Neverend [PL].part05.rar
-
Another War -
Arx Fatalis -
Avencast - Rise of the Mage -
Confrontation [PL] -
COPS 2170 The Power of Law -
Day Watch -
Dokumenty -
Dungeons pl -
Escape from Paradise City PL -
Filmy -
Galeria -
Gorky 17 PL -
Gry -
Hired Guns - The Jagged Edge -
Jagged Alliance 2 PL -
Jagged Alliance 2 Wildfire (JA2 WF) -
Jagged Alliance 2.5 PL -
Jagged Alliance Crossfire PL -
JAK ROZPĘTAŁEM II WOJNĘ ŚWIATOWĄ -
METRO LAST LIGHT LIMITED EDITION PL -
Miasmata -
Neverend [PL] -
PILLARS OF ETERNITY [PC] -
Pirates of Black Cove -
Programy -
Shadow Vault -
Space Empires IV Deluxe [PL] -
Take.On.Mars.v0.9.0035.Cracked-OMEN -
Torchlight II PL [ PC ] -
Warlock Mistrz Magii PL 2012 [PC] -
X2 - The Threat PL
producent: Mayhem Studios
wydawca: Micro Application
kategoria: cRPG
Data Premiery:
Świat: 01 marca 2005
Polska: 04 czerwca 2007
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 2 CD
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 5200 lub lepsza), 2.2 GB HDD, Windows 98SE/2000/XP/Vista.
Opis Gry
Neverend to gra z gatunku cRPG, przypominająca nieco znaną serię Final Fantasy. Gracz wciela się w postać tajemniczej Agavaen, młodej kobiety posiadającej nadprzyrodzone zdolności. Naszym głównym zadaniem jest odnalezienie prawdziwej tożsamości bohaterki, a następnie wkroczenie na dobrą lub złą ścieżkę, która doprowadzi do wypełnienia się jej przeznaczenia. Oczywiście podczas wędrówki po bogatym i urozmaiconym, pełnym zamków, miast czy też ruin świecie gry, natkniemy się na szereg postaci, przeciwników oraz zadań, które przyjdzie nam wykonać. Nasza bohaterka posiada swoje indywidualne cechy i umiejętności, które możemy stopniowo rozwijać. Zastosowany taktyczny system prowadzenia walk pozwala na prowadzenie zarówno pojedynków jeden na jednego, jak również bardziej rozbudowanych batalii z wieloma biorącymi w nich udział postaciami gracza i potworami. Neverend wykorzystuje własny zaawansowany system graficzny (Mayhem's Doubleform Technology) pozwalający na łączenie prerenderowanych scen i elementów w pełni trójwymiarowych. Połączenie to pozwala na uzyskanie o wiele większej szczegółowości grafiki (możliwość wyświetlenia w jednej scenie 100,000 polygonów), niż w przypadku zastosowania normalnego, czystego engine’u 3D.
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1127
Recenzja: http://www.gry.gildia.pl/gry/neverend/recenzja