Divinity.II.Ego.Draconis.2009.PL-PROPHET.part1.rar
-
Age Of Wonders III -
Air Conflicts PL-PROPHET -
Amnesia The Dark Descent PL-PROPHET -
Aplikacje -
Beyond Good & Evil PL-SPHiNX -
Bioshock (2007) PL-PROPHET -
Bioshock 2 PL-O22y -
Blades of Time 2012 PC -
Call of Duty MW 3 RELOADED PC -
Corel VideoStudio Pro X5 -
Dark Avenger -
Dead Space PL-O22y -
Deep Black PL PC -
Devil May Cry 4 PL-O22y -
Doom 3 PL-SPHiNX -
Dungeon Hunter 4 1.0.1 (Apk + SD Data) -
Far Cry 2 PL-PROPHET -
FlatOut 2 -
GEARS OF WAR PL -
Gry__4_YOU -
GTA III -
GTA SA PL -
HARD RESET 2011 PL-PROPHET -
Hydrophobia Prophecy PL-PROPHET -
JEDEN PLIK -
Mass Effect 2 PL-PROPHET -
Mass Effect 3 PL PC -
Mass Effect Edycja Rozszerzona PL-PROPHET -
Motywy -
Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy PL-PROPHET -
Neverwinter Nights 2 PL-PROPHET -
Ninja Blade PL-PROPHET -
Painkiller Recurring Evil (2012) SKIDROW -
Penumbra Antologia PL-PROPHET -
POLSKA WERSJA -
Prototype 2 [ PC ] -
Red Faction Guerrilla PL-PROPHET -
REPACK -
REPACK-BLACK.BOX -
Resident Evil 5 PL-O22y -
Resident Evil Operation Raccoon City PL PC -
SPOLSZCZENIE -
Tapety 480X800 Samsung Wave 3 S8600 -
Tension PL-PROPHET -
The Darkness II PC -
The Elder Scrolls V Skyrim Dawnguard [PL] -
Theme & Widget -
Venetica PL-PROPHET -
Wheelman PL-PROPHET -
X-Blades PL-PROPHET
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB , 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Divinity II: Ego Draconis to kolejna odsłona serii gier cRPG, wyprodukowanych w latach 2002 i 2004 przez zespół Larian Studios. W odróżnieniu od Divine Divinity oraz Beyond Divinity, opisywany tytuł przedstawiony został w całkowicie trójwymiarowej oprawie i oprócz komputerów osobistych odwiedził także platformę Xbox 360.
Divinity II: Ego Draconis opowiada historię, która na powrót przenosi nas do krainy Rivellon, do okresu na 50 do 100 lat po wydarzeniach znanych z Beyond Divinity. W grze wcielamy się w pogromcę smoków, który wraz z biegiem wydarzeń zostając Dragon Knight sam jest w stanie przemienić się w smoka. W smoczej postaci możemy latać, a także wykorzystywać nowe umiejętności.
Bohater gry decyduje się na wyprawę w najodleglejsze rejony magicznego świata fantasy, który wyglądem nasuwa skojarzenia ze Średniowieczem (masywne budowle), jednak o jego wyjątkowości świadczy obecność całej gamy potworów (goblinów, zjaw czy skrzydlatych, piekielnych istot) oraz klimatyczna ścieżka dźwiękowa, skomponowana przez Kirilla Pokrovsky’ego, autora muzyki do wcześniejszych produkcji Larian Studios.
Kluczowa dla rozwoju akcji walka z przeciwnikami wymaga umiejętności posługiwania się bronią białą (mieczami, toporami), łukami oraz zaklęciami. Starcia z oponentami nie są jednak jedynym elementem Ego Draconis. Spora część rozgrywki opiera się na dialogach z napotkanymi postaciami oraz wykonywaniu misji pobocznych. Rozbudowane wątki fabularne i drzewko questów to mocna strona gry. Niektóre z zadań nie wymagają używania przemocy – przykładowo: otrzymując zlecenie, jakim jest dostarczenie listu niewiernej małżonki do jej kochanka, możemy zdecydować, czy zrobimy to, o co prosiła czy też zniszczymy wiadomość, lub co gorsza dostarczymy ją zdradzanemu mężowi. Nasze wybory wpływają na kształt fabuły i definiują sposób, w jaki postrzegają nas inni bohaterowie. Dobre relacje z przedstawicielami poszczególnych zawodów (np. z kowalem) pozwalają negocjować korzystne ceny towarów i tym samym taniej wyposażyć naszego bohatera w przedmioty, które pomogą mu dojść do finału całej przygody.