DMDE.Professional.Edition.v2.4.6.444.retail.incl.crack-iOTA.rar
-
! Przeróbki -
01. Dotyk Cullena -
02. Płomień Cullena -
Agis -
Bajki -
CASE -
CLEO -
Diagnostyka Vag Com VW AUDI SEAT SKODA -
Dodatki do gg -
Dzwonek do telefonu -
extra -
Filozofia -
Ikonki do forum -
Includy -
Instrukcje napraw -
internal -
Mapki MTA -
MathCAD 15 crack sprawdzony 100% działa -
Minecraft -
Mody -
Motoryzacja - programy diagnostyczne -
Objekty -
Obrazy płyt -
Od was -
Panele -
PawnoX -
PHOTOSHOP CS6 PEŁNA POLSKA WERSJA -
Pliki forumowe STR -
Przemo 1.12.7 -
Scan -
Serwer Minecraft -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sezon 5 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Skórki -
sterowniki do VAG USB KKL -
Style www -
Tia Portal -
VAG COM i VCDS PL AKP -
VAG K CAN COMMANDER FULL 1.4 -
VCDS -
VIDA_2014D_plus_Patch -
Windows Server -
Włatcy much -
YSI
Carlos Saura w latach siedemdziesiątych zdobył pozycję mistrza nowoczesnego kina psychologicznego; realizował filmy analitycznie przenikliwe, posługiwał się strumieniem świadomości, sugestywnie i płynnie łączył ze sobą realność, wspomnienia i wyobrażenia. Nakarmić kruki to jedno z jego najwybitniejszych dzieł. Akcja rozgrywa się w obrębie rodziny w wielkim domu otoczonym starym ogrodem w śródmieściu Madrytu. Bohaterkami są trzy siostry: jedenastoletnia Isabelle, dziewięcioletnia Ana i pięcioletnia Maité. Główną postacią i narratorką opowieści jest Ana, ciężko przeżywająca brutalność i hipokryzję świata dorosłych, wyrastająca w poczuciu samotności, pełna tęsknoty za zmarłą matką. Film, pomimo że jego bohaterkami są dzieci, skupia się właściwie na dramatach egzystencji. Dzieciństwo – w przeciwieństwie do stereotypów – nie jest tu beztroskie i arkadyjskie, lecz od zarania kaleczone, pełne cierpień, rozczarowań i lęków. Ana dorasta w permanentnym kryzysie, w cieniu śmierci i poczuciu niepewności, szukając azylu w przywołujących matkę imaginacjach. Ten obraz tragizmu losu dopełniają jeszcze wyznania dorosłej Any oraz straszne słowa umierającej matki o pustce i oszustwie. Wielką rolę w dziele Saury odgrywa przejmująca atmosfera – mroczna, tajemnicza i zarazem nostalgiczna. Czujemy skryty wewnętrzny ból, oddychamy aurą odchodzącego czasu. Począwszy od czołówki przewijają się przez ekran stare zdjęcia i albumy – wątłe już ślady życia i silne znaki przemijania. W Nakarmić kruki niebywale misterna jest wielopłaszczyznowa struktura narracji. Akcja rozgrywa się współcześnie, ale komentowana jest przez trzydziestoletnią Anę, więc 20 lat później. Teraźniejszość – w czasie i przestrzeni – jest ewidentnie realna, ale w rzeczywistość nieustannie wkracza wyobraźnia – przywoływana jest nieżyjąca matka, tak jakby tylko zniknęła i w każdej chwili mogła powrócić. Ponadto pomiędzy przeżywaną realność i wyobrażenia mała Ana wprowadza wspomnienia wcześniejszych wydarzeń i obserwacji. Tworzy się w ten sposób wielce skomplikowany lecz przejrzysty monolog wewnętrzny bohaterki. W podwójnej kreacji – matki i dorosłej Any – wystąpiła Geraldine Chaplin – wówczas żona i ulubiona aktorka twórcy. Nakarmić kruki nagrodzono Srebrną Palmą na festiwalu w Cannes w 1976 r.