LOTR-BFME 2-KN.part08.rar
-
- Sniper Elite V2 PC -
' Wlasny upload ' -
■ Binary Domain 2012 PC -
■ Fireburst (2012) PC -
■ Król Artur II (2012) PL-PROPHET PC -
■ Men of War Wyklęci Bohaterowie PC -
■ Risen 2 PL PC -
▣ Spec Ops The Line PC -
■ The Walking Dead PC -
■ Toy Soldiers 2012 PC -
■ Wiedźmin 2 Edycja Rozszerzona 2011 PL PC -
■ Blades of Time 2012 PC -
■ MUD FIM Motocross World Championship PC -
■ Naval War PC -
■ Pole Position 2012 PC -
■ Shoot Many Robots PC -
■ Legend of Grimrock -
■ Diablo 3 PL PC + EMULATOR - DZIAŁA -
■ Diablo III PL PC -
■ Legendary PL -
■ LEGO Batman PL -
■ LEGO Batman The Videogame PL-PROPHET -
■ LEGO Bionicle Heroes -
■ LEGO Bionicle Heroes PL -
■ LEGO Harry Potter Lata 1-4 PL -
■ LEGO Harry Potter Lata 5-7 2011 PL-PROPHET -
■ LEGO Indiana Jones 2 Przygoda Trwa PL -
■ LEGO Indiana Jones Adventures -
■ LEGO Star Wars III The Clone Wars PL -
■ LEKTOR PL -
■ Lionheart Wyprawy Krzyżowe PL -
■ Lord Of The Rings Bitwa o Śródziemie -
■ Lord Of The Rings Bitwa o Śródziemie 2 -
■ Lost Horizon PL -
■ Lost PL -
■ Lost Planet 2 PL -
■ Lost Planet Colonies Edition PL -
■ Max Payne 3 PL RELOADED-PC -
■ Ósma strona -
■ Trine 2 2011 PL PC -
■ Z NAPISAMI PL -
█ FILMY HD ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -
█ Programy -
█████ EURO 2012 █████ -
8.6 -
i Kamien Filozoficzny HD -
i Komnata Tajemnic HD -
'SUPER FILMY' -
Tapety na pulpit -
Ventrilo 2.1.4
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 3 GB HDD, Windows XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.