Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

NO166b.rar

Download: NO166b.rar

240,62 MB

3.0 / 5 (2 głosy)
Nowa Ojczyzna v.166
Czytałem, że to jest ostatnia aktualizacja moda. Po niej powinna wyjść pełna wersja tej modyfikacji.
LISTA ZMIAN W WERSJI 1.166

- Aktalizacja "Zarządcy Towarzyszy" do v1.20 (menu łupów jest w nim). Przypominam klawisz "O" na mapie świata.
- Można dodawać swoje notatki lordom na mapie świata. (prawy przycisk myszy na lordzie, po dodaniu oddczekać trochę) Jeśli wpis zostanie dodany prawidłowo na ekranie pojawi się informacja.
- U handlarzy książkami można zakupić "Księgę kupiecką" i prowadzić rejestr handlowy w menu obozu. (Opcja pokaże się dopiero jak będziemy posiadać księgę kupiecką)
- W karczmach można znaleźć trenerów wojskowych którzy mogą poduczyć umiejętności związanych z walką.
- +4 miasta, +14 zamków, +29 wiosek (trochę powiększona mapa świata, nowa niestety nie odzyskana)
- Wrogie oddziały Mrocznych łowców generujące się w pobliżu miast. (Współczuję)
- Nowa grupa najemników dostępna w tawernach.
- Dodatkowi najemnicy z bronią palną dostępni po odnalezieniu "Generała P."
- Zadane\otrzymane ciosy w plecy zadają dodatkowe obrażenia.
- Więźniowie którzy uciekną z więźień pojawiają się w poblizu miejsc skąd uciekli.
- Lordowie potrafią brać do niewoli jednostki z swojego oddziału (te co chcą zdezerterować)
- Bandyci, dezerterzy teraz potrafią połączyć się na stałe w grupy, więc warto ich łupać puki nie urosną w siłę (oczywiście jest limit wprowadzony, ale tak czy siak potrafią powstać duże grupy)
- W miastach, wioskach można organizować Koncerty, dożynki które poprawią trocherelacje i zwiększą morale oddziału.
- Za rekrutację jeńców teraz jest -1 za każdego najętego, po to są koncerty i dożynki.
- W menu obozu dostępny "Automat do gry".
- Ciekawsi przeciwnicy na turniejach rycerskich.
- Gdy jesteśmy najemnikiem to w raporcie postaci jest info ile zostało nam kontraktu.
- Dodany dokładny czas co do godziny następnego żołdu w menu raportów (poczekaj do pierwszego żołdu)
- Dodatkowe opcje w wioskach i przy przepędzaniu bydła.
- Dodane menu koniunktury w meny raportów. (Diplomacy 4.2)
- Dodana prezentacja drzewka oddziałów dla frakcji w menu obozu.
- 2 nowych herosów dodanych do szybkiej bitwy.
- Nowe dialogi z starszymi wioski i karczmarzami.
- Trochę nowych itemków.
- Kilka nowych screenów i pełne info w folderze "Dodatki"

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
nie wymaga wcześniejszych wersji i oczywiście to co lubicie najbardziej, czyli NOWA GRA ----------------------------------------------- Wersja moda 1.185 zawiera: - Słowianie doczekali się swojej kultury - Możliwość werbowania frakcyjnych przybocznych w miastach (renoma i relacje zwiększają szanse) - Przyboczni są drodzy, ale każdy z własnej frakcji w oddziale zwiększa jego rozmiar o 3 - Każdy przywódca łowców niewolników w oddziale zwiększa limit jeńców o 4 - Charyzma ma wpływ na morale oddziału i zwiększa limit jeńców (1=1) - Nowa frakcja - Jeśli pokonamy lorda o większej renomie od gracza podczas bitwy zdobywamy trochę renomy i na odwrót - Frakcje otrzymały swoje sztandary (towarzysze też) - Templariusze nie trafiają do niewoli Sarranidów i Khergitów - Przywrócone i usprawnione stare zarządzanie ekwipunkiem - Lichwiarze i zarządcy ziemscy dostępni w miastach (Bazują na dobrobycie, populacji i relacji) - Bitwy na mostach (przydatne przeciwko konnicy) - Będąc na mostach można łowić rybki a w lasach polować na dziczyznę - +1 miasto,+1 zamek i +4 wioski i zabranie jednego miasta i zamku Vaegirkom (wymogi nowej frakcji) - Dodana informacja o nieprzydzielonych lenach w dialogu z towarzyszami - Więcej itemów - Wymieniona zbroja dla roninów - Rozszerzone drzewko bandytów - Trochę zmniejszone staty i rozmiar mroczynych łowców - Wymieniona sarranidzka ikonka lordów - Kilka małych zmian i usprawnień Fix: - Dziwne napisy przy księdze kupieckiej w ekwipunku - Poprawka w skrypcie automatycznego awansu jednostek lordów - Małe poprawki w kilku skryptach - Widoczna ilość denarów w menu przy plądrowaniu miast i zamków - Uszkodzona twarz INFO-1: -Zmiany w skrypcie awansu jednostek lordów: Lordowie teraz awansują swoje jednostki nie tylko dzięki umiejętnośći treningu, ale też płacą denarami z własnego majątku za xp (1 denar = 1 xp). Mogą ulepszać swoje jednostki w oddziale jak i zarówno w swoim garnionie (muszą w nim przebywać). INFO-2: - Patch 1.153 wprowadził zmiany i zwiększył liczbę lordów zdradzających swoją frakcję kiedy ma ona mało lenn lub ich brak. Zauważyłem że czasami niedziała to prawidłowo i prowadzi do błędu w skrypcie: lord_find_alternative_faction. Udało mi się ten błąd naprawić ale czasami i tak nie działa to tak jak powinno. W szczególności gdy używasz kodów i podbijasz szybko frakcje. INFO-3: - Banery zostały przydzielone frakcją odpowiednio: Swadianie - lwy, Veargici - wilki, rycerze, Nordowie - Nordyckie insygnia, Khergici - konie, łuki, Rhodokowie - Kusze i misiaczki, Sarranidzi - jastrzębie i arabskie insygnia, Słowianie - orły (można zmienić na alternatywne w folderze "dodatki") INFO-4:
http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=7522.0 -> Pod tym linkiem możecie dowiedzieć czegoś więcej o wyżej wymienionym modzie. LISTA ZMIAN W WERSJI 1.145 - Od tej wersji na rozmiar oddziału gracza i lordów ma też wpływ: Poziom gracza (+2 do limitu), posiadane lenna (miasto +20 do limitu, zamek +10 i wioska +5). - Lordowie którzy posiadają miasto/zamek biorą jednostki z garnizonu do swojego oddziału lub na odwrót (dzięki temu mogą szybciej wrócić do akcji). - Wielbłądy dla Sarranidów i pustynnych rozbójników. Dzięki wielbłądom mają małą przewagę na otwartym polu bitwy. Konie boją się wielbłądów i głupieją gdy są w pobliżu garbatego. Umiejętność jazdy konnej zmniejsza negatywny wpływ działania na konika. - Teraz jeśli nie walczysz daną bronią tracisz punkty umiejętności broni co 2 tygodnie. Info: - "Nadzorca towarzyszy" ułatwiający dostęp do bohaterów, lordów, oddziałów i ekwipunku. Naciśnij "O" na mapie świata. - Regeneracja zdrowia podczas bitwy - Dodałem dużą tarczę którą można rozkładać przed sobą podczas bitew, można się nią zasłonić przed strzelcami wroga np. zdobywając zamek i samemu strzelać. Użycie tarczy klawisz "G". - Piraci by karawany morskie zbytnio nie nudziły się na morzu. - Teraz przy rozpoczęciu nowej gry masz wybór czy chce grać z mgłą wojny czy nie. - Nowa budowla dla miasta "Dom Gildii Kupców" (organizuje raz w miesiącu święto w mieście poprawiając jego dobrobyt i zwiększa twoją kiesę o 500 denarów). - 2 Nowe książki: Instrukcja obsługi pola bitwy (taktyka) i Montujemy satelitę NO-07 (spostrzegawczość). - Można rozpocząć grę jako córka/syn templariusza (postać nie jest arystokratą ale jak na początek gry nieźle posługuje się bronią i ma porządne uzbrojenie. Zalecam dla początkujących). - Gracz by wejść do hali lorda w mieście/zamku musi się ładnie ubrać (proces automatyczny). - Dodałem trochę ważnych, mniej ważnych i nieważnych informacji w menu "Plan Gry". - Dodany dialog sprzedaży wszystkich jeńców dla handlarzy niewolników w tawernach. - Zwiększyłem lordom wzrost renomy za wygrany turniej rycerskiego z 20 na 30. - Lordowie posiadający miasto/zamek będą zostawiać żołnierzy w garnizonach lub ich zabierać. - Lordowie posiadają teraz majątek (prawdziwy nie taki jak w native) który można zobaczyć w menu informacji. Jest on im potrzebny do najmowania dezerterów na mapie świata, ulepszania swoich wojsk (na początku gry bonus do majątku mają lordowie bez lenna). - Lordowie mogą najmować dezerterów na mapie świata, tylko z własnej frakcji. (click to show/hide) - Żeby nie było zbyt miło lordom to z ich oddziałów żołnierze potrafią dezerterować. Powodów dezercji jest kilka, zbyt duża liczba wojska, morale, jednostki z frakcji wroga, zbyt mały majątek. Jeśli dojdzie już do dezercji a dojdzie na pewno to taka grupa dezerterów pojawia się obok lorda. - Lordowie mogą sprzedawać więźniów z własnych miast/zamków (lord musi być w środku), mogą sprzedawać wszystkie jednostki z innych frakcji, bandytów itp nie. - Lordowie też mogą zwerbować jeńców do swojego oddziału. (tylko swoja frakcja, zwykli obywatele i najemnicy) Za sprzedanych jeńców nie dostają tyle denarów co gracz ale za te pieniądze l
Aktualizacja wersji 1175 moda do ostatniego patcha 1.153
NAJNOWSZA WERSJA MODA NOWA OJCZYZNA 1175 Mod dodaje do gry: - Turnieje z aktualizacji 1.169 - Dodatkowo za pierwsze 3 miejsca w turniejach otrzymujemy nagrody (itemy) - Nowe map ikonki dla miast - Każda frakcja ma swoje unikatowe ikonki lordów - 2-ch nowych najemników (Legionista i Auxilia) - Kilka nowych scen dla zamków (Culmarr, Sungetche, Chalbek, Yruma i Ryibelet) - Sporo nowych itemków - Przemeblowane wyposażenie (frakcje i zamorscy najemnicy) - Władcy zostali wzmocnieni przez osobistą straż (elita) i zwiększone atrybuty Skil. władców (sił.46-56, zrę.42-48, int.38-46, cha.38-48, lev.50-56) Fix: - Mała poprawka w skrypcie werbunku jeńców przez lordów - Sprzedaż wszystkich jeńców na razie wyłączona
- Całkowicie zmieniony system turniejów - Dodana broń palna do sklepów (bardzo mało i ceny są tak specjalnie ustalone) Zawartość folderu wypakować i zastąpić w folderze z modem.
Łatka dla aktualizacji 1175 pod 1153 poprawiajaca ceny sprzedaży więźniów i trochę zmniejszająca oddziały i umiejętności mrocznych łowców. Wypakować i zastąpić w folderze z modem (działa z zapisami gry)
Nowa Ojczyzna v.166 Czytałem, że to jest ostatnia aktualizacja moda. Po niej powinna wyjść pełna wersja tej modyfikacji. LISTA ZMIAN W WERSJI 1.166 - Aktalizacja "Zarządcy Towarzyszy" do v1.20 (menu łupów jest w nim). Przypominam klawisz "O" na mapie świata. - Można dodawać swoje notatki lordom na mapie świata. (prawy przycisk myszy na lordzie, po dodaniu oddczekać trochę) Jeśli wpis zostanie dodany prawidłowo na ekranie pojawi się informacja. - U handlarzy książkami można zakupić "Księgę kupiecką" i prowadzić rejestr handlowy w menu obozu. (Opcja pokaże się dopiero jak będziemy posiadać księgę kupiecką) - W karczmach można znaleźć trenerów wojskowych którzy mogą poduczyć umiejętności związanych z walką. - +4 miasta, +14 zamków, +29 wiosek (trochę powiększona mapa świata, nowa niestety nie odzyskana) - Wrogie oddziały Mrocznych łowców generujące się w pobliżu miast. (Współczuję) - Nowa grupa najemników dostępna w tawernach. - Dodatkowi najemnicy z bronią palną dostępni po odnalezieniu "Generała P." - Zadane\otrzymane ciosy w plecy zadają dodatkowe obrażenia. - Więźniowie którzy uciekną z więźień pojawiają się w poblizu miejsc skąd uciekli. - Lordowie potrafią brać do niewoli jednostki z swojego oddziału (te co chcą zdezerterować) - Bandyci, dezerterzy teraz potrafią połączyć się na stałe w grupy, więc warto ich łupać puki nie urosną w siłę (oczywiście jest limit wprowadzony, ale tak czy siak potrafią powstać duże grupy) - W miastach, wioskach można organizować Koncerty, dożynki które poprawią trocherelacje i zwiększą morale oddziału. - Za rekrutację jeńców teraz jest -1 za każdego najętego, po to są koncerty i dożynki. - W menu obozu dostępny "Automat do gry". - Ciekawsi przeciwnicy na turniejach rycerskich. - Gdy jesteśmy najemnikiem to w raporcie postaci jest info ile zostało nam kontraktu. - Dodany dokładny czas co do godziny następnego żołdu w menu raportów (poczekaj do pierwszego żołdu) - Dodatkowe opcje w wioskach i przy przepędzaniu bydła. - Dodane menu koniunktury w meny raportów. (Diplomacy 4.2) - Dodana prezentacja drzewka oddziałów dla frakcji w menu obozu. - 2 nowych herosów dodanych do szybkiej bitwy. - Nowe dialogi z starszymi wioski i karczmarzami. - Trochę nowych itemków. - Kilka nowych screenów i pełne info w folderze "Dodatki"
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności