Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
Cities.part2.rar
-
►Zarabiaj punkty u Kraina_rozkoszY -
★ ★ ►F3AR 3 ..!!! -
♀►►Najpiękniejsze Fotki◄◄♀ -
♀►Filmy pornooOoo MP4◄♀ -
♀►Kraina namiętnego porno - filmy◄♀ -
♀Czasopisma XXX -
♀Kasia XXX - polecam -
♀Młode POLSKIE cipki -
♀Nowe Filmy XXX -
♀Szok..!!! -
♀Zdjęcia koleżanek -
Biuro -
Erotyczne fotki -
Galerianki -
Gnomeo i Julia -
Gra -
Idąc naprzód - Moving forward -
Jak pozbyć się cellulitu -
Jak zostać królem -
Jestem Bogiem -
Jestem numerem cztery -
Jeż Jerzy -
Kasia - filmy -
Kasia - Fotki -
Kill The Irishman -
Kod Nieśmiertelności -
Krew za krew -
Królowie Ulicy 2 -
Krzyk 4 -
Kung Fu Panda 2 -
Laseczki Emo -
Lista - The Hit List -
Listy chomików -
Ludzie Boga -
Mamusie -
Matki w mackach marsa -
Milion Dolarów -
Miłość i inne używki -
Miś Yogi -
Morning Glory -
NAJLEPSZE PORNO NA CHOMIKU !!! -
Nastolatki -
Naughty America -
Niepokonani -
Oczy Julii -
Pathfinders - In the Company of Strangers -
Piekielna Zemsta -
Piła VII -
Rajstopy -
Rychlyprachy
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.