Download: Heroes 3 WOG PL.exe
Heroes Of Might And Magic 3 In The Wake Of Gods
Nieoficjalny, samodzielny MOD do H3 skonfigurowany przeze mnie na bazie Heroes 3 Gold Edition i wybranych plików dodatku WOG.
WAŻNE!
W pełni spolszczony. NIE WYMAGA CD. Zachomikowany plik jest .:samowypakowującym się archiwum zip:. także po ściągnięciu wystarczy go otworzyć wskazać folder docelowy, wypakować i można od razu grać. Wersja portable - można ją uruchomić nawet z pendrive.
Dla osób, które chcą pocieszyć się lepszą widocznością mapy w katalogu z grą znajduje się plik HD3Launch.exe, za pomocą którego możemy uruchamiać grę w większej rozdzielczości.
Nad konfiguracją spędziłem sporo czasu, w celu wybrania takich zmian, żeby ta wersja WOG jak najbardziej przypominała Shadow of Death po prostu z udogodnieniami i wprowadzeniem poprawek dla lepszego balansu bohaterów i ulepszenia niektórych artefaktów i bezużytecznych umiejętności.
Poniżej prezentuję listę zmian względem oryginalnej wersji H3 SOD.
MODYFIKACJE WZGLĘDEM SOD:
- urodziska potworów mogą oferować ulepszone stworzenia i akumulują stworzenia (oraz strażników), klik PPM pokazuje aktualną ilość dostępnych do wynajęcia stworzeń
- można kupić wszystkie stworzenia na które Cię stać poprzez kliknięcie na ikonę fortu (tuż pod nazwą miasta) w danym zamku. Taki zakup zaczyna się od najdroższych stworzeń.
- bohaterowie mogą posiadać 10 umiejętności, aby zobaczyć dwie ukryte należy kliknąć LPM na ikonę doświadczenia w oknie bohatera
- kliknięcie PPM na pasku ruchu lub many wyświetla aktualną ilość posiadanych punktów
- SHIFT+klikLPM na liście bohaterów lub miast pozwala zamieniać ich kolejność
- wieże miejskie z upływem czasu oraz po rozegranych bitwach gromadzą doświadczenie, im lepiej rozwinięte wieże, tym większe obrażenia zadają
- brak "Tygodnia PLAGI", a tygodnie zasobów rozmieszczają na mapie stosy zasobów, obozy uchodźców oferują te same stworzenia co tydzień potwora
- podróż monolitami przejścia wymaga opłaty w złocie
- można zmieniać treść na tabliczkach na mapie
- specjalizacje bohaterów w stworzeniach dają nieco lepsze niż normalnie statystyki, a specjalizacje w zaklęciach pozwala na losowe rzucania zaklęć.
- zaklęcia "Ochrony przez żywiołem" chronią również (procent, że czar nie zadziała) przed zaklęciami defensywnymi (jak klątwa czy berserk), poza zaklęciami masowymi.
- zmodyfikowano/ulepszono następujące umiejętności (w celu uczynienia ich bardziej atrakcyjnymi): płatnerstwo, artyleria, sokoli wzrok, finanse, pierwsza pomoc, nauka, szczęście, mistycyzm, nawigacja, znajdowanie drogi, odporność, nauka czarów, odkrywanie, talent magiczny, taktyka. Dokładny opis zmian znajdziecie bezpośrednio w grze ;)
- każdy obelisk poza zdradzaniem części układanki pozwala bohaterowi za darmo rzucić jakieś zaklęcie (przy każdych odwiedzinach to samo)
- dodano nowe obiekty mapy, w tym: budynki, artefakty, skrzynie ze skarbami
- wiele bezużytecznych dotąd artefaktów zmieniło swoje właściwości
To tyle :) Życzę udanej gry
KaptuR