nadal mógł grać w grze wieloosobowej z graczami nieposiadającymi dodatku.
=============PATCH 1.02=================================
Ogólne ulepszenia:
- Nowa nagroda za wykonanie zadania: Okręt
Dodano nowe (rzadkie) zlecenie umożliwiające graczom uzyskanie w nagrodę azjatyckiej dżonki handlowej.
- Zwiększenie maksymalnej liczby szlaków handlowych
Liczba szlaków handlowych została zwiększona z 20 do 50.
- Ponowne zapraszanie gości honorowych
Wszyscy goście honorowi z wyjątkiem Królowej mogą być powtórnie zapraszani (po pewnym okresie czasu). Koszt przekazania kluczy do miasta został z tego powodu zwiększony.
- Skarb piratów
Gracze zdobywają skarb piratów po zniszczeniu kryjówki piratów.
- Wskaźnik całkowitego czasu gry
Dymek informacyjny obok klepsydry będzie wskazywał oprócz czasu gry w sesji także całkowity czas gry dla aktualnego profilu gracza.
- Trwałe zwiększenie prędkości gry
Za pomocą konfigurowalnego skrótu klawiszowego można przełączać pomiędzy wyższą prędkością a prędkością normalną.
- Wskaźnik kosztów utrzymania
Dymki informacyjne budynków i elementów menu budowy pokazują szacunkowe koszty utrzymania oraz koszty budowy.
- Medale platynowe
Dodano 4 nowe medale platynowe.
1. Medal za czas: Platynowy za 750 godzin gry tym profilem
2. Medal za mieszkańców: Platynowy za 25000 mieszkańców na poziomie trudności: “Trudny”.
3. Medal za majątek: Platynowy za 999999 złotych monet na poziomie trudności „Trudny”.
4. Medal za towary kolonialne: Platynowy za 600 ton jednego z czterech towarów kolonialnych w jednym z magazynów gracza na poziomie trudności: „Trudny”.
- Zwiększenie maksymalnego majątku
Nowy limit złotych monet można ustawić na poziomie: 999999999.
- Uproszczone dodawanie statku do szlaku
Jeśli statek został wybrany w sytuacji otwartej mapy strategicznej, można go jednocześnie dodać do szlaku przytrzymując klawisz SHIFT i klikając LPM odpowiedni szlak.
- Ulepszenie wielu budynków naraz
Po kliknięciu LPM przycisku ulepszenia domu, wszystkie domy gracza znajdujące się na tej samej wyspie, na tym samym poziomie i które można udoskonalić mogą zostać ulepszone w tym samym czasie dzięki przytrzymaniu klawisza SHIFT. Wszystkie budynki, które można ulepszyć, takie jak budynki handlowe, wieże i kopalnie mogą skorzystać z tej techniki udoskonalenia. Za pomocą tej techniki można również obsiewać farmy i plantacje.
- Funkcja „resetowania”
Układy klawiszy można przywracać do ustawień domyślnych za pomocą przycisku „Domyślne”.
Usunięcie błędów i zbalansowanie gry:
- Sztorm Irokezów został osłabiony.
- Ścieżka tornado jest nieco inna.
- Gracze mogą teraz zastępować graczy komputerowych jako partnerzy w braterstwie z obcymi kulturami.
- Okręty pirackie są nieco silniejsze.
- Osiągnięcie niepodległości prowadzi do redukcji zużycia towarów kolonialnych przez ludność.
- Nie pojawia się już komunikat o błędnej trasie handlowej, jeśli dok został ulepszony do magazynu.
- Przy zapamiętanych grach z udziałem wielu graczy, które są ładowane z lobby, imiona graczy komputerowych nie ulegają zmianie.
- Flota królowej walczy tak samo jak flota pozostałych graczy komputerowych.
- Nie jest możliwe przypadkowe aktywowanie okienka czatowego po uprzednim dezaktywowaniu interfejsu.
- Został usunięty rzadki problem w centrum wioski podczas wizyty gości honorowych.
- Jeśli nie jest możliwe dotarcie do punktu patrolowego, jednostki nie zatrzymują się na drodze do niego.
- Jednostki wojskowe już nie stoją „w sobie” w punkcie zbornym.
- Na domach widoczne są skutki zarazy.
- Otwarcie menu gry za pomocą klawisza ESC automatycznie zatrzymuje grę.
- Ofiarowywanie pieniędzy obcym kulturom i graczom komputerowym mimo ujemnego salda majątku nie jest już możliwe.
- Wybór profilu graczy komputerowych dostosowuje się zawsze do wybranego poziomu trudności.
- Przy mniej niż czterech ludzkich graczach (i aktywnym opcji „Rozpocznij z magazynem”), żaden z graczy nie musi rozpoczynać na wyspie wulkanicznej.
- W grze wieloosobowej gra nie rozpoczyna się, jeśli klient stracił połączenie.
- Odkrycie Tłumacza powoduje spadek cen towarów obcych kultur.
- Nazwy miast innych graczy są wciąż wyświetlane w grze wieloosobowej, kiedy jeden z ich budynków handlowych zostaje kliknięty po zniszczeniu magazynu.
- Biskupi i wędrowni kaznodzieje nie mają już tego samego pliku dźwiękowego.
- Wyspa piratów może zostać zasiedlona po zwycięstwie nad Ramirezem. Ramirez nie buduje już żadnego magazynu.
- Żywopłoty nie są już niewidzialne po załadowaniu starego stanu gry.
- Nie ma już przyjaznych komunikatów dźwiękowych, jeśli kliknie się w menu dyplomacji na gracza, z którym jest się na wojennej stopie.
- Odkrycie „Duży żagiel“ powoduje oczekiwane efekty.
- Jeśli jakiś gracz osiągnie niezależność, punkty nie są już przydzielane żadnym innym graczom, także graczom komputerowym.
- Został usunięty rzadki problem z paskami przewijania.
- Niezależność można teraz osiągnąć, nawet jeśli zostali wyłączeni goście honorowi.
- Klawisz ESC nie otwiera już menu opcji, jeśli zostają wyświetlone statystyki.
- Nazwa gry i hasło wyświetlają się teraz prawidłowo także przy połączeniu typu LAN
- Klepsydra nie zakrywa już żadnych tekstów.
- Zostało poprawionych kilka niedopracowanych wcześniej szczegółów w przyporządkowaniu funkcji klawiszom.
- Kolory obszarów działania kamieniarzy zostały poprawione.
- Goście honorowi mogą być zaproszeni przez Senat, jeśli wcześniej przynajmniej raz byli w odwiedzinach lub jeśli został odkryty klucz do miasta.
- Daniny płacone królowej są teraz prawidłowo odliczane.
- Połączenie z grami wieloosobowymi z własną mapą jest możliwe tylko przy tej samej wersji map.
- Numer wersji patcha wyświetla się prawidłowo w menu głównym.
- Po pozytywnym zakończeniu scenariusza pojawia się medal tuż za nazwą scenariusza.
- Scenariusz: „Klątwa Małpiego Boga“ – Skarb Małpiego Boga nie znika już po wczytaniu zapisanej gry.
- Zostało usuniętych kilka problemów z wielkością plików zapisanych gier.
- Zostały wprowadzone różne zmiany sztucznej inteligencji, mające poprawić i dopasować zachowanie komputera w grze.
- Został usunięty sporadyczny błąd, uniemożliwiający graczom rozmowę podczas połączenia bezpośredniego w grze wieloosobowej.
=============PATCH 1.01=================================
Usunięte błędy
- Statek pływający na szlaku handlowym, zatrzymujący się przed magazynem, nie pływał dalej tym samym szlakiem.
- Zespołowe zwycięstwo w grze wieloosobowej było czasami niemożliwe do osiągnięcia.
- Okręty komputera mogły utknąć na skraju mapy.
- Komputer nie reagował na zniszczenie obcej kultury.
- Problem wyświetlania podczas zapisu gier wieloosobowych.
- Możliwość zawarcia więzów braterstwa z więcej niż jedną kulturą.
- Błędy w bilansie po zapisie gry i jej wczytaniu.
- Przeciwnicy komputerowi mogli budować magazyn w miejscach nieprzeznaczonych do budowy.
- Budowa obiektów mogła być darmowa w grach wieloosobowych przy opóźnieniach spowodowanych wolną komunikacją.
- Istniejące więzy braterstwa są teraz zrywane, kiedy kultura zostanie zniszczona.
- Czasami okręty towarzyszące eskorcie pozostawały w jednym miejscu, kiedy jednostka eskortowana wyruszała na patrol.
- "Skaczące" punkty patrolowe po bitwie.
- Okręty eskorty opuszczały ją po bitwie.
- Usunięto działania specjalne obcych kultur po tym jak dana nacja została zniszczona.
- Monety premii nie mogły być wypłacane w grach wieloosobowych.
- Czasami gra zawieszała się w scenariuszu "Dziedzictwo przodków".
- Czasami komputer kierujący “Eichendorffem” wstrzymywał produkcję.
- Problemy z portretami graczy komputerowych po zniszczeniu gracza sterowanego przez komputer.
- Ustawienie "bardzo wysokich" parametrów grafiki na kartach graficznych ATI nie skutkuje już brakiem wyświetlania posągu w centrum.
- Gracze szpiegujący okręty przeciwnika.
- "Zepsute" szlaki handlowe po wczytaniu zapisanej gry.
- "Zepsute" szlaki handlowe po zmianie nazwy magazynu.
- Okręty unoszące się na wodzie jeden w drugim w czasie budowy.
Zrównoważenie elementów gry
- Okręty kierowane przez komputer reagują inteligentniej, kiedy przeciwnik dysponuje większymi siłami.
- Siła burzy dostosowuje się do wielkości wyspy.
- Floty Królowej są nieco silniejsze.
- Królowa żąda zapłaty dwóch dodatkowych danin lub wysyła jedną dodatkową flotę.
- Komputer nie dostosowuje się do gracza i rozwija się niezależnie.
- Słupy graniczne obcych kultur są teraz niepodatne na skutki katastrof.
- Rewolucjonista nie pozostaje w mieście tak długo jak wcześniej.
- Komputer nie podąża od razu za graczem, tylko odczekuje krótki czas.
Nowości
- Gracze mogą wybierać, czy muszą wypełnić wszystkie warunki zwycięstwa, czy tylko jeden.
- Dodano dymek do limitu czasowego dla osiągnięcia niezależności.
- Gra wieloosobowa nie jest wstrzymywana wciśniętym klawiszem Escape.
- Opóźnienie zostało usunięte z gry wieloosobowej.
- Można ukryć interfejs, aby wykonać lepsze zrzuty ekranu.
- Można ukryć chmury, aby wykonać lepsze zrzuty ekranu.
- Komunikaty mieszkańców nie przychodzą tak często jak wcześniej.
- Drzewa można sadzić zarówno za pomocą pipety jak i menu. Już nie trzeba stosować "oszustw".
- W grze wieloosobowej klienci wskazują nazwę gry i hasło.
- Okręty pirackie, kiedy toną, często pozostawiają szczątki na powierzchni.
Grafika
- Dużo dostosowań do nowego procesora Nvidia G80, w celu pełnego wykorzystania jego potencjału np. obsługi 8x & 16x CSAA (Coverage Sampling Aliasing).
Merida Waleczna to produkcja firmy Disney Interactive Studios adresowana do fanów filmu Brave, który w Polsce znany jest pod tytułem Merida Waleczna. Gracze mają okazję ponownie prześledzić wydarzenia znane z kinowego pierwowzoru, wzbogacone jednak o nowe wątki i postaci.Fabuła gry Merida Waleczna przedstawia perypetie tytułowej córki króla Fergusa i królowej Elinor.
LUB POBIERZ W 3 PARTACH RAR [2,06 GB ] KLIKNIJ