BATTI STRTAUSS OPIS ZDJĘCIA.rar
-
Arkusz obserwacji -
Bati Strauss -
bezpieczne przedszkole -
Będę pisać -
ćwiczenia grafomotoryczne cz.1 -
Ćwiczenia grafomotoryczne cz.2 -
dekoracje -
diagnoza -
Diagnoza -
Dokumenty -
Dziecięca matematyka -
dzień babci -
Galeria -
Gimnastyka -
Gotowość szkolna dziecka -
grafomotoryka -
jesień -
kartki -
Knill -
Knill mp3 -
kolorowanki -
kółko teatralne -
Mandale -
maski -
matematyka -
matematyka przedszkolaka -
Materiały do ćwiczeń graficznych -
METODY -
Miś i Margolcia -
origami -
Pedagogika zabawy -
piosenki przedszkolaka -
Przewodnik metodyczny -
scenariusz -
scenariusze -
Skala Dojrzałości Szkolnej -
szablony -
taniec -
Tańce dla dzieci -
teatr w przedszkolu -
techniki -
Weronika Sherborn -
Wychowanie fizyczne w przedszkolu -
Wzory H. Tymichovej -
z rączki -
zajecia -
zajecia muzyczno-ruchowe -
zima -
zrób to sam!
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.