Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1 (sz, ż, cz, dż).rar
-
022 - Czasopismo internetowe LOGOPEDA -
024 - KSIĄŻKI LOGOPEDYCZNE -
025 - PROGRAMY -
026 - TERAPIA -
Będę mówić poprawnie -
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3 (s, z, c, dz) -
Cieszyńska1 - samogłoski -
czasopisma logopedyczne -
Ćwiczenia -
ćwiczenia buziaka -
Domowe zabawy logopedyczne -
Dyslalia -
Dźwiękonaśladowcze -
emisja głosu -
emocje -
fleksja -
fonetyka i fonologia -
foniatria -
historyjki sekwencje -
historyjki sekwencje(1) -
igraszki logopedyczne -
Jąkanie -
Jean Aitchison Ziarna mowy -
Literatura -
logopedia -
Logopedia(1) -
logopedia(2) -
Logopedia(3) -
Loteryjki obrazkowo - sylabowe -
mat z reedukacji -
metoda krakowska -
mutyzm -
narzedzia_diagnostyczne -
neurologia -
ORM -
Podręczniki -
podstawy ortodoncji dla logopedow -
przyczyna_skutek_zdj -
Rysowane wierszyki i zagadki -
sluch_fonematyczny_kwestionariusz_obrazkowy -
sylaby i rzeczowniki -
Teoria -
TERAPIA LOGOP -
terapia logop. literatura -
Terapia pedagogiczna -
terapia spektr. autyzmu -
Uczymy się poprawnie mówić -
wierszyki zagadki piosenki -
wierszyki, teksty, zagadki -
znajdz_roznice
Książkai dla rodziców dzieci dyslalicznych, nauczycieli przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, logopedów oraz rodziców wszystkich dzieci, u których proces kształtowania się mowy nie został zakończony, celem jego stymulacji.
W serii dostępne są pozycje:
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: sz, ż, cz, dż
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 2. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: l, l', r
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: s, z, c, dz
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 4. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: ś, ź, ć, dź
Wszystkie zeszyty przeznaczone są do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.
Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.